• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Амбулаторія на 3-4 лікаря по вул. Квітневій, 4-А у смт.Нова Борова Хорошівського району Житомирської області-будівництво (ДК 021:2015 (CPV) - 45210000-2 - Будівництво будівель)

Торги відмінено

8 925 785.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 44 628.93 UAH
Номер: cb7a13ba66a74f8385e451869fbec691
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-27-000081
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.03.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 27.03.2020 16:17 - 18.04.2020 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 27.03.2020 № 18 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 27.03.2020 № 18. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2020-02-26-000353-b від 26.02.2020 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 304-12-32, berd.slava.83@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації законодавству у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає нормам частини 3 статті 17, пункту 2 частини 2 Закону № 922. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації установлено порушення вимог абзацу 2 частини 2 статті 23 Закону № 922. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій установлено, що Замовник на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «НАВІТЕХСЕРВІС», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону № 922. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівель, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону № 922, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 квітня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, внесення змін до неї, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів затверджених Уповноваженим органом, розгляд та оцінка тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, тендерну документацію Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі - Замовник), оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерні пропозиції учасників ПАТ «ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА - 6 ПОЛІСЬКСІЛЬБУД», ТОВ «КІРАБУД», тендерну пропозицію переможця ТОВ «НАВІТЕХСЕРВІС», протоколи засідання тендерного комітету від 23.03.2020 року № 36 та № 37, від 25.03.2020 року № 41. За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), Замовником в пунктах 1 та 7 Додатку № 3 тендерної документації встановлено вимогу щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників документів (інформацію в довільній), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини 1 статті 17 Закону № 922. Також, моніторингом установлено, що Замовником на порушення вимог абзацу 2 частини 2 статті 23 Закону № 922 не розміщено в електронній системі закупівель в окремому документі перелік змін, що вносяться до тендерної документації. Відповідно до пункту 5 розділу III та форми № 1 Додатку № 6 тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію – «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання довідки за формою № 1 Додатку № 6 тендерної документації, про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічні бази, які необхідні для виконання робіт, із обов’язковим зазначенням кількості такого обладнання, яке використовуватиметься для виконання робіт та правових підстав його використання, а також з наданням копій договорів оренди (при використанні орендованої техніки) з додатками із зазначенням вартості оренди маш-год кожного механізму або наданням копій договорів оренди з актами наданих послуг із зазначенням вартості маш-год. орендованої техніки. У складі тендерної пропозиції переможця ТОВ «НАВІТЕХСЕРВІС» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для виконання робіт від 10.03.2020 року № 10032020/2.1.1, пункти 1-,3, 7-8 ,10, 13-18 якої, зокрема містять інформацію про наявність орендованих машин та механізмів, що орендуються у ТОВ «СПЕЦРЕНТ». Поряд з тим, відповідно до частини 1 статті 901 Цивільного кодексу України, визначено, що за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором. В той же час, частиною 1 статті 759 Цивільного кодексу України, визначено, що за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк. Однак, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції переможця ТОВ «НАВІТЕХСЕРВІС» надано договір про надання послуг машин і механізмів від 10.03.2020 року № 10032020/3 укладений між учасником та ТОВ «СПЕЦРЕНТ», предметом якого є надання послуг з вантажних перевезень самоскидами, послуг автокранів, послуг по виконанню земельних робіт, демонтажу та інших послуг спеціальних машин та механізмів. Тобто фактично предметом договору є надання послуг замовнику з виконання робіт технікою виконавця, а не передача наймачеві майна у користування за плату на певний строк. Враховуючи викладене, моніторингом установлено, що у складі пропозиції переможця ТОВ «НАВІТЕХСЕРВІС» відсутні копії договорів оренди машин і механізмів зазначених учасником в пунктах 1-3, 7-8 ,10, 13-18 довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для виконання робіт від 10.03.2020 року № 10032020/2.1.1, що не відповідає умовам пункту 5 розділу III та форми № 1 Додатку № 6 тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону № 922. Відповідно до пункту 1 розділу III тендерної документації, від учасників у складі тендерних пропозицій, зокрема, імперативно вимагалось надання завірених копій ліцензії та дозволів або декларацій на право займатися відповідною діяльністю з переліком видів робіт провадження будівельної діяльності на роботи вказані у технічному завданні, що мають бути дійсними на дату укладення договору. Слід відмітити, що у складі тендерної пропозиції переможця ТОВ «НАВІТЕХСЕРВІС» міститься лист від 10.03.2020 року № 10032020/13, в якому зазначено що учасник не планує для виконання робіт, які є предметом закупівель, залучення субпідрядника (субпідрядників). Разом з тим, Додатком № 2 тендерної документації (технічне завдання), передбачено відомість обсягів робіт, яка містить перелік та обсяги робіт, які є предметом вищевказаної процедури закупівель. Зокрема, вищевказаним Додатком № 2 тендерної документації, передбачено виконання робіт протипожежного призначення з вогнезахисту поверхні дерев’яних конструкцій (зокрема, пункти 40-41, 63 та 82 локального кошторису 2-1-1 «на загальнобудівельні роботи» Додатку № 2 тендерної документації) та виконання робіт з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень (роботи зазначені в локальному кошторисі 2-1-4 «на систему пожежної сигналізації; систему оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей; систему охоронної сигналізації» Додатку № 2 тендерної документації), виконання яких відповідно до пункту 13 частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та пунктів 2 та 6 Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852, підлягають обов’язковому ліцензуванню. Проте, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції переможця ТОВ «НАВІТЕХСЕРВІС» відсутня копія ліцензії учасника на виконання вищевказаних робіт протипожежного призначення, що не відповідає умовам пункту 1 розділу III тендерної документації. Слід також відмітити, що відповідно до пункту 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 (далі – Порядок № 1107), експлуатація (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, що зазначені у пункті 10 Додатку № 7 Порядку № 1107, зокрема вантажопідіймальних кранів та машин здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. В той же час, відповідно до пунктів 1 та 14 довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для виконання робіт від 10.03.2020 року № 10032020/2.1.1 та даних розділу II підсумкових відомостей ресурсів до локальних кошторисів, наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «НАВІТЕХСЕРВІС», вказаним учасником для виконання робіт передбачених технічним завдання (Додаток № 2 тендерної документації), заплановано використання автокрану КС-3575А та автогідропідіймача IVECO DAILY, вартість роботи яких включено до ціни тендерної пропозиції переможця. Проте, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції переможця ТОВ «НАВІТЕХСЕРВІС» відсутні копії декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що не відповідає умовам 1 розділу III тендерної документації. Таким чином, моніторингом установлено, що на порушення пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону № 922, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «НАВІТЕХСЕРВІС», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону № 922. Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзаців 3 та 7 частини 1 статті 31 Закону № 922 встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та/або відхилення всіх тендерних пропозицій замовник відміняє торги.
Період усунення порушень: 03.04.2020 12:18 - 18.04.2020 00:00
Дата публікації висновку: 03.04.2020 12:18

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами розгляду Висновку про результати моніторингу закупівлі: Амбулаторія на 3-4 лікаря по вул. Квітневій,4-а у смт. Нова Борова Хорошівського району -Житомирської області - будівницво (ДК 021:2015 (СPV) - 45210000 - 2 - Будівництво будівель) (UA-2020-02-26-000353-b ● 24a5986b717b44e095d41e8b01ef2879), Тендерним комітетом ДЕПАРТАМЕНТУ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ було прийнято рішення про відміну процедури відкритих торгів, з підстави, що передбачена згідно частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту: 08.04.2020 12:17

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом відміни торгів
Дата публікації: 08.04.2020 14:09