-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №11 по вул. Т. Боровця, 2 в м. Ковелі Волинської області
Кошти місцевого бюджету.
Торги не відбулися
1 806 560.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 3 613.12 UAH
мін. крок: 0.2% або 3 613.12 UAH
Період оскарження:
05.03.2020 17:17 - 18.03.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Про скасування рішення тендерного комітету
Номер:
2e2ac9f917e64168afdda6412a552a79
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-05-003804-b.c4
Назва:
Про скасування рішення тендерного комітету
Вимога:
Вимагаємо скасувати рішення тендерного комітету (протокол № 30 від 30.04.2020 р.) про обрання переможцем процедури закупівлі ТзОВ «Волбуд». Товариство визнано переможцем з порушенням умов тендерної документації, його пропозиція не відповідає вимогам ТД.
А саме, проаналізувавши завантажені ТзОВ «Волбуд» документи, виявлено:
1. Згідно таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації замовником зазначено кількість, обсяг, види робіт та матеріалів. У підсумковій відомості ресурсів ТзОВ «Волбуд» є невідповідності до наданого технічного завдання згідно табл. 1 додатку 2. А саме:
- відсутній «Кут зовнішній з ПВХ арт 10» - 420 шт.;
- крім того, до відомості додано «Фарба емалева МО-1» - 0,0093т та «Фарба олійна для зовнішніх робіт» - 0,0152 т, «Кут внутрішній з ПВХ арт 10»- 420 шт.
Це порушення є суттєвим та впливає на виконання робіт по даній закупівлі.
2. Згідно п. 3.6. тендерної документації «Учасники процедури закупівлі (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців) повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником:
- підтвердження відповідності товарів, робіт та умов, які пропонуються учасником, технічним, якісним, кількісним вимогам та іншим вимогам до предмета закупівлі, згідно Додатку 2 до тендерної документації (складене учасником в довільній формі);».
У підтвердженні відповідності товарів, робіт та умов, які пропонуються учасником, технічним, якісним, кількісним вимогам та іншим вимогам до предмета закупівлі ТзОВ «Волбуд» від 19.03.2020 р. №72 зазначена недостовірна інформація, а саме у табл.1, на відміну від наданої підсумкової відомості ресурсів, «кут зовнішній з ПВХ арт 10» зазначений, натомість фарба та кут внутрішній не зазначені.
ТзОВ «Волбуд» надані різні дані у цих документах.
Усі учасники повинні бути у рівних умовах.
3. Згідно п. 3.1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції «Усі документи підготовлені безпосередньо учасником (довідки, реєстри, листи, звернення і т.п.) повинні містити дату створювання документу, реєстраційний номер, номер цієї закупівлі (згідно веб-порталу Уповноваженого органу) адресата (замовника торгів). Лист-згода на обробку персональних даних надана ТзОВ «Волбуд» датована 19.03.2019 р. Закупівля оголошена була 05.03.2020 р.
Цим ТзОВ «Волбуд» знову порушено умови тендерної документації.
Згідно вказаних вище порушень умов тендерної документації пропозиція ТзОВ «Волбуд» повинна бути відхилена тендерним комітетом. Тим більше, враховуючи, що більш економічно вигідні тендерні пропозиції інших учасників були відхилені через помилки, що ніяким чином не впливають на зміст поданих пропозицій.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога від 30.04.20.docx 30.04.2020 16:41
Дата подачі:
30.04.2020 16:41
Вирішення:
Шановний Учаснику!!!
Розглянувши Вашу вимогу UA-2020-03-05-003804-b.c4 від 30.04.2020 року повідомляємо, що у тендерного комітету управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги, оскільки тендерна пропозиція ТзОВ Волбуд повністю відповідає УСІМ вимогам, які передбачені тендерною документацією Замовника. У разі якщо Ви не погоджуєтеся із уже прийнятим рішенням Замовника, Ви маєте право звернутися до органу оскарження.
Разом з цим звертаємо Вашу увагу про те, що у складі Вашої пропозиції міститься підроблений документ, а саме довідка про відсутність заборгованості №105-11825/20 видана АТ «Кредобанк» 17.03.2020 року. Дана інформація також була підтверджена АТ «Кредобанк». Повідомляємо Вас, що згідно з чинним законодавством України, за підроблення документів печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів передбачено кримінальну відповідальність. Інформацію про ознаки підроблення документу буде скеровано до правоохоронних органів!!!
