-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівлі спортивної зали, їдальні та актової зали (заміна даху) для НВК ЗШ І-ІІІ ст. ст. № 3- гімназії м. Тульчина по вул. Миколи Леонтовича, 43 Вінницької області
Завершена
3 046 893.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
Номер:
95cff5c734044821b03eec07e287e9ae
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-22-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.04.2020 00:00
Період моніторингу:
28.04.2020 18:19 - 21.05.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.04.2020 № 101
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
28.04.2020 № 101
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2020-02-19-000368-a 19.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця установлено порушення норм частини другої статті 32 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз'яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «РБУ-6», ТОВ «ЖК-ГАРАНТ», ТОВ «Будсервіс Корвет», ПП «Лагода 77», ТОВ «Інтерхолд-Груп», ТОВ «Подільські будови», своєчасності надання відповіді на звернення учасника, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до вимог законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 травня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) (в редакції від 08.02.2020), надання роз'яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання відповіді на звернення учасника, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, молоді та спорту Тульчинської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 19.02.2020 № 38, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «РБУ-6» (далі – ТОВ «РБУ-6»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЖК-ГАРАНТ» (далі – ТОВ «ЖК-ГАРАНТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Будсервіс Корвет» ((далі – ТОВ «Будсервіс Корвет»), приватного підприємства «Лагода 77» (далі- ПП «Лагода 77»), консорціум «Група компаній «Енергобуд», товариства з обмеженою відповідальністю «Інтерхолд-Груп», (далі – ТОВ «Інтерхолд-Груп») та товариства з обмеженою відповідальністю «Подільські будови» (далі – ТОВ «Подільські будови»), протоколи тендерного комітету Замовника від 13.03.2020 № 59, від 17.03.2020 № 61, від 19.03.2020 № 62, № 63 та № 64 , від 26.03.2020 № 65, від 02.04.2020 № 72 та від 08.04.2020 № 76, договір генпідряду від 23.04.2020 № 153 (далі - Договір).
Відповідно пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у складі тендерної пропозиції надається проект договору про закупівлю - згідно Додатку 4 до тендерної документації.
Пунктом 2 розділу ХІІІ проекту договору (додаток 4 тендерної документації) зазначено, що невідємною частиною цього договору є, зокрема, «Календарний план».
За результатами моніторингу установлено, що учасник ТОВ «Подільські будови» у складі своєї тендерної пропозиції надав проект договору з додатками, зокрема з Додатком 2 «Календарний план».
Однак, укладений Договір з додатками, оприлюднений на вебпорталі Уповноваженого органу не містить Додаток «Календарний план», що не відповідає вимогам тендерної документації та змісту тендерній пропозиції ТОВ «Подільські будови».
Таким чином, Замовник на порушення частини другої статті 32 Закону уклав Договір з ТОВ «Подільські будови» який не відповідає умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця.
Відповідно до частини першої статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним зокрема, у разі його укладання з порушенням вимог частини четвертої статті 36 Закону.
Період усунення порушень:
22.05.2020 18:09 - 06.06.2020 00:00
Дата публікації висновку:
22.05.2020 18:09
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення до висновку зазначені у листі № 219 від 26.05.2020 року
Дата публікації звіту:
26.05.2020 15:16