• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт фасаду в закладі загальної середньої освіти № 62 на вул. Княжий Затон, 17-в Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»)

Капітальний ремонт фасаду в закладі загальної середньої освіти № 62 на вул. Княжий Затон, 17-в Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»)

Торги відмінено

1 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
Номер: 95e4a268fc844d5bbf4ef9316d3a80d9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-09-000069
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.04.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 21.04.2020 11:21 - 14.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.04.2020 № 62 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 17.04.2020 № 62 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 26 UA-2020-03-05-000925-c 05.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 683-92-90, vitaaaa1990@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення пункту п’ятого частини другої статті 22, абзацу п’ятого частини першої статті 3, пункту 4 частини першої статті 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі,– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15.05.2020. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (у редакції від 08.02.2020 року) (далі – Закон № 922-VIII у редакції від 08.02.2020 року), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 28.02.2020 № 269 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 23.03.2020, протокол розкриття, тендерну пропозицію ТОВ «Компанія Барбакан», ТОВ «Реконструкція та Житлово-Комунальний Сервіс» (далі – Переможець), протоколи засідання тендерного комітету Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) від 30.03.2020 № 430, від 06.04.2020 № 493 та № 494, від 07.04.2020 № 528, повідомлення про намір укласти договір від 07.04.2020, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 05.05.2020 № 8679-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами здійсненого моніторингу встановлено, що Замовником у п. 4.3 тендерної документації не зазначено кількість та обсяг виконання робіт, чим не дотримано вимоги пункту п’ятого частини другої статті 22 Закону № 922-VIII у редакції від 08.02.2020 року. Крім того, всупереч частині першій статті 30 Закону № 922-VIII у редакції від 08.02.2020 року, Замовником у ТД не встановлено можливості відхилення учасника у випадку наявності підстав, зазначених у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону та якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII у редакції від 08.02.2020 року, Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. До того ж, Замовником безпідставно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Компанія Барбакан», оскільки вказаним учасником надано скан-копію аналогічного договору відповідно до пункту 3.1 Додатку 1 до ТД та декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра згідно з пунктом 1.3 Додатку 1 до ТД. Таким чином, Замовником всупереч вимогам частини першої статті 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року, відхилено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію ТОВ «Компанія Барбакан», яка є меншою на 497 089, 00 гривень за пропозицію переможця, з підстав, зазначених Замовником у протоколі засідання тендерного комітету, чим порушено норми абзацу п’ятого частини першої статті 3 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року. Поряд з цим, за результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД, оскільки ТОВ «Реконструкція та Житлово-Комунальний Сервіс» не надано договірну ціну, яка за результатами аукціону повинна складати 1 496 089,00 грн з ПДВ, чим не виконано вимогу п. 1 Додатку 3 до ТД. Слід зазначити, що переможцем надано розрахунок договірної ціну на загальну суму 1 474 812,00 грн з ПДВ. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Отже, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року, не відхилив тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Реконструкція та Житлово-Комунальний Сервіс» як такого, що не відповідає умовам тендерної документації.
Період усунення порушень: 18.05.2020 17:28 - 02.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 18.05.2020 17:28

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Директору Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕЗІ Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш результат моніторингу UA-M-2020-04-09-000069 від 18.05.2020 щодо закупівлі Капітальний ремонт фасаду в закладі загальної середньої освіти № 62 на вул. Княжий Затон, 17-в Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»), надаємо пояснення: У відповідності до п.5 ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги. В п. 4.3. тендерної документації замовником чітко зазначено місце виконання робіт та їх обсяги: заклад загальної середньої освіти № 62 на вул. Княжий Затон, 17-в Дарницького району м. Києва. Детально обсяги виконання робіт зазначені в Додатку № 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ)» на Капітальний ремонт фасаду в закладі загальної середньої освіти № 62 на вул. Княжий Затон, 17-в Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»). Відповідно, Замовником дотримано вимоги п. 5 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Відповідно до вимог п.3 ч.1 ст. 30 закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону. Тендерна документація в частині п. 5 розділу ІІІ чітко визначає що «Відповідно до статті 17 Закону Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: 1) він має незаперечні докази того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі; 2) відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; 3) службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення; 4) суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів); 5) фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 6) службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 7) тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника; 8) учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура; 9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"; 10) юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Крім того п. 1 розділу V тендерної документації зазначено що «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.» у відповідності до ч.7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того п. 3. розділу V «Відхилення тендерних пропозицій» зазначено що: Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: - учасник: не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; - переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; - наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону; - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Враховуючи вищезазначене, тендерна документація Замовника відповідає вимогам ч.1 ст. 30 закону України «Про публічні закупівлі» та чітко зазначає можливість відхилення учасника у випадку наявності підстав, зазначених у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону та якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно, у Замовника відсутні зазначені в рішенні моніторингу порушення та відсутня необхідність відміняти торги. До того ж, Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Компанія Барбакан» у відповідності до ч. 1 ст. 30 закону України «Про публічні закупівлі» а саме: учасник: не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Учасник ТОВ "Компанія Барбакан" не виконав вимогу замовника щодо надання декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, зареєстровану Головним управлінням Держпраці, в свою чергу учасником надано копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, зареєстровану Управлінням Держпраці у Рівненській області, що не відповідає вимогам п. 1.3. Додатку № 1 до тендерної документації. Крім того в п. 3.1. Додатку № 1 до тендерної документації чітко вказано «Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копію оригіналу договору». Учасником надано копії аналогічних договорів, що не відповідає вимогам п. 3.1. Додатку № 1 до тендерної документації. Відповідно до частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Проте, ТОВ "Компанія Барбакан" не скористався правом наданим частиною 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Вищезазначене, свідчить про те, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та наявні обґрунтовані підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Компанія Барбакан". Поряд з тим у відповідності до вимог тендерної документації «Загальна вартість пропозиції (стартова сума аукціону) зазначається з урахуванням всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі, у відповідності до вимог цієї Документації». Тендерна пропозиція ТОВ «Реконструкція та Житлово-Комунальний Сервіс» надана у відповідності до вимог Додатку № 3 та Додатку № 4 тендерної документації з урахуванням всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі, а саме: по зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва. Крім того учасником ТОВ «Реконструкція та Житлово-Комунальний Сервіс», у відповідності до вимог Додатку № 3 тендерної документації, надано розрахункові кошторисні документи (зведений, локальний кошторис, договірну ціну, дефектний акт, відомість ресурсів) відповідно до технічного завдання, у складі: Договірна ціна (визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації); Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації та витратами на технічний нагляд 1,5%); Дефектний Акт; Локальні кошториси; Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів. Таким чином Тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Реконструкція та Житлово-Комунальний Сервіс» в повній мірі відповідає умовам тендерної документації Замовника. Отже, Замовником не було порушено пункт 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» при визначенні ТОВ «Реконструкція та Житлово-Комунальний Сервіс» переможцем. Враховуючи вищезазначене, Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації , повідомляє що, процедуру відкритих торгів на закупівлю Капітальний ремонт фасаду в закладі загальної середньої освіти № 62 на вул. Княжий Затон, 17-в Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»), було проведено відповідно до Вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Вимоги для здійснення заходів щодо усунення зазначених порушень в установленому законодавством порядку безпідставні.
Дата публікації звіту: 22.05.2020 15:53

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: торги відмінено
Дата публікації: 01.06.2020 11:37

Запити/Пояснення