• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (Придбання обладнання (трибун) для стадіону)

Торги відмінено

1 122 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 610.00 UAH
Номер: 0a11459973444319a01362bdfddc9246
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-27-000130
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.03.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 27.03.2020 16:36 - 18.04.2020 01:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.03.2020 № 60 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 27.03.2020 № Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-02-24-002718-c 24.02.2020. Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 67) 679-35-47, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм пункту 7 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозиції, встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та прийняття Замовником рішення про відміну торгів (протокол засідання тендерного комітету від 30.03.2020), керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Моніторинг закупівлі було зупинено з 30.03.2020 по 01.04.2020 відповідно до частини 14 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» з огляду на розміщення суб’єктами оскарження скарг в електронній системі закупівель UA-2020-02-24-002718-c.c4 та UA-2020-02-24-002718-c.b5. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, надання Замовником роз’яснення на звернення щодо тендерної документації. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік (UA-P-2020-02-24-001160-a), оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 30 березня 2020, тендерну документацію, тендерну документацію зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «Завод «Павлоградспецмаш», ФОП Лісовський Віталій Іванович, Приватне підприємство «Український Ресорний Центр», ТОВ СТРІТ ВОРКАУТ (в частині правомірності відхилення) та тендерну пропозицію Товариство з Обмеженою Відповідальністю «Стріт Комфорт» (далі - ТОВ «Стріт Комфорт»), протокол розкриття тендерних пропозицій від 11.03.2020, протоколи засідання тендерного комітету від 17.03.2020 стосовно відхилення тендерних пропозицій ТОВ «Завод «Павлоградспецмаш», ФОП Лісовський Віталій Іванович, Приватне підприємство «Український Ресорний Центр», ТОВ СТРІТ ВОРКАУТ та визначення переможцем закупівлі тендерну пропозицію ТОВ «Стріт Комфорт», повідомлення про намір укласти договір від 17.03.2020, протокол засідання тендерного комітету щодо відміни торгів від 30.03.2020, оприлюднену інформацію щодо оскарження рішень Замовника та розгляду таких скарг Органом оскарження, оприлюднене звернення щодо надання роз’яснень стосовно тендерної документації. У відповідності до норм частини 2 статті 23 Закону Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Аналізом встановлено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій продовжено до 10.03.2020, про що Замовником 02.03.2020 опубліковано внесення змін до тендерної документації. Водночас, на порушення норм частини 2 статті 23 Закону положення тендерної документації Замовника, до яких внесено зміни, не відображено у вигляді закреслених даних, доступних для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Крім того, у Додатку 4 до тендерної документації «Проект договору про закупівлю» вказано, що Зазначений в цьому додатку проект договору не є остаточними і вичерпними, і умови договору можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель. У відповідності до пункту 7 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. За нормою частини 2 статті 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Згідно з частиною 4 статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості коригування та доповнення умов договору під час його укладання з переможцем торгів суперечить вимогам пункту 7 частини 2 статті 22, частини 2 статті 32 та частини 4 статті 36 Закону. Крім того, Додатком 3 до тендерної документації передбачається подати в складі пропозиції гарантійний лист стосовно того, що Постачальник гарантує якість змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації Об’єкта будівництва протягом гарантійного строку – 2 роки з дати монтажу. Учасником-переможцем торгів ТОВ «Стріт Комфорт» у складі своєї тендерної пропозиції гарантійного листа не надано. У відповідності до пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, яка не відповідала умовам тендерної документації. Отже, на порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, Замовником не відхилено пропозицію учасника ТОВ «Стріт Комфорт», що не відповідала умовам тендерної документації, а оприлюднено намір про укладення договору від 17.03.2020. Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризику RISK2-13 (Замовник відхилив тендерні пропозиції всіх учасників закупівлі товарів або послуг, крім переможця) щодо ймовірності ризику упередженого розгляду замовником тендерних пропозицій з метою визначення конкретного учасника переможцем процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю з порушенням принципів здійснення закупівель – не підтвердилася. Відповідно до опублікованої 30.03.2020 в електронній системі закупівель інформації (протокол засідання тендерного комітету від 30.03.2020) Замовник відмінив торги відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 31 Закону (у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель).
Період усунення порушень: 14.04.2020 10:44 - 29.04.2020 00:00
Дата публікації висновку: 14.04.2020 10:44

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: Замовником усунено порушення шляхом відміни торгів.
Дата публікації: 06.08.2020 17:37

Запити/Пояснення