-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин А-92
Завершена
210 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 050.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 050.00 UAH
Номер:
d958a9e9322e471e9f0343b6d7ae9aac
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-15-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.04.2020 00:00
Період моніторингу:
15.04.2020 18:45 - 08.05.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.04.2020 № 23
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 15.04.2020 № 23
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2020-03-03-000370-c, 03.03.2020 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі".
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 3 частини другої статті 22, абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання наявності підстав для відміни торгів встановлено порушення частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 квітня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII в редакції від 08.02.2020 (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору, наявність підстав для відміни торгів.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Снітинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Лубенської районної ради Полтавської області (далі – замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 03.03.2020 (далі – тендерна документація), протокол засідання тендерного комітету від 23.03.2020 б/н, тендерну пропозицію ТОВ фірма «Аметист ЛТД», повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товару від 03.04.2020 № 05/03-2020.
Моніторингом закупівлі установлено, що тендерна документація замовника не передбачає застосування заходів із захисту довкілля, чим порушено вимоги пункту 3 частини другої статті 22 Закону, яким визначено, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що в пункті 11.3 додатку № 4 до тендерної документації замовником зазначено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі, крім випадків, зокрема, зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 36 Закону. Водночас, стаття 36 Закону не містить частини шостої.
Зазначеним не дотримано абзац 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства.
Тендерним комітетом замовника визначено переможця торгів – ТОВ фірма «Аметист ЛТД» (далі – переможець) з остаточною ціною пропозиції 192500,00 гривень.
Вказане підтверджується протоколом засідання тендерного комітету замовника від 23.03.2020 б/н, відповідно до якого запропоновано визнати переможцем відкритих торгів ТОВ фірма «Аметист ЛТД» (далі – переможець), що підтримано одноголосно тендерним комітетом у складі: голова тендерного комітету Горбик Н.В., заступник голови тендерного комітету Каліман В.Б., секретар тендерного комітету Бучака Л.О., члени тендерного комітету Кулик О.Г., Долженчук С.В.
Моніторингом установлено, що тендерна пропозиція переможця не відповідає вимогам тендерної документації замовника з огляду на наступне.
У складі тендерної пропозиції переможця не надано листа-гарантії за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завіреного печаткою (за наявності) щодо дотримання учасником у своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі:
- Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644-VII;
- Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014 № 1702-VII;
- Рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 «Про застосуваня персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», яке введено в дію Указом Президента України від 15.05.2017 № 133/2017;
- Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014 № 595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»;
- Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015 № 1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»;
- Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації».
Вищевказаним порушено вимоги, установлені тендерною документацією замовника (пункт 1 розділу ІІІ, пункт 2 Інших документів (для учасників - юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців) Додатку 2).
З огляду на викладене, тендерна пропозиція переможця не відповідає вимогам тендерної документації.
Однак, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ фірма «Аметист ЛТД», як таку що не відповідає вимогам тендерної документації, а визнав ТОВ фірма «Аметист ЛТД» переможцем (протокольне рішення від 23.03.2020 б/н) та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір.
Всупереч нормам абзацу 3 частини першої статті 31 Закону замовник не відмінив процедуру закупівлі через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель.
Натомість, замовником укладено договір про закупівлю товару від 03.04.2020 № 05/03-2020 з переможцем процедури закупівлі ТОВ фірма «Аметист ЛТД».
Період усунення порушень:
24.04.2020 19:53 - 12.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
24.04.2020 19:53