• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин А-92-Євро5-Е5; Дизельне паливо ДП-Євро5-В0

Завершена

909 368.10 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 546.84 UAH
Період оскарження: 05.03.2020 15:09 - 17.03.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

ВИМОГА (ТД)

Номер: c34774044a6245d8b3824861195d8223
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-05-001802-c.a1
Назва: ВИМОГА (ТД)
Вимога:
Вилучити дискримінаційні умови тендерної документації.
Вирішення: Тендерним комітетом Управління Державного агентства рибного господарства у Миколаївській області 11.03.2020 року, розглянуто Ваше звернення (Вимога (Скарга) ID: 4b683724e604487482539909910a86a7 Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.03.2020 11:37) та прийнято рішення відмовити у проханні внести зміни до тендерної документації з наступних підстав. Тендерну документацію за якою проводиться закупівля UA-2020-03-05-001802-c ● 4b683724e604487482539909910a86a7 (Бензин А-92-Євро5-Е5; Дизельне паливо ДП-Євро5-В0), підготовлено виключно відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон). Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону Замовник має право запитувати в Учасників інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля Виходячи із вказаного вище. Замовником встановлено однакову вимогу до підготовки тендерної пропозиції учасниками, в тендерній документації відсутні посилання на конкретну торговельну марку, фірму, марку товару, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Замовником зрозуміло описано предмет закупівлі та поточні вимоги до поставки та використання товару з метою запобігання в наступному шахрайських дій з боку Учасника-переможця. Надання Учасником копій зразків талонів (скретч-карток), емітованих партнером Учасника стосується змісту тендерної документації і не є перепоною для прийняття участі у процедурі закупівлі. Також, під час підготовки тендерної документації Замовник скористався правом визначеним ч. 3 ст. 22 Закону, а саме, те що тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Крім цього, замовник при підготовці тендерної документації застосовував вимоги, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Поза тим, в обґрунтуванні свого звернення заявник вказує «ст. 3 Закону України про недискримінацію учасників». На це Тендерний комітет Замовника вказує, що Закон на який посилається заявник відсутній, тобто є таким, який не прийнято у встановленому порядку та не є чинним. Виходячи із цього Тендерний комітет не бере до уваги вказане, як обґрунтування. Також Тендерний комітет вважає, що звернення щодо дискримінаційних вимог є поспішним та необ’єктивним. Відповідно до ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Переглянувши тендерну документацію Тендерний комітет звертає увагу, що остання не містить обмежень щодо участі вітчизняних та іноземних учасників у закупівлі, всі учасники мають вільний доступ до закупівлі. Щодо дискримінаційних вимог, то Тендерний комітет зазначає, що такі вимоги відсутні та вважає безпідставним бажання заявника вилучити одне слово в тендерній документації, яке саме по собі не впливає на суть та зміст предмету закупівлі, його технічні та якісні характеристики та процедури виконання договору. Більш того Учасники, які прийматимуть участь у закупівлі, мають право у визначеному порядку звернутись до Антимонопольного комітету України зі скаргою про можливі порушення під час проведення процедури закупівлі, де компетентним органом буде надано об’єктивна оцінка діям Замовника. На даний час Тендерний комітет відмовляє у задоволенні Вашого звернення з підстав необґрунтованості та недоведеності висловленого прохання.
Статус вимоги: Не задоволено