• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт (утеплення) фасаду будівлі Жашківської спеціалізованої школи №1 з поглибленим вивченням окремих предметів Жашківської міської ради в м. Жашків Черкаської області

Капітальний ремонт (утеплення) фасаду будівлі Жашківської спеціалізованої школи №1 з поглибленим вивченням окремих предметів Жашківської міської ради в м. Жашків Черкаської області

Завершена

6 342 572.65 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 50 740.58 UAH
Номер: d03b284d78a14d2a985758532f1b9a0f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-18-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.06.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 22.06.2020 18:05 - 14.07.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 22.06.2020 № 162 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 22.06.2020 № 162 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 76 UA-2020-03-04-001328-c 04.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, hutoranska.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання надання роз'яснень щодо тендерної документації та на вимогу учасника щодо усунення порушення установлено порушення вимог частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «А Груп» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Класика Комфорту», ТОВ «Паритет 777» (окрім питань, які були предметом розгляду Колегії АМКУ), – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом дотримання принципів публічних закупівель через забезпечення неупередженого розгляду і відхилення тендерних пропозицій у відповідності до вимог статті 31 Закону (в редакції від 19.04.2020) та недопущення таких порушень у подальшому і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи щодо вжиття заходів, направлених на виконання зобов'язань.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 липня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в редакції від 08.02.2020) та внесення змін до неї, надання роз'яснень щодо тендерної документації та вимог про усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту будівництва Черкаської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи Снісар І.В. від 29.04.2020 б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЖК-Гарант» (далі – ТОВ «ЖК-Гарант»), товариства з обмеженою відповідальністю «Класика Комфорту» (далі – ТОВ «Класика Комфорту»), товариства з обмеженою відповідальністю «А Груп» (далі – ТОВ «А Груп»), товариства з обмеженою відповідальністю «Паритет 777» (далі – ТОВ «Паритет 777»), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 15.05.2020 б/н, від 15.06.2020 б/н, від 17.06.2020 б/н, повідомлення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій б/д б/н, протокол про прийняття рішення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій від 22.05.2020 б/н, протокол визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір від 17.06.2020, повідомлення про намір укласти договір від 17.06.2020, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 10.07.2020 № 13438-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що Замовник на вимогу про усунення порушення номер UA-2020-03-04-001328-c.c3, яка оприлюднена в електронній системі закупівель 19.05.2020, оприлюднив відповідь 12.06.2020 (з перевищенням триденного терміну), чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону. Відповідно до додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Замовник установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій підсумкової відомості ресурсів, яку складено до договірної ціни відповідно до технічного завдання закупівлі, та довідки з переліком будівельних машин і механізмів (основних засобів), які будуть використовуватись при виконанні робіт, що є предметом закупівлі. Кількість та номенклатура будівельних машин і механізмів (основних засобів) повинні відповідати кількості та номенклатурі обладнання будівельних машин і механізмів (основних засобів), які застосовуються учасником відповідно до розділу ІІ підсумкової відомості ресурсів. Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 15.06.2020 б/н Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «А Груп», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, через невідповідність номенклатури будівельних машин і механізмів (основних засобів), наданої учасником у складі тендерної пропозиції, номенклатурі обладнання будівельних машин і механізмів (основних засобів), які застосовуються учасником відповідно до розділу ІІ Підсумкової відомості ресурсів. Проте, учасник ТОВ «А Груп» у складі тендерної пропозиції відповідно до вимог додатку 1 тендерної документації надав підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису № 2-1-1 капітальний ремонт фасаду та інформацію про наявність будівельних машин і механізмів (основних засобів) від 27.04.2020 № 321, у яких кількість та номенклатура будівельних машин і механізмів (основних засобів) однакові. Отже, Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «А Груп» за відсутності підстав, визначених у абзаці другому пункту 1 частини першої статті 30 Закону. Також моніторингом установлено, що Колегія АМКУ за результатами розгляду скарги ТОВ «ЖК - Гарант» на рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЖК-Гарант» прийняла рішення від 10.07.2020 № 13438-р/пк-пз, яким зобов’язала Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЖК-Гарант» та рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Паритет 777». Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов'язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. З огляду на те, що термін виконання рішення колегії АМКУ не минув, питання виконання Замовником рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЖК - Гарант» та рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Паритет 777» не досліджувалося.
Період усунення порушень: 29.07.2020 18:10 - 13.08.2020 00:00
Дата публікації висновку: 29.07.2020 18:10

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Згідно рішення постійно діючої комісії Антимонопольного комітету № 13438-р/пк-пз від 10.07.2020, яким було зобов'язано Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ЖК - Гарант" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ПАРИТЕТ 777" переможцем процедури закупівлі – "ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація" (Капітальний ремонт (утеплення) фасаду будівлі Жашківської спеціалізованої школи №1 з поглибленим вивченням окремих предметів Жашківської міської ради в м. Жашків Черкаської області), оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-03-04-001328-c. 16.07.2020р. Департаментом будівництва було скасувано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ЖК - Гарант" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ПАРИТЕТ 777" переможцем процедури закупівлі. 28.07.2020р. було укладено договір з переможцем відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт (утеплення) фасаду будівлі Жашківської спеціалізованої школи №1 з поглибленим вивченням окремих предметів Жашківської міської ради в м. Жашків Черкаської області» з ТОВ «ЖК – Гарант». В ході проведеного моніторингу Держаудитслужбою було встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 30 Закону. Департаментом будівництва Черкаської ОДА посилено контроль за дотриманням принципів публічних закупівель через забезпечення неупередженого розгляду і відхилення тендерних пропозицій у відповідності до вимог статті 31 Закону (в редакції від 19.04.2020) та недопущення таких порушень у подальшому з боку відповідальних осіб. Крім того, наголошено про адміністративну відповідальність згідно Закону України «Про публічні закупівлі» №114 від 19.09.2019р. за відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або у невідповідності до вимог закону.
Дата публікації звіту: 30.07.2020 09:27

Запити/Пояснення