• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Будівництво центру безпеки в селі Новоолександрівка Дніпровського району Дніпропетровської області

Завершена

4 615 359.84 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 076.80 UAH
Номер: 503243f623de4319934658d2d0763d61
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-21-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.04.2020 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 23.04.2020 07:25 - 16.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 22.04.2020 № 73 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 22.04.2020 № 73 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 2 UA-2020-02-24-000743-b 24.02.2020 Виконавчий комітет Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області (код ЄДРПОУ 40201087) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, novobranec1204@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм частини 3 статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення частини 4 статті 36 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю, відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо розірвання договору згідно з законодавством та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 квітня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», у редакції, що діяла до 19.04.2020 року (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Новоолександрівської сільської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 24.02.2020 №9, тендерну пропозицію ТОВ «Проектно-будівельна компанія «Енергопростір», рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) №7016-р/пк-пз від 13.04.2020 року, договір від 22.04.2020 №50-П, пояснення замовника, отримані через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався. Моніторингом установлено, що Замовник у переліку документів, які надаються переможцем торгів, на підтвердження відсутності підстав, передбачених частиною 2 статтті 17 Закону, зазначив про надання довідки ДПІ, зокрема у довільній формі. Проте, дана вимога суперечить нормі частини 3 статті 17 Закону відповідно до якої спосіб документального підтвердження відсутності підстав, передбачених частиною 2 цієї статті, замовником визначається згідно із законодавством. Механізм надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, визначає Порядок надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 03 вересня 2018 року № 733 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 27 вересня 2018 року за № 1102/32554. Отже, на порушення частини 3 статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовником у тендерній документації встановлений спосіб документального підтвердження відсутності підстав, передбачених частиною 3 статті 17 Закону не відповідає вимогам законодавства. Окрім того, моніторингом установлено, що істотні умови договору від 22.04.2020 №50-П, зокрема, п.3.2 «Порядок здійснення оплати», пункт 17 «Додатки до договору» відрізняються від змісту проекту договору. Відповідно до частини 4 статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, перелік яких встановлений цією статтею. Відповідно до тендерної пропозиції учасника (файл 11 березня 2020 18:11 25 Довідка погодження істотні умови договору.pdf) учасник торгів ТОВ «Проектно-будівельна компанія «Енергопростір» погодився з проектом договору та його істотними умовами. Відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону.
Період усунення порушень: 30.04.2020 16:42 - 16.05.2020 00:00
Дата публікації висновку: 30.04.2020 16:42

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порущеня викладена у сканованій копії протоколу який загружено на веб портал уповноваженого органу.
Дата публікації звіту: 07.05.2020 17:19

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionContracting: Ні
  • corruptionBiddingDocuments: Ні
Опис: порушення не усунуто
Дата публікації: 18.05.2020 11:29

Запити/Пояснення