• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комп’ютерне обладнання за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30230000-0 (Компакт-диски (CD) з паперовими конвертами та універсальні цифрові диск (DVD) з паперовими конвертами)

Завершена

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
Номер: 8a919d32745e4e14a10e33003879d2e7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-30-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.03.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 30.03.2020 17:36 - 21.04.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 30.03.2020 №70 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 30.03.2020 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 30.03.2020 № 70 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 9.UA-2020-02-21-000685-c 21.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 343-55-02, zurkova.alla@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій умовами тендерної документації встановлено порушення вимог пунктів 1, 4 частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Територіального управління Державної судової адміністрації України у Харківській області (далі – Замовник) на 2020 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 21.02.2020 № 01-68/56-20, реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «МЕРКУРІЙ-08», протокол розкриття тендерних пропозицій від 10.03.2020 № 01-68/69-20; повідомлення про намір укладання договору від 10.03.2020, договір від 23.03.2020 №25т-20. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що у тендерній пропозиції учасника-переможця ТОВ «МЕРКУРІЙ-08» не надано довідку про дотримання норм Податкового законодавства України у своїй діяльності, що є порушенням вимог підпункту 1.3 пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Також, пунктом 1 додатку 2 тендерної документації передбачено надання у тендерній пропозиції оригіналу відгуку за виконаним аналогічним договором, адресованим Замовнику, тоді як у тендерній пропозиції ТОВ «МЕРКУРІЙ-08» оприлюднено відгуки котрі не відповідають вимогам тендерної документації, а саме, адресовані не Замовнику. Таким чином, відповідно до пунктів 1,4 частини першої статті 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям. Однак, Замовник на порушення вимог пунктів 1,4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «МЕРКУРІЙ-08», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та укладено договір від 23.03.2020 №25т-20.
Період усунення порушень: 01.04.2020 18:07 - 16.04.2020 00:00
Дата публікації висновку: 01.04.2020 18:07

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Тендерний комітет Територіального управління Державної судової адміністрації України у Харківській області надає інформацію щодо виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель (ID моніторингу UA-M-2020-03-30-000011) по закупівлі Комп’ютерне обладнання за кодом CPV за ДК 021:2015-30230000-0 (Компакт-диски (CD) з паперовими конвертами та універсальні цифрові диск (DVD) з паперовими конвертами) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-21-000685-с). Тендерний комітет Територіального управління Державної судової адміністрації України у Харківській області керуючись вимогами: - ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо здійснення закупівель за принципом максимальної економії та ефективності; - абзацем 4 ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо вимог до розгляду та оцінки тендерних пропозицій, а саме – критеріями оцінки є у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом) для яких існує постійно діючий ринок, - ціна, прийняв рішення № 01-68/69-20 від 10.03.2020 про визначення переможцем закупівлі: Комп’ютерне обладнання за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30230000-0 (Компакт-диски (CD) з паперовими конвертами та універсальні цифрові диск (DVD) з паперовими конвертами). Ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-21-000685-c - учасника ТОВ "МЕРКУРІЙ-08", як такого, чия пропозиція за результатами аукціону є найбільш економічно вигідною. Зокрема, слід відмітити, що пропозиція учасника ТОВ "МЕРКУРІЙ-08" складала 339 840,00 грн. (триста тридцять дев’ять тисяч вісімсот сорок гривень 00 коп.), що на 64 320,00 грн. (шістдесят чотири тисячі триста двадцять гривень 00 коп.) є меншою від пропозиції наступного учасника закупівлі ФОП Романов Олександр Вікторович, який запропонував 404 160,00 грн. (чотириста чотири тисячі сто шістдесят гривень 00 коп.) та на 90 060,00 грн. (дев’яносто тисяч шістдесят гривень 00 коп) є меншою від пропозиції учасника закупівлі ФОП «Довгаль Олексій Юрійович», який запропонував 429 900,00 грн. (чотириста двадцять дев’ять тисяч дев’ятсот гривень 00 коп.). Таким чином, при укладанні Договору № 25т-20 від 23.03.2020 з переможцем закупівлі: Комп’ютерне обладнання за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30230000-0 (Компакт-диски (CD) з паперовими конвертами та універсальні цифрові диск (DVD) з паперовими конвертами). Ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-21-000685-c - учасником ТОВ "МЕРКУРІЙ-08", Тендерний комітет Територіального управління Державної судової адміністрації України у Харківській області на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» здійснив економію коштів Державного бюджету України у розмірі 64 320,00 грн. (шістдесят чотири тисячі триста двадцять гривень 00 коп.), що свідчить про максимальну економію та максимальну ефективність при проведенні зазначеної процедури закупівлі. На сьогоднішній день Договір № 25т-20 від 23.03.2020 частково виконаний сторонами.
Дата публікації звіту: 06.04.2020 19:50