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо рішення
Номер:
66b93b16c21e41c5b0db687b951c71a3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-05-003804-b.c3
Назва:
Вимога щодо рішення
Вимога:
Про скасування рішення замовника від 24.04.2020 року
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо рішення 27.04.2020 16:36
Дата подачі:
27.04.2020 16:37
Вирішення:
Шановний Учаснику!!!
Розглянувши Вашу вимогу UA-2020-03-05-003804-b.c3 від 27.04.2020 року тендерний комітету управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради повідомляє наступне.
У вимогах тендерної документації відсутня вимога про надання паспорту із сторінками у яких є всі дані для ідентифікації особи (фото, дані реєстрації, змінене фото, сімейний стан, прописка). Натомість, п.3.1. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції була поставлена вимога, до усіх учасників однакова, надати у складі пропозиції УСІ сторінки паспорту або паспорт у формі ID-картки (з витягом з Єдиного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання) уповноваженої особи.
Не надавши у складі пропозиції УСІХ сторінок паспорту Ви порушили умови тендерної документації, що призвело до відхилення Вашої пропозиції.
Звертаємо Вашу увагу, що аналогічна позиція висловлена і органом оскарження (АМКУ) зокрема, у рішеннях №158-р/пк-ск від 01.02.2016, №1443-р/пк-ск від 01.07.2016, №2163-р/пк-пз від 27.02.2019.
Враховуючи вищевикладене у тендерного комітету управління освіти відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога щодо рішення
Номер:
3a5a101cd01e4071ab3fbbd20c46f089
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-05-003804-b.b2
Назва:
Вимога щодо рішення
Вимога:
Про скасування рішення замовника від 24.04.2020 року
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.04.2020 16:24
Опис причини скасування:
Технічний збій
Дата скасування:
27.04.2020 16:26
Вимога
Є відповідь
Про скасування рішення замовника від 17.04.2020 р.
Номер:
918d5562c2114ddd9b5cc0f4aa9602a3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-05-003804-b.c1
Назва:
Про скасування рішення замовника від 17.04.2020 р.
Вимога:
Вимагаємо переглянути рішення тендерного комітету (протокол № 28 від 17.04.2020 р.). Вважаємо причини відхилення безпідставними.
1) Складовими документами договірної ціни є: договірна ціна, зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів, розрахунки інших нарахувань. Відповідно до п. 3.1 розділу ІІІ тендерної документації «Договірна ціна може містити підпис уповноваженої особи учасника/переможця процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки (ця вимога не стосується суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) тільки на останній сторінці». Тому підпис та печатка на договірній ціні, зведеному кошторисі, підсумковій відомості ресурсів проставлено на останніх сторінках. Також на останній сторінці є підпис і печатка на локальному кошторисі, тут Замовника це задовольнило. Крім того, не зрозумілим є той факт, що при розгляді нашої пропозиції на цю ж закупівлю, що була вперше оголошена 31.01.2020 р., Замовника задовольнило оформлення даних документів (вимоги тендерної документації до них залишилися ті ж і в цій документації) та не було висунуто ніяких претензій до них.
Згідно реквізитів Зведений кошторисний розрахунок на першій сторінці має бути затверджений Замовником, а не підрядником, а на другій сторінці підписи проставлять уповноважені особи проектної організації, що розробляла кошторисну документацію до проекту. З приводу того, що підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та відбиток печатки на останній сторінці зведеного кошторису є накладеними: повторно завантажуємо зведений кошторисний розрахунок. Для чого нам накладати підпис та печатку на сканований нами документ, якщо є можливість його підписати та пропечатати. Якщо це питання постало через місцями різні фони, то це скоріше некоректне виділення областей розпізнавання у програмі «FineReader», яка використовується нами для сканування документів. Те ж саме, стосується і довідки про відсутність заборгованості №105-11825/20 виданої АТ «Кредобанк» 17.03.2020р.
2) На підтвердження достовірності наданої інформації станом на 17.03.2020 р. повторно завантажуємо оновлену довідку банку.
Крім того, на усю тендерну пропозицію накладено електронний цифровий підпис уповноваженої особи.
