-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
деревина дров’яна непромислового використання
кошти місцевих бюджетів
Торги відмінено
1 263 150.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 126.32 UAH
мін. крок: 0% або 126.32 UAH
Період оскарження:
26.02.2020 18:08 - 10.03.2020 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга на неправомірні дії Замовника з приводу визначення переможцем процедури закупівлі ДП «ЖИТОМИРСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО»
Номер:
a7831b6a8ad74ebe9da21b39567d3a65
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-26-003559-a.b2
Назва:
Скарга
на неправомірні дії Замовника з приводу визначення переможцем процедури закупівлі ДП «ЖИТОМИРСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО»
Скарга:
Скарга
на неправомірні дії Замовника з приводу визначення переможцем процедури закупівлі ДП «ЖИТОМИРСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО»
26 лютого 2020 року Відділом освіти Пулинської селищної ради (надалі – Замовник) оголошено процедуру закупівлі за ідентифікатором закупівлі UA-2020-02-26-003559-a на предмет код ДК 021:2015 – 03410000-8 «Деревина» (деревина дров’яна непромислового використання)» (надалі – Закупівля).
За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією виявилась пропозиція ДП «ЖИТОМИРСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО».
Тендерним комітетом проведено розгляд пропозиції ДП «ЖИТОМИРСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО» та протоколом №9 від 19 березня 2020 року, його пропозицію обрано переможцем та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Дочірнє підприємство «Пулинський лісгосп апк» Житомирського обласного комунального агролісогосподарського підприємства «Житомироблагроліс» Житомирської обласної ради (ДП «Пулинський лісгосп АПК» ЖОКАП «Житомироблагроліс») (надалі – Скаржник) не згоден із прийнятим рішенням Замовника і вважає його таким, що порушує вимоги тендерної документації затвердженої рішенням тендерного комітету від 26 лютого 2020 року (надалі – ТД), норми чинного законодавства та принципи здійснення закупівель, а таким чином є – неправомірним.
Неправомірність прийнятого рішення відносно визнання переможцем ДП «ЖИТОМИРСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО» полягає у наступному:
1. Щодо підтверджуючих документів на обладнання та матеріально-технічну базу.
Відповідно до розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД Замовника, а саме п. 3.5.1. Учасники повинні відповідати кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, визначеним ст. 16 Закону.
Відповідно до п.3.5.2. для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі адміністративно - технічної частини наступні документи: інформаційну довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі. Документи, що підтверджують наявність в учасника власних або орендованих вантажних автотранспортних засобів підтверджена відповідними документами (копії документів, що підтверджують право власності чи користування, або копія договору на вантажоперевезення тощо).
Замовником не визначено стосовно того, яка кількість документів має бути надана у якості підтверджуючих наявність в учасника власних або орендованих вантажних автотранспортних засобів (копії документів, що підтверджують право власності чи користування, або копія договору на вантажоперевезення тощо).
З наведеного формулювання, оскільки чіткої кількості документів не визначається, розуміється те, що мають бути подані підтверджуючі документи на всі (!) автотранспортні засоби, які вказує учасник у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
У тендерній пропозиції ДП «ЖИТОМИРСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО» надано довідку про наявність обладнання та матеріально – технічної бази (вих. № 154 від 06.03.2020 року) у якій зазначено інформацію щодо кількості автотранспорту (15 одиниць): Камаз 4310 (2 одиниці), Урал 4З20 (5 одиниць), мАз 63 1708 (1 одиниця), ЗIЛ 131 (7 одиниць).
Однак у тендерній пропозиції наявні підтверджуючі документами не на всі одиниці автотранспорту, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі.
Тобто учасник сам визначив на який автотранспортний засіб надавати підтверджуючий документ, а на який ні.
З урахуванням зазначеного, Замовник не може бути впевненим у тому, що автотранспортні засоби на які не надано учасником підтверджуючих документів, але вони вказані в довідці, що вони дійсно є у наявності у ДП «ЖИТОМИРСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО» і, що цей учасник дійсно зможе і буде постачати товари саме цими автотранспортними засобами, оскільки учасник вказав, що буде використовувати автотранспортні засоби саме у кількості 15 одиниць.
Таким чином, тендерна пропозиція ДП «ЖИТОМИРСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО» вважається такою, що не відповідає вимогам ТД Замовника та повинна бути відхилена з тої підстави, що цим учасником не дотримано в повній мірі вимоги ТД Замовника, а саме не підтверджено відповідними документами, не надано всіх копій документів, що підтверджують право власності чи користування, або копія договору на вантажоперевезення тощо.
2. Щодо інформації про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах.
У Розділі VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю ТД Замовника, а саме п. 6.2.4. учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про наявність в особи таких повноважень.
У тендерній пропозиції ДП «ЖИТОМИРСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО» відсутня довідка про яку вимагав Замовник.
У складі тендерної пропозиції ДП «ЖИТОМИРСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО» надано довіреність, яка за своїм змістом відображає надану інформацію щодо повноважень головного лісничого Дубницького С.М. щодо представлення інтересів державного підприємства «Житомирське лісове господарство» в усіх установах організаціях, підписувати тендерні пропозиції, укладати договори.
Крім того у складі тендерної пропозиції ДП «ЖИТОМИРСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору. У вказаній довідці міститься інформація про особу яка уповноважена представляти інтереси ДП «Житомирське лісове господарство» в усіх установах та організаціях, підписувати документи тендерної пропозиції, укладати договори.
Однак, жоден із зазначених документів не відповідає зазначеній вимозі Замовника, оскільки не містить інформації, що передбачена тендерною документацією, а саме інформацію про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах та щодо наявності чи відсутності у такої особи обмежень щодо можливості підписання договорів.
Враховуючи викладене, ДП «ЖИТОМИРСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО» не дотримався вимог встановлених Замовником у ТД та не надав інформації щодо уповноваженої особи підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах та щодо наявності чи відсутності у такої особи обмежень щодо можливості підписання договорів, а тому його тендерна пропозиція повинна бути як така, що не відхилена.
На підставі зазначеного вище можна дійти висновку, що Замовник неправомірно прийняв свої рішення щодо визнання переможцем процедури закупівлі ДП «ЖИТОМИРСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО» і тим самим порушив принцип здійснення закупівель встановлений ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
В ст. 18 Закону наведено вичерпний перелік підстав, за яких скарга Учасника може бути залишена без розгляду, а саме: «суб’єкт оскарження подає скаргу щодо того самого порушення, у тій самій процедурі закупівлі та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду органу оскарження і щодо яких органом оскарження було прийнято відповідне рішення; скарга не відповідає вимогам частини першої або другої цієї статті; суб’єктом оскарження не внесено плату, передбачену частиною першою цієї статті; замовником відповідно до цього Закону усунено порушення, зазначені в скарзі».
На виконання ч.1 ст. 18 Закону, скарга Скаржника містить «найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування». Скарга подана з дотриманням строку, встановленого електронною системою закупівель.
Таким чином, Дочірнє підприємство «Пулинський лісгосп апк» Житомирського обласного комунального агролісогосподарського підприємства «Житомироблагроліс» Житомирської обласної ради (ДП «Пулинський лісгосп АПК» ЖОКАП «Житомироблагроліс») виконало всі вимоги, необхідні для прийняття даної скарги до розгляду.
Відповідно до ст. 8, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст.7 Закону України «Про антимонопольний комітет України»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ДП «ЖИТОМИРСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО» та перейти до розгляду наступної економічно вигідної пропозиції.
Додатки:
1. Оригінал квитанції, що підтверджує плату за подання скарги, яка зараховується до спеціального фонду Державного бюджету України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 28.03.2020 14:49
- 56cc68f5-682e-4c98-a6fe-b3919b0d0e93.pdf 28.03.2020 14:49
- рішення від 01.04.2020 №6197.pdf 01.04.2020 21:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.03.2020 14:49
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
01.04.2020 21:58
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо неправомірних дії Замовника з приводу визначення переможцем процедури закупівлі ДП «ЖИТОМИРСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО»
Номер:
b2a4e5dadaf44333a0b37225f31cf950
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-26-003559-a.b1
Назва:
Вимога щодо неправомірних дії Замовника з приводу визначення переможцем процедури закупівлі ДП «ЖИТОМИРСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО»
Вимога:
Щодо неправомірних дії Замовника з приводу визначення переможцем процедури закупівлі ДП «ЖИТОМИРСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО»
26 лютого 2020 року Відділом освіти Пулинської селищної ради (надалі – Замовник) оголошено процедуру закупівлі за ідентифікатором закупівлі UA-2020-02-26-003559-a на предмет код ДК 021:2015 – 03410000-8 «Деревина» (деревина дров’яна непромислового використання)» (надалі – Закупівля).
За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією виявилась пропозиція ДП «ЖИТОМИРСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО».
Тендерним комітетом проведено розгляд пропозиції ДП «ЖИТОМИРСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО» та протоколом №9 від 19 березня 2020 року, його пропозицію обрано переможцем та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Дочірнє підприємство «Пулинський лісгосп апк» Житомирського обласного комунального агролісогосподарського підприємства «Житомироблагроліс» Житомирської обласної ради (ДП «Пулинський лісгосп АПК» ЖОКАП «Житомироблагроліс») (надалі – Скаржник) не згоден із прийнятим рішенням Замовника і вважає його таким, що порушує вимоги тендерної документації затвердженої рішенням тендерного комітету від 26 лютого 2020 року (надалі – ТД), норми чинного законодавства та принципи здійснення закупівель, а таким чином є – неправомірним.
Неправомірність прийнятого рішення відносно визнання переможцем ДП «ЖИТОМИРСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО» полягає у наступному:
1. Щодо підтверджуючих документів на обладнання та матеріально-технічну базу.
