• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №11 по вул. Т. Боровця, 2 в м. Ковелі Волинської області

Кошти місцевого бюджету.

Торги не відбулися

1 806 560.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 3 613.12 UAH
Номер: 2dd78efbd2a84991a7a78593cad96ac0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-12-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.05.2020 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 12.05.2020 16:38 - 03.06.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 12.05.2020 № 23-од Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 12.05.2020 № 23-од Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-03-05-003804-b від 05.03.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Адреса: Ukraine, Волинська, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Волинська обл.), +38 (0 66) 987-41-20, viktoryja83@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання відповідності тендерної пропозиції тендерній документації установлено порушення вимог пунктів 2, 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності оприлюднення оголошення про намір укласти договір – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо скасування попереднього рішення замовника або заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 травня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, що діяла на момент оприлюднення управлінням освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради оголошення про проведення закупівлі (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності оприлюднення оголошення про намір укласти договір. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток до річного плану) Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Шинака-Україна», приватного підприємства «Ефект» та товариства з обмеженою відповідальністю «Волбуд» (далі – ТОВ «Волбуд»), протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 17.04.2020 №28, 24.04.2020 №29, 30.04.2020 №30, повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, повідомлення про намір укласти договір від 30.04.2020. Аналізом оприлюдненої інформації на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що 30.04.2020 оприлюднено намір укласти договір з ТОВ «Волбуд». Відповідно до пункту 3.5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 5 тендерної документації переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати (завантажити в систему) документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5,6,8 частини першої та частини другої ст.17 Закону. А також, у разі ненадання переможцем торгів документів відповідно до всіх вимог документації в зазначені строки, Замовник розглядає наступну найбільш економічно вигідну пропозицію відповідно до частини 3 ст. 32 Закону. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Волбуд» надано оригінал довідки відповідно до пункту 6 частини першої статті 17 Закону на 6 календарний день з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Однак, на дату завершення моніторингу (18 травня 2020) Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Волбуд», чим порушено вимоги пунктів 2, 4 частини першої статті 30 Закону.
Період усунення порушень: 18.05.2020 17:23 - 02.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 18.05.2020 17:23