• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

деревина дров’яна непромислового використання

кошти місцевих бюджетів

Торги відмінено

1 263 150.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 126.32 UAH
Номер: be9cf16da3704760ba96e778465b689e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-27-000089
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.03.2020 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 27.03.2020 16:24 - 18.04.2020 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 27.03.2020 № 18 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 27.03.2020 № 18. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 1. UA-2020-02-26-003559-a від 26.02.2020 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Житомирська, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби (Житомирська обл.), +38 (0 98) 977-36-09, galunijyasinska@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації законодавству установлено, що тендерна документація не відповідає нормам пункту 10 частини 1, частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій установлено, що Замовник на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ДП «Житомирське лісове господарство», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівель, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 квітня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд та оцінка тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, тендерну документацію Відділу освіти Пулинської селищної ради Житомирської області (далі - Замовник), оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну пропозицію переможця ДП «Житомирське лісове господарство», протокол засідання тендерного комітету та повідомлення про намір укласти договір від 19.03.2020 року та рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01.04.2020 року № 6197-р/пк-пз. За результатами моніторингу відповідності тендерної документації Замовника законодавству у сфері закупівель установлено, що на порушення вимог пункту 10 частини 1, частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в підпункті 3.5.5 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, Замовником встановлено вимогу щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників гарантійного листа, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у частинах 1 та 2 статті 17 Закону, тобто з наданням інформації щодо відсутності підстав відмови визначених у пунктах 1 та 7 частини 1 статті 17 Закону, а також надання у складі тендерних пропозицій учасників юридичних осіб інформації щодо наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, при вартості закупівлі товарів, менше 20 мільйонів гривень. Також, моніторингом установлено, що на порушення пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить вимог, встановлених частиною 1 статті 17 Закону. Відповідно до підпункту 3.5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію - «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», від учасників у складі тендерної пропозиції імперативно вимагалось надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі, та документів, що підтверджують наявність в учасника власних або орендованих вантажних автотранспортних засобів (копій документів, що підтверджують право власності чи користування, або копія договору на вантажоперевезення тощо). На виконання даних вимог учасником ДП «Житомирське лісове господарство» у складі тендерної пропозизії надано довiдку про наявнiсть обладнання та матерiально - технiчної бази від 06.03.2020 року № 154, відповідно до якої в останнього наявні власні вантажні автотранспортні засоби (лісовозні автомобілі), в кількості 15 штук. Однак, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції переможцем ДП «Житомирське лісове господарство» надано копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів лише 6 - ти власних вантажних автомобілів, які зазначені у довідці від 06.03.2020 року № 154 (копій документів, що підтверджують право власності ), а не 15 - ти вказаних у довідці автомобілів, що не відповідає умовам підпункту 3.5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону. Крім того, моніторингом установлено, що на порушення вимог підпункту 6.2.4 пункту 2 розділу VI тендерної документації, у складі тендерної пропозиції ДП «Житомирське лісове господарство» відсутня довідка про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах, яка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. З огляду на викладене, учасник ДП «Житомирське лісове господарство» не відповідає кваліфікаційному критерію - «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», установленому статтею 16 Закону, а його тендерна пропозиція не відповідає умовам підпункту 3.5.2 пункту 5 розділу ІІІ та підпункту 6.2.4 пункту 2 розділу VI тендерної документації. Проте, на порушення пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ДП «Житомирське лісове господарство», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону. Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги.
Період усунення порушень: 03.04.2020 11:38 - 18.04.2020 00:00
Дата публікації висновку: 03.04.2020 11:38

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відмінено процедуру закупівлі код ДК 021:2015 – 03410000-8 «Деревина» (деревина дров’яна непромислового використання)» на підставі а.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 03.04.2020 16:31

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом відміни торгів.
Дата публікації: 06.04.2020 09:38