У Замовника склалося упереджене ставлення до нас. Адже, при аналізі тендерних пропозицій інших учасників, що були подані на тендер оголошений 31.01.2020р. по даному об’єкту, крім інших, нами було виявлено ще і такі грубі порушення умов тендерної документації, на які Замовник чомусь і не звернув уваги:
1) Договірні ціни (локальні кошториси, відомості ресурсів, зведені кошторисні розрахунки) для учасників ТОВ «Волбуд» та ТОВ «Будстрой Інвайт» були розроблені одним і тим самим ПП «Спортелітбуд», інженером-проектувальником Устимчук В.В. (про що було надані відповідні договори надання послуг) Тобто, завідомо їм було відомо про суми пропозицій один одного. Учасниками було порушено п. 7 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника».
2) Проаналізувавши документи надані ТОВ «Волбуд» щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а саме договору з управлінням освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради, постає запитання щодо підпису та печатки у наданому відгуку – підпису як такого практично і не видно (та і відрізняється від тих, що на договорі, актах виконаних робіт ф. КБ-2 та КБ-3), печатка теж розмита, хоча весь текст документа чіткий.
Отже, згідно вище зазначеного, вказані замовником причини відхилення нашої пропозиції вважаємо безпідставним і такими, що не впливають на зміст поданої тендерної пропозиції та просимо переглянути своє рішення.
Пов'язані документи:
Учасник
- Зведений кошторисний розрахунок.pdf 21.04.2020 20:59
- Довідка з банку.pdf 21.04.2020 20:59
Дата подачі:
21.04.2020 20:59
Вирішення:
Шановний Учаснику!!!
Розглянувши Вашу вимогу UA-2020-03-05-003804-b.c1 від 21.04.2020 року повідомляємо наступне.
Відповідно до п.9 додатку 2 до тендерної документації, Учасники процедури закупівлі повинні подати У СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ: Зведений кошторисний розрахунок; Підсумкову відомість ресурсів (Відомість ресурсів). Згідно п. 3.1. розділу III тендерної документації УСІ сторінки ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки (ця вимога не стосується учасників процедури закупівлі, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами). Договірна ціна може містити підпис уповноваженої особи учасника/переможця процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки (ця вимога не стосується суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) тільки на останній сторінки.
Відповідно до п 5.2. розділу V. тендерної документації розрахунки (договірна ціна та кошторис), приведені у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, про що учасник додатково надає відповідний лист-згоду в інших документах тендерної пропозиції.
Із вказаного вище вбачається, що зведений кошторисний розрахунок та підсумкова відомість ресурсів являються складовою тендерної пропозиції. При цьому договірна ціна повинна була бути надана після кінцевого строку подання тендерних пропозицій, тому не являється складовою тендерної пропозиції учасника, отже вимога про обов’язкову наявність підписів уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки стосується УСІХ СТОРІНОК ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, у тому числі і зведеного кошторисного розрахунку та підсумкової відомості ресурсів.
Щодо закупівлі оголошеної 31.01.2020 року повідомляємо, що Замовник розглядає тендерні пропозиції учасників в межах однієї закупівлі, а тому спиратися на закупівлю яка на даний момент є відміненою вважаємо не доцільно та необґрунтовано.
Щодо накладених підписів та печаток на зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва та довідці про відсутність заборгованості №105-11825/20 видана АТ «Кредобанк» 17.03.2020 року повідомляємо, що відповідно до п. 3.1. розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації документи, що вимагаються цією тендерною документацією для учасника процедури закупівлі (далі-учасник), учасник повинен подати/надати (завантажити в електронну систему закупівель (далі - Система)) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у форматі PDF (Portable Document Format) та містити розбірливі зображення. Скановані в PDF документи, які подаються у складі тендерної пропозиції, не повинні містити різні накладення, малюнки (наприклад, накладених підписів, печаток).
Відповідно до п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Згідно роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 27.10.2016 №3302-06/34323-06 «Щодо оцінки та розгляду тендерних пропозицій учасників процедур закупівель» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. У свою чергу, ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Водночас, виходячи зі змісту ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, документи, які завантажені після кінцевого строку подання не вважаються частиною тендерної пропозиції, тому їх завантаження не може вплинути на рішення Замовника щодо оцінки пропозиції та вибору переможця торгів. Тому завантажені Вами 21.04.2020 року документи до Вимоги - зведений кошторисний розрахунок та довідка з банку, Замовником до уваги не береться.
Враховуючи вищезазначене, у тендерного комітету управління освіти відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено