• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин А-92-Євро5-Е5; Дизельне паливо ДП-Євро5-В0

Завершена

909 368.10 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 546.84 UAH
Номер: 1fc3c7e27ad140e299034adf01d567e5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-30-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.03.2020 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 30.03.2020 14:37 - 21.04.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 30.03.2020 № 66 Миколаїв Про початок моніторингу закупівлі Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-03-05-001802-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 05 березня 2020 року. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО
Адреса: Ukraine, Миколаївська, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.), +38 (0 98) 005-72-21, cernovolsergij@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частини першої статті 30 та абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про проведення закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «МАНГО-ГРУП», ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС», ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» порушень законодавства в сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору про закупівлю, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 квітня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані (додатку); оприлюднення інформації про проведення закупівлі; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Управління Державного агенства рибного господарства у Миколаївській області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету без номера та дати (далі – тендерна документація або ТД); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції ТОВ «МАНГО-ГРУП», ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС», ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» та ТОВ «ВОГ КАРД»; протокол розкриття тендерних пропозицій; протоколи розгляду тендерних пропозицій від 27.03.2020 № 5, № 6, № 7, № 8; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 27.03.2020. За результатами моніторингу встановлено, що на порушення частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовник в підпункті 5.10 пункту 5 розділу ІІІ ТД встановив спосіб документального підтвердження відсутності підстави для відхилення пропозиції переможця торгів, який не відповідає законодавству, а саме: для підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктом 3 частини першої статті 17 Закону, встановлено вимогу щодо надання документу органів Міністерства внутрішніх справ України, на видання якого цей орган не має повноважень. Також за результатами моніторингу встановлено, що пропозиція ТОВ «ВОГ КАРД» не відповідає умовам тендерної документації. Так, згідно з підпунктом 2 пункту 6.3 частини 6 Розділу ІІІ Тендерної документації «документи, що підтверджують якість товарів: зразки копій паспортів якості із зазначенням лабораторних досліджень щодо відповідності нормам на партію товарів: бензину А -92 та дизельного палива; що будуть постачатися за договором про закупівлю, копії сертифікатів відповідності уповноважених органів Державної системи сертифікації УкрСЕПРО, що є дійсними на дату розкриття тендерних пропозицій (у разі наявності) / зразок (зразки) копії (копій) паспорта (паспортів) чи декларації (декларацій) про відповідність/якості тощо, згідно з додатком 1 до тендерної документації». Згідно з додатком 1 до тендерної документації, зокрема, необхідно було підтвердити якість «Дизельного палива ДП-Євро5-В0». На порушення вказаної вимоги ТОВ «ВОГ КАРД» надав документи про відповідності дизельного палива вимогам ДСТУ 7688:2015 щодо «Дизельного палива ДП-З-Євро5-В0» (зимового). Крім того, згідно з вимогами додатку 1 до тендерної документації необхідно: «надати довідку, складену в довільній формі щодо наявності у учасника власних (орендованих, партнерських) АЗС розташованих в м.Миколаєві та в більшості районів Миколаївській області, на яких можливе отримання товару, визначеного замовником предметом закупівлі, за талонами (скретч-картами) емітованими Учасником». «У разі наявності партнерських договорів на обслуговування талонами/скетч-картками зразка Учасника, – надаються копії партнерських договорів, укладених між Учасником та власником АЗС або орендарем АЗС або зберігачем палива на АЗС з оригіналом листа від власника/орендаря/суборендаря/зберігача палива на АЗС відповідно з гарантією безумовного та цілодобового здійснення відпуску пального на АЗС за талонами/скретч-картками зразка Учасника. Лист повинен містити реквізити та фактичну адресу розташування АЗС та копії талонів/скретч- карток, за якими буде здійснюватися заправка транспорту Замовника». Згідно з довідкою від 18.03.2020 № 215/07-11, додатком 2 до листа «ВЕСТ ПЕТРОЛ МАРКЕТ» та проектом договору від 18.03.2020 № 2015/19, представленими у тендерній пропозиції ТОВ «ВОГ КАРД», гарантовано здійснення заправки транспорту Замовника у м. Миколаїв, м. Южноукраїнськ (місто обласного підпорядкування знаходится поза територією будь-якого району Миколаївської області) та у 9 районах із 19 районів Миколаївської області. Отже, ТОВ «ВОГ КАРД» не виконано вимогу щодо наявності АЗС, розташованих в більшості районів Миколаївській області. Отже, Замовник на порушення пункту четвертого частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ВОГ КАРД» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та, як наслідок, на порушення абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону не відмінив торги.
Період усунення порушень: 15.04.2020 16:06 - 30.04.2020 00:00
Дата публікації висновку: 15.04.2020 16:06

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Державним агентством рибного господарства України в особі Управління Державного агентства рибного господарства у Миколаївській області, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та ст.651 Цивільного кодексу України, на виконання та на підставі вимог висновків моніторингу закупівлі від 15.04.2020 року проведеного Державною Аудиторською Службою України Південним Офісом Держаудитслужби Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області (ID моніторингу UA-M-2020-03-30-000005), Додатовою угодою №1 від 21.04.2020 р., розірвано укладений з Товариством з обмеженою відповідальністю "ВОГ КАРД" Договір про закупівлю товарів №ВК2020 від 15.04.2020 року.
Дата публікації звіту: 21.04.2020 12:08

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: -
Дата публікації: 22.04.2020 11:54