-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Рейковий рухомий склад (Трамвай який був у використанні в країнах Європейського Союзу)
Завершена
9 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 9 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 9 000.00 UAH
Номер:
205957177f9642c7b97d97346d24bcbd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-22-000066
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.08.2020 00:00
Період моніторингу:
11.08.2020 11:48 - 03.09.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
07.08.2020 № 159
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 07.08.2020 № 159
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4
UA-2020-03-06-002243-а
06.03.2020 Комунальне підприємство Кам'янської міської ради «Транспорт»
(код за ЄДРПОУ 42983447) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу тендерної пропозиції ТОВ "АВТОРИТЕТ АВТО" та аналізу питання розгляду тендерних пропозицій учасників установлено порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 та частини 1 статті 31 Закону.
За результатами моніторингу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, своєчасності укладання договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 серпня 2020 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду та розкриття тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ТРАНСПОРТ" (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників, протокол розгляду тендерних пропозицій від 20.05.2020, протокол розкриття тендерних пропозицій 01.06.2020, повідомлення про намір укласти договір від 02.06.2020, договір від 15.06.2020 №468/20Т, пояснення замовника, отримані 19.08.2020 через електронну систему закупівель.
Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій учасників установлено, що відповідно електронної системи закупівель та протоколу розгляду тендерних пропозицій від 20.05.2020 у закупівлі прийняло участь 3 учасника, а саме: ТОВ "МЕТРОЛОГІЯ УКРАЇНИ", ТОВ "АВТОРИТЕТ АВТО", ТОВ "ЛІДЕР-АГРО КР".
Моніторингом тендерної пропозиції ТОВ "ЛІДЕР-АГРО КР" встановлено, що його тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації та правомірно була відхилена Замовником згідно зі статтею 30 Закону.
Тендерні пропозиції учасників ТОВ "МЕТРОЛОГІЯ УКРАЇНИ" та ТОВ "АВТОРИТЕТ АВТО" після розгляду на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації та кваліфікаційним критеріям Замовником було допущено до оцінки (аукціону) про що складено протокол розгляду тендерних пропозицій та оприлюднено 20.05.2020 на веб-порталі Уповноваженого органу.
Проте, за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "АВТОРИТЕТ АВТО" установлено наступне:
- на порушення вимог пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та *ПРИМІТКА* Додаток 2 тендерної документації учасником не було надано у складі тендерної пропозиції лист у довільній формі, яким гарантує, що у разі визнання його переможцем Учасником будуть надані документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 5, 6 частини першої та частини другої ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі» у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір;
- на вимогу Додаток 3 тендерної документації у Технічному завданні (Найменування товару) вказано, що (Учасником зазначається конкретна марка, тип, модель трамваїв, які пропонуються для закупівлі) проте учасник у Технічному завданні (Лист: Вих. 157 від 12.05.2020) не зазначив вищевказаної інформації про товар (файл: тех вимоги-объединены.pdf - 13 травня 2020 12:20).
- на вимогу п.6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасником у складі тендерних пропозицій не надано Довідку, яка містить інформацію про якість товару, який буде поставляться та опис товару;
- на вимогу п.2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» учасником у складі пропозиції не надано лист, згідно з яким Учасник гарантує, що інформація, надана ним у довільній формі у складі пропозиції є достовірною та актуальною на дату проведення аукціону;
- на вимогу п.4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» учасником не надано довідку складену в довільній формі, в якій погоджуються що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону зазначено, що Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозиції. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.
Вище вказані порушення не відносяться до технічних помилок та описок, а тендерна документація Замовника не містить опис та приклади подібних помилок. Крім того, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "АВТОРИТЕТ АВТО" відсутній лист-погодження від Учасника щодо можливості віднесення Замовником допущених Учасником помилок до формальних.
На порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ "АВТОРИТЕТ АВТО" як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
За результатами аналізу тендерної пропозиції ТОВ "МЕТРОЛОГІЯ УКРАЇНИ" встановлено її відповідність умовам тендерної документації.
За результатами торгів з ТОВ "МЕТРОЛОГІЯ УКРАЇНИ" укладено Договір 15.06.2020 №468/20Т.
Відповідно до вимог абзацу 3 частини 5 статті 28 Закону – якщо за результатами розгляду тендерних пропозицій до оцінки допущено тендерні пропозиції менше ніж двох учасників, процедура закупівлі відміняється.
На порушення частини 1 статті 31 Закону Замовник не відмінив торги у зв’язку допущенням до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
Замовником не було дотримано вимоги абзацу 3 частини 5 статті 28 Закону,
Період усунення порушень:
27.08.2020 15:54 - 11.09.2020 00:00
Дата публікації висновку:
27.08.2020 15:54
Оскарження висновку в суді
Опис:
З висновком ДАСУ не погоджуємося, подано на оскарження до суду від 09.09.2020 року №863
Дата публікації:
10.09.2020 10:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З боку Замовника відсутні порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 та частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Опис додається у вкладені.
Дата публікації звіту:
02.09.2020 16:13
Запити/Пояснення
Номер:
f0b9631da23040a4a818a3fc8f6b35f7
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.08.2020 14:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.08.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів ДК 021:2015: 34620000-9 — Рейковий рухомий склад (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-03-06-002243-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1 . Чому, під час розгляду тендерних пропозицій учасників на відповідність технічним вимогам тендерної документації та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, не було відхилено тендеру пропозицію учасника ТОВ «Авторитет Авто» як таку що не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
- на вимогу п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та *ПРИМІТКА* Додаток 2 тендерної документації учасником не надано лист у довільній формі, яким гарантує, що у разі визнання його переможцем Учасником будуть надані документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 5, 6 частини першої та частини другої ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі» у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти догові;
- на вимогу Додаток 3 тендерної документації у Технічному завданні (Найменування товару) вказано, що (Учасником зазначається конкретна марка, тип, модель трамваїв, які пропонуються для закупівлі) проте учасник у Технічному завданні (Лист: Вих. 157 від 12.05.2020) не зазначив вищевказаної інформації про товар (файл: тех вимоги-объединены.pdf - 13 травня 2020 12:20).
- на вимогу п.6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасником у складі тендерних пропозицій не надано Довідку, яка містить інформацію про якість товару, який буде поставляться та опис товару;
- на вимогу п.2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» учасником у складі пропозиції не надано лист, згідно з яким Учасник гарантує, що інформація, надана ним у довільній формі у складі пропозиції є достовірною та актуальною на дату проведення аукціону;
- на вимогу п.4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» учасником не надано довідку складену в довільній формі, в якій погоджуються що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі;
2. Чому Замовником не було надано відповідь на звернення учасника від 22.05.2020 на вимогу про усунення порушення, яка розміщена в електронній системі закупівель (номер UA-2020-03-06-002243-a.c1), чим не дотримано вимоги абзацу 2 частини 1 статті 32 Закону (в редакції, що діяла до 19.04.2020).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
14af2090c3c84828940c338ad0b25616
Назва:
ВІДПОВІДЬ на запит від 14.08.2020 року у межах проведення моніторингу закупівлі товарів ДК 021:2015: 34620000-9 — Рейковий рухомий склад (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-03-06-002243-а) надаємо наступні пояснення. Дана процедура закупівлі проводиться відповідно до редакції Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), яка діяла до 19.04.2020 року
Дата опублікування:
19.08.2020 11:30
Опис:
ВІДПОВІДЬ на запит від 14.08.2020 року у межах проведення моніторингу закупівлі товарів ДК 021:2015: 34620000-9 — Рейковий рухомий склад (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-03-06-002243-а) надаємо наступні пояснення. Дана процедура закупівлі проводиться відповідно до редакції Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), яка діяла до 19.04.2020 року