-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Персональний комп’ютер тип 1 з монітором, персональний комп’ютер тип 2 з монітором, персональний комп’ютер тип 2 без монітору
Завершена
1 490 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
Номер:
0352846983e44a9ea07fbeed42b2c979
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-03-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.04.2020 00:00
Період моніторингу:
03.04.2020 14:36 - 25.04.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.04.2020 № 65
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 03.04.2020 № 65.
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-02-26-000007-c 26.02.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини 2 статті 23 Закону.
За результатами розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення пункту 2 частини 1 статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, в тому числі шляхом розірвання договору відповідно до законодавства та недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 квітня 2020 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Городоцької районної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ФОП Горошко Ольга Іванівна (далі – ФОП Горошко О.І.); протокол розгляду тендерних пропозицій від 27.03.2020 №4; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю від 07.04.2020 № Т20-21 (далі – Договір № Т20-21).
На порушення норм частини 2 статті 23 Закону положення тендерної документації Замовника, до яких внесено зміни (до п. 3 розділу 1 та додатів 2, 3, 4, тощо), не відображено у вигляді закреслених даних, доступних для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
За результатами моніторингу розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця встановлено, що в недотримання вимог підпункту 5.8. пункту 5 розділу 3 «Підготовка тендерної пропозиції» до тендерної документації ФОП Горошко О.І. (якого Замовником визначено переможцем) не подано належним чином оформленої чинної електронної довідки або оригіналу, або нотаріально завіреної копії довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів) або електронної довідки про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), виданої відповідним органом державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа.
Згідно з умовами тендерної документації (підпункту 3.1. пункту 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції та визначення переможця») тендерна пропозиція відхиляється Замовником у разі, якщо переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув відповідно до частини 3 ст. 32 Закону.
Учасником-переможцем торгів ФОП Горошко О.І. 27.03.2020 завантажено файл - довідка про відсутність боргу.pdf (довідка від 26.03.2020 № 4111 про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи).
Порядок надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затверджено наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 27.09.2018 за № 1102/32554).
Відповідно до статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом.
Оригінал електронного документа повинен давати змогу довести його цілісність та справжність у порядку, визначеному законодавством; у визначених законодавством випадках може бути пред’явлений у візуальній формі відображення, в тому числі у паперовій копії.
Проте, подана ФОП Горошко О.І. довідка не містить підписів відповідальних посадових осіб контролюючого органу, відбитку печатки контролюючого органу та, відповідно, не є оригіналом документу або його копією, зробленою з оригіналу; не має накладеного кваліфікованого електронного підпису, що не є електронним документом у розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Однак, на порушення пункту 2 частини 1 статті 30 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника-переможця ФОП Горошко О.І, який не надав документ, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої частиною 2 статті 17 Закону.
Період усунення порушень:
13.04.2020 17:23 - 28.04.2020 00:00
Дата публікації висновку:
13.04.2020 17:23
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Виявлені порушення усунено.
Дата публікації звіту:
17.04.2020 18:57