Відповідно до розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД Замовника, а саме п. 3.5.1. Учасники повинні відповідати кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, визначеним ст. 16 Закону.
Відповідно до п.3.5.2. для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі адміністративно - технічної частини наступні документи: інформаційну довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі. Документи, що підтверджують наявність в учасника власних або орендованих вантажних автотранспортних засобів підтверджена відповідними документами (копії документів, що підтверджують право власності чи користування, або копія договору на вантажоперевезення тощо).
У тендерній пропозиції ДП «ЖИТОМИРСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО» надано довідку про наявність обладнання та матеріально – технічної бази (вих. № 154 від 06.03.2020 року) у якій зазначено інформацію щодо кількості автотранспорту (15 одиниць): Камаз 4310 (2 одиниці), Урал 4З20 (5 одиниць), мАз 63 1708 (1 одиниця), ЗIЛ 131 (7 одиниць).
Однак у тендерній пропозиції наявні підтверджуючі документами не на всі одиниці автотранспорту.
З урахуванням зазначеного, тендерна пропозиція ДП «ЖИТОМИРСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО» вважається такою, що не відповідає вимогам ТД Замовника та повинна бути відхилена за зазначених підстав.
2. Щодо інформації про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах.
У Розділі VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю ТД Замовника, а саме п. 6.2.4. учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про наявність в особи таких повноважень.
У тендерній пропозиції ДП «ЖИТОМИРСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО» відсутня довідка про яку вимагав Замовник, а тому його тендерна пропозиція повинна бути відхилена із зазначених підстав.
На підставі зазначеного вище можна дійти висновку, що Замовник неправомірно прийняв свої рішення щодо визнання переможцем процедури закупівлі ДП «ЖИТОМИРСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО» і тим самим порушив принцип здійснення закупівель встановлений ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
На виконання ч.1 ст. 18 Закону, Вимога містить «найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування». Вимога подана з дотриманням строку, встановленого електронною системою закупівель.
Таким чином, Дочірнє підприємство «Пулинський лісгосп апк» Житомирського обласного комунального агролісогосподарського підприємства «Житомироблагроліс» Житомирської обласної ради (ДП «Пулинський лісгосп АПК» ЖОКАП «Житомироблагроліс») виконало всі вимоги, необхідні для прийняття даної Вимоги до розгляду.
Враховуючи вищевикладене на підставі норм Закону України «Про публічні закупівлі», задля уникнення звернень до органу оскарження, державної аудиторської служби та інших контролюючих органів, -
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану Вимогу до розгляду.
2. Скасувати рішення Замовника про визнання переможцем процедури закупівлі ДП «ЖИТОМИРСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО» та перейти до розгляду наступної економічно вигідної пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.03.2020 16:19
Вирішення:
1 ) Відповідно до абз. 1 п.п. 1 п. 3.5.2. Тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформаційну довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі.
На дану вимогу тендерної документації учасником надано довідку № 154 від 06.03.2020 року (файл з назвою «Довідка про наявність обладнання.pdf») про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для виконання договору поставки товару чим повністю дотримано вимоги абз. 1 п.п. 1 п. 3.5.2. Тендерної документації.
Також, згідно абз. 2 п.п. 1 п. 3.5.2. Тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують наявність в учасника власних або орендованих вантажних автотранспортних засобів підтверджена відповідними документами (копії документів, що підтверджують право власності чи користування, або копія договору на вантажоперевезення тощо)
На дану вимогу тендерної документації учасником надано копії свідоцтв про реєстрацію 6 (шести) транспортних засобів (файл з назвою «Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів.pdf») які перебувають у власності чим повністю дотримано вимоги абз. 2 п.п. 1 п. 3.5.2. Тендерної документації.
Разом з тим, тендерною документацією не було встановлено вимоги надання документів всіх транспортних засобів які є у власності/користуванні/оренді учасника, тому підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника відсутні.
2 ) Відповідно до п. 6.2.4. Тендерної документації, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах.
На виконання даної вимоги, учасником в складі пропозиції надано Довіреність (файл з назвою «Довіреність.pdf») згідно якої ДП «Житомирське лісове господарство» в особі директора Карчевського Руслана Анатолійовича, уповноважує головного лісничого Дубницького Сергія Миколайовича представляти інтереси ДП «Житомирське лісове господарство» в усіх установах та організаціях, підписувати документи тендерної пропозиції, укладати договори.
А також, ДП «Житомирське лісове господарство» в складі пропозиції надано (файл з назвою «Довідка про наявність працівників.pdf») довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору. У вказаній довідці міститься інформація про особу яка уповноважена представляти інтереси ДП «Житомирське лісове господарство» в усіх установах та організаціях, підписувати документи тендерної пропозиції, укладати договори чим повністю дотримано вимоги п. 6.2.4. Тендерної документації.
Разом з тим, ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій, а саме:
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, підстави для відхилення пропозиції ДП «Житомирське лісове господарство» відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено