-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (код ДК 021:2015 45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація" (Капітальний ремонт покрівлі та внутрішніх приміщень Тячівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 ім. В. Гренджі-Донського в м.Тячів, вул. Вайди,13)
Площа даху - 2884,27 м.кв., площа приміщень, що підлягають капітальному ремонту 3849,11 м.кв., площа забудови - 2125,90 м.кв., загальна площа - 4188,77 м.кв.
Завершена
16 937 048.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 84 685.24 UAH
мін. крок: 0.5% або 84 685.24 UAH
Номер:
e1c4fa1fac5543a998cc2c82df2903bf
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-27-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.04.2020 00:00
Період моніторингу:
27.04.2020 13:12 - 20.05.2020 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.04.2020 № 17
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана АНІЩЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 24.04.2020 № 17
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-03-02-000510-a 02.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 2 частини другої, абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та частини третьої статті 17 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель в частині надання інформації на вимоги учасників встановлено порушення частини третьої статті 30 та абзацу другого частини першої статті 32 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КАРПАТ-ГРУП» встановлено порушення абзацу другого пункту 1 та пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлі встановлено порушення вимог абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 травня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону від 08.02.2020, далі – Закон), протокол відхилення учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГРАНД», розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КАРПАТ-ГРУП», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Тячівської міської ради Закарпатської області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 29 лютого 2020 року №11, протокол відхилення учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГРАНД» від 31.03.2020 №16, тендерна пропозиція ТОВ «КАРПАТ-ГРУП», протокол засідання тендерного комітету від 09.04.2020 №20 щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КАРПАТ-ГРУП», повідомлення про намір укласти договір від 09.04.2020, договір від 24.04.2020 № 32.
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація складена з порушенням пункту 2 частини другої статті 22 Закону та частини третьої статті 17 Закону.
Так, Замовником в тендерній документації вимагається від переможця надання інформації для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених пункту 2 частини першої статті 17 Закону, тоді як така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Також, вимагається надання інформації в довільній формі про те, що переможець не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) Замовника (додаток 4 пункт. 5.1 тендерної документації), проте, частиною третьою статті 17 Закону встановлено, що замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав зазначених у пункті 7 частини першої статті 17 Закону.
Окрім того, встановлено, що Замовником в порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, в тендерній документації вимагається дотримання Учасниками норм законодавства України, зокрема: Указу Президента України від 16 вересня 2015 року №549/2015 та рішення РНБО України від 2 вересня 2015 року, при тому, що зазначені нормативні документи втратили чинність.
В ході аналізу питання відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «КАРПАТ-ГРУП» умовам тендерної документації, який відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 09.04.2020 № 20 визначений переможцем торгів, встановлена її невідповідність кваліфікаційним критеріям, визначених статтею 16 Закону, в частині способу документального підтвердження умовам, встановленим Замовником в тендерній документації.
Так, в складі тендерній пропозиції ТОВ «КАРПАТ-ГРУП», для підтвердження кваліфікаційного критерію наявність обладнання та матеріально – технічної бази, у відповідності до вимог пункт 1 додатку 1 тендерної документації Замовника, надано копії договорів оренди транспортних засобів на автомобілі, які орендуються учасником, а саме: екскаватор О&К МН4, самоскид-с Камаз, трактор ДТ-75 та самоскид-с Урал на підставі укладених договорів від 10.02.2020 з фізичними особами: Іщенко П.Б., Цугорка Ю.І., Яким А.П. та Яцишин І.Р.
При цьому, відповідно до частини другої статті 799 Цивільного кодексу України договір найму (оренди) транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. Частиною третьою статті 640 цього Кодексу встановлено, що договір, який підлягає нотаріальному посвідченню, є укладеним з дня такого посвідчення. Частиною першою статті 220 зазначеного Кодексу передбачено, що у разі недодержання сторонами вимог законодавства про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним.
Проте, подані у складі тендерної пропозиції ТОВ «КАРПАТ-ГРУП», копії договорів від 10.02.2020 укладені з фізичними особами: Іщенко П.Б., Цугорка Ю.І., Яким А.П. та Яцишин І.Р., не містять нотаріального посвідчення, тобто учасником документально не підтверджено правові підстави на оренду автотранспорту тобто не підтверджено матеріально-технічну базу, в спосіб, встановлений тендерною документацією Замовника (пункт 1 додатку 1).
Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція ТОВ «КАРПАТ-ГРУП» не відповідає кваліфікаційному критерію наявності обладнання та матеріально-технічної бази, в частині способу документального підтвердження умовам, встановленим Замовником в тендерній документації (пункт 1 додатку 1).
Відповідно до вимог тендерної документації (пункт 3 додатку 1) учасники повинні документально підтвердити досвід виконання аналогічних договорів шляхом надання копій таких договорів, при цьому аналогічним договором вважатиметься договір на виконання робіт, які передбачені технічним завданням.
Так, учасником ТОВ «КАРПАТ-ГРУП», у складі тендерної пропозиції подано копії двох договорів, укладених з Відділом освіти, молоді та спорту Хустської районної державної адміністрації на виконання робіт «Капітальний ремонт даху Нижньоселищенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Хустської районної державної адміністрації Закарпатської області по вул.Центральна, 95 в с. Нижнє Селище, Хустського району» (ДК 021:2015 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) та «Капітальний ремонт даху НВК с. Крива, Хустського району» (ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), які свідчать про те, що учасником здійснювався капітальний ремонт даху, а не капітальний ремонт покрівлі та внутрішніх приміщень, як передбачено технічним завданням Замовника та не відповідає предмету закупівлі, визначеному Замовником за кодом ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.
Отже, учасником ТОВ «КАРПАТ-ГРУП» не підтверджено кваліфікаційний критерій досвіду виконання аналогічних договорів у спосіб, встановлений Замовником в тендерній документації (пункт 3 додатку 1).
Слід зазначити, що аналогічна позиція щодо невідповідності учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГРАНД» в частині документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, викладена Замовником у протоколі розгляду тендерних пропозицій щодо відхилення учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГРАНД» від 31.03.2020 №16, який підписаний всіма членами тендерного комітету без зауважень.
Таким чином, Замовником в порушення абзацу другого пункту 1 та пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «КАРПАТ-ГРУП», як таку що не відповідала кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації. Натомість, зазначеного учасника визнано переможцем процедури закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі та внутрішніх приміщень Тячівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 ім. В. Гренджі-Донського в м.Тячів, вул. Вайди,13» та укладено з ним договір підряду від 24.04.2020 № 32 на загальну суму 14 600 000,00 гривень.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель в частині надання інформації на вимоги учасників встановлено, що в порушення частини третьої статті 30 та абзацу другого частини першої статті 32 Закону, Замовник не надав відповіді на вимогу учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГРАНД», яка оприлюднена в електронній системі закупівель 15 квітня 2020 року, щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів та скасування рішень тендерного комітету від 31.03.2020 №16 та від 09.04.20 №20.
За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлі встановлено порушення вимог абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону в частині не оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу додатків до договору підряду від 24.04.2020 № 32 укладеного з ТОВ «КАРПАТ-ГРУП», зокрема Додаток 1 «Договірна ціна» та Додаток 2 «Календарний графік виконання робіт», які відповідно до розділу ХІІ «Додатки до договору», є невід’ємною частиною цього договору.
Період усунення порушень:
13.05.2020 16:22 - 28.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
13.05.2020 16:22
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Згідно висновку аудиту Управління західного офісу Держаудитслужби України в Закарпатській області та протоколу засідання тендерного комітету віддівлу освіти Тячівської міської ради Закарпатської області № 28 від 14.05.2020 року відділом освіти ініційовано звернення до Учасника – переможця Товариства з обмеженою відповідальністю «КАРПАТ-ГРУП» з питанням розірвати договір № 32 від 24.04.2020 на закупівлю робіт «Капітальний ремонт покрівлі та внутрішніх приміщень Тячівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 ім. В. Ґренджі-Донського в м. Тячів, вул. Вайди,13» відповідно до законодавства.
Дата публікації звіту:
15.05.2020 09:11
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- other: Так
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуті шляхом розірвання договору підряду від 24.04.2020 № 32 на суму 14600000,00 гривень, згідно звіту про виконання договору про закупівлю сума оплати за договором складає 0,00 гривень.
Дата публікації:
21.05.2020 11:27