• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Персональний комп’ютер тип 1 з монітором, персональний комп’ютер тип 2 з монітором, персональний комп’ютер тип 2 без монітору

Завершена

1 490 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
Період оскарження: 26.02.2020 00:46 - 21.03.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Умови

Номер: 81fb9265a8e44d2e9eef5a0095598f2d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-26-000007-c.c3
Назва: Умови
Вимога:
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, які значно обмежують коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів,та свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Так технічні вимоги до предмета закупівлі містять наступні характеристики: 1) "Корпус Типорозмір - miniTower, Замок з комплектом ключів на передній панелі, датчик розкриття, фіксатор від випадання, Габарити, мм - не більше 174 х 401 х 370,5, Кількість USB портів на передній панелі - 4" – вказані характеристики відповідають ЄДИНІЙ моделі корпусу, представленій в Україні, а саме Crown CMC-SMP 888/888А. 2) "Монітор Діагональ 21.5″ Тип матриці VA, Контрастність 4000:1, Частота оновлення, Гц 75, Швидкість відгуку, ms 6.5, Енергоспоживання, Вт не більше 22,5, Режим очікування, Вт не більше 0,55, Розміри (ШxВxГ), см не більше 50.5x38.5x13.5" – вказані характеристики відповідають ЄДИНІЙ моделі монітора, представленій на ринку України, а саме Монiтор 2E E2219B. Таким чином вимоги Замовника протирічать іншим твердженням, що містяться в тендерній документації, а саме «посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника - читати "або еквівалент"» а також «Під еквівалентом слід розуміти обладнання та комплектуючі, які по своїх функціональних, конструктивних, технічних і якісних характеристиках повністю відповідають вказаним технічним характеристикам.», оскільки висунуті Замовником вимоги не дають можливості запропонувати еквівалент. Крім того наявна вимога «: "Учасник у складі пропозиції надає авторизаційні листи від виробників або офіційних дистриб’юторів системних блоків та моніторів про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості."». Звертаємо увагу, що виробники дають подібні авторизаційні листи лише одному партнеру. Таким чином взяти участь у закупівлі не можуть декілька учасників з однаковим товаром (а наразі вимоги передбачають можливіть запропонувати тільки конкретний однаковий товар) і відповідними авторизаційними листами. Тож тільки ЄДИНИЙ учасник зможе повністю відповідати вимогам Замовника, що вказує на корупційну складову, відсутність можливості реальної конкуренції, штучне обмеження кола потенційних учасників . Встановлена Замовником в тендерній документації вимога суперечить принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Тому звертаємося до Замовника з проханням переглянути вимоги щодо технічних характеристик складових предмета закупівлі, та викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши рівні можливості для всіх потенційних учасників та виробників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики, прерогатива встановлювати які належить замовнику. Замовник склав технічну специфікацію по предмету закупівлі у повній відповідності з вимогами закупівельного законодавства і передбачив можливість надання товару з еквівалентними характеристиками. Що стосується авторизаційних листів - вимога щодо надання відповідних гарантій належного виконання учасником зобов’язань з поставки товарів у формі листів авторизації (гарантійних листів) від виробників чи дистриб’юторів обладнання є звичайною та поширеною практикою. Така вимога встановлена з метою уникнення можливості постачання неякісних і неоригінальних (підроблених) товарів, чи постачання не в повному обсязі та є гарантією вчасної поставки продукції. Ця вимога не є дискримінаційною, що підтверджується рішеннями численними органу оскарження, зокрема в закупівлях: UA-2018-09-03-002065-a, UA-2018-08-28-000697-a, UA-2018-09-11-001599-c.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції

Номер: c9346f9f00614fdf85342f3055464eaf
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-26-000007-c.a2
Назва: Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Вимога:
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні". Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! Тендерним комітетом розглянуто Вашу вимогу та будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

оскарження дискрименаційної вимоги

Номер: 5df526a918084c64a1ae6d5daf9db7b2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-26-000007-c.a1
Назва: оскарження дискрименаційної вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику. Авторизаційні листи від виробників або офіційних дистриб’юторів системних блоків та моніторів про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості – э дискримінаційною вимогу, просимо убрати цю вимогу. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі (ноутбуки, системні блоки, монітори, принтери та багатофункціональні пристрої) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Щиро дякуємо за звернення. Ваша вимога була розглянута, у зв’язку з чим ми прийшли до наступних висновків: Надання учасниками авторизаційного листа від виробника обладнання НЕ є дискримінаційною умовою з огляду на чинне українське законодавства та нічим не обмежує Вашу участь в оголошеній процедурі закупівлі, оскільки технічна специфікація по цій закупівлі не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, тендерною документацією встановлена можливість надати «еквівалент» (ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Згідно висновку органу оскарження на які, ви посилаєтесь, вказані вимоги є дискримінаційними, оскільки містять посилання на конкретного виробника HP. Вимога до наявності авторизаційного листа від виробника запропонованого товару зумовлена лише необхідністю: 1. Уникнення закупівлі товару нелегально (неофіційно) завезеного на територію України та захисту таким чином від закупівлі неякісного товару; 2. У разі необхідності виконання гарантійного та/або післягарантійного обслуговування офіційні авторизовані сервісні центри виконають якісний гарантійний ремонт, що можливо лише закуповуючи товар у офіційних виробників; 3. Забезпечить підтвердження того, що запропоновані товари придбані через офіційну мережу виробника запропонованого обладнання; 4. Наявністю додаткових гарантій поставки необхідного товару, що був запропонований учасником зменшуючи рівень ризиків поставки фальсифікованих товарів. Також хочемо зауважити, що ознайомились з рішеннями Антимонопольного комітету України, на які Ви посилались у вимозі. Хочемо звернути вашу увагу, що у обидвох випадках торги було відмінено Замовником, у зв’язку з небажанням закуповувати неякісну та неофіційну техніку. Просимо Вас звернутися до судових розглядів справ з захисту інтелектуальної власності та авторських прав у сфері господарських справ та штрафними санкціями за нелегально ввезений товар. Тому, у зв’язку з вищевикладеною інформацією, змушені відхилити Вашу вимогу, так як умова щодо надання авторизаційного листа не є дискримінаційною з огляду на ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та повністю викладена в дусі основоположних принципів публічних закупівель, що викладені в ч.1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» та не може бути виключена зі складу тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено