-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщень будинку культури в с.Мартинівка, вул.Центральна, 42, Красноградського району, Харківської області.
Капітальний ремонт приміщень будинку культури в с.Мартинівка, вул.Центральна, 42, Красноградського району, Харківської області.
Завершена
4 809 318.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 046.59 UAH
мін. крок: 0.5% або 24 046.59 UAH
Номер:
758634ccfc4647d4be3d0c0cba4c0b2f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-03-23-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.03.2020 00:00
Період моніторингу:
23.03.2020 16:40 - 14.04.2020 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.03.2020 № 55
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 19.03.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 19.03.2020 № 55
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
6 UA-2020-03-06-000048-b 06.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490 та пункту 5 форми річного плану закупівель, затвердженої Наказом №490.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 12 частини другої статті 22 Закону.
За наслідками моніторингу питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення пунктів першого та четвертого частини першої статті 30.
Відповідно до абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону, Замовник відміняє торги в разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, з питання оприлюднення інформації щодо закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 квітня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Мартинівської сільської ради (далі – Замовник) від 04.03.2020 року №4, тендерну пропозицію Приватного підприємства «НІКА», тендерну пропозицію Товариства з лобмеженою відповідальністю «Пересувна механізовага колона-8», тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «АВЛЕН», тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-вирообнича компанія «Східбуд», тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Променергобуд», тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «САМАР» (далі – ТОВ «САМАР»), тендерну пропозицію Приватного підприємства «Фасад-Сервіс» (далі – ПП «Фасад Сервіс»).
За результатами моніторингу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено, що в річному плані закупівель Замовника на 2020 рік не зазначено код КЕКВ, внесення якого передбачено пунктом 5 форми оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22.03.2019 № 490 (зі змінами) (далі – Наказ № 490).
Отже, річний план закупівлі оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу з недотриманням форми документа, що є порушенням вимог пункту 2 Наказу № 490 та пункту 5 форми річного плану закупівель, затвердженої Наказом №490.
За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій, що є порушенням пункту 12 частини другої статті 22 Закону.
Порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризику RISK1-3-1 не підтверджено.
На етапі аналізу черги ризикових процедур спрацював індикатор ризику RISK1-3-1 внаслідок несвоєчасного накладення Замовником електронного цифрового підпису (а саме 17.03.2020) на документи, що були оприлюднені 06.03.2020. На етапі оприлюднення наказу про початок моніторингу електронний цифровий підпис було накладено, отже індикатор ризику RISK1-3-1 на вебпроталі Уповноваженого органу не відображено.
В ході моніторингу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «САМАР» не відповідає вимогам тендерної документації в частині не підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям.
Так, підпунктами 1.1 та 1.2 додатку 2 до тендерної документації передбачено надання у складі тендерної пропозиції інформації про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі, а також довідки, складеної в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
При цьому, у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «САМАР» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі від 16.03.2020 №24, відповідно до якої ТОВ «САМАР» має орендовані автомобіль та автокран, вартість роботи яких включено до договірної ціни. Однак, довідкою про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 16.03.2020 №24 учасником ТОВ «САМАР» наявність водіїв та машиністів автокрану не підтверджена. Таким чином, учасником не підтверджена наявність працівників відповідної кваліфікації, що не відповідає умовам підпункту 1.2 додатку 2 до тендерної документації. Також, в довідці про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 16.03.2020 №24 учасником ТОВ «САМАР» не зазначено спеціальність співробітників, чим недотримано вимогу щодо форми подання інформації, визначеної підпунктом 1.2 додатку 2 до тендерної документації.
Крім того, підпунктом 1.3 додатку 2 до тендерної документації передбачено надання у складі тендерної пропозиції інформації про виконання аналогічних договорів та актів приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в та КБ-3), зазначених договорів.
При цьому, у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «САМАР» надано довідку про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічнихдоговорів від 16.03.2020 №23, відповідно до якої учасником ТОВ «САМАР» виконано роботи по договору підряду загальною вартістю 1 166 517,60 грн, при цьому актами приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довідкою про вартість виконаних будівельних робіт (форми КБ-3) підтверджено вартість виконання робіт лише на суму 1163,52 тис.грн, що не відповідає умовам підпункту 1.2 додатку 2 до тендерної документації.
В ході моніторингу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція учасника ПП «ФАСАД-СЕРВІС» не відповідає вимогам тендерної документації в частині не підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям.
Так, підпунктами 1.1 та 1.2 додатку 2 до тендерної документації передбачено надання у складі тендерної пропозиції інформації про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі, а також довідки, складеної в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
При цьому, у складі тендерної пропозиції учасником ПП «ФАСАД-СЕРВІС» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі від 20.03.2020 №2003-15, відповідно до якої ПП «ФАСАД-СЕРВІС» має орендований автомобіль для перевезення будівельного сміття, вартість роботи якого включено до договірної ціни. Однак, довідкою про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 20.03.2020 №2003-16 учасником ПП «ФАСАД-СЕРВІС» наявність водія автотранспортних засобів не підтверджена. Таким чином, учасником не підтверджена наявність працівників відповідної кваліфікації, що не відповідає умовам підпункту 1.2 додатку 2 до тендерної документації.
Також, в ході моніторингу встановлено, що технічним завданням до предмету закупівлі (Додаток 3 до тендерної документації) передбачено виконання робіт з монтажу балок перекриття. При цьому, ДСТУ Б Д.2.4-4:2012 «Національний стандарт України. Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Перекриття (Збірник 4)», а саме ресурсною нормою 4-14-1, яка використана ПП «Фасад-сервіс» при розрахунку кошторисної вартості ремонтних робіт (локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01), для виконання робіт з монтажу балок перекриття передбачено використання крану на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 6,3 т.
Однак, наданою ПП «ФАСАД-СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції довідкою про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі від 20.03.2020 №2003-15, наявність крану на автомобільному ходу або обладнання, що може його замінити, не підтверджено.
Таким чином, учасником не підтверджена наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, що не відповідає умовам підпункту 1.1 додатку 2 до тендерної документації.
Відповідно до пунктів першого та четвертого частини першої статті 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, та відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону, Замовник відміняє торги в разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Період усунення порушень:
15.04.2020 19:52 - 30.04.2020 00:00
Дата публікації висновку:
15.04.2020 19:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Лист
Дата публікації звіту:
22.04.2020 18:37