• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт будівлі спортивної зали, їдальні та актової зали (заміна даху) для НВК ЗШ І-ІІІ ст. ст. № 3- гімназії м. Тульчина по вул. Миколи Леонтовича, 43 Вінницької області

Завершена

3 046 893.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
Період оскарження: 19.02.2020 12:46 - 01.03.2020 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

Невідповідність Тендерної пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям

Номер: a7357e2c3bed4c20832448326fb3635d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-19-000368-a.a2
Назва: Невідповідність Тендерної пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям
Вимога:
Вимога щодо невідповідності ТП Учасника (Консорціум «Група компаній «Енергобуд» ЄДРПОУ 38445239) кваліфікаційним критеріям Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. редакція від 08.02.2020р. (далі – Закон) та ТД Замовника, яка повинна бути відхилена Замовником, по предмету закупівлі: основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт будівлі спортивної зали, їдальні та актової зали (заміна даху) для НВК ЗШ І-ІІІ ст. ст. № 3 - гімназії м. Тульчина по вул. Миколи Леонтовича, 43 Вінницької області) № у ЦБД UA-2020-02-19-000368-a Тендерна документація Замовником розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII зі змінами, тому прошу тендерний комітет розглянути цю вимогу з зауваженнями, які наведені нижче: 1. Учасник (Консорціум «Група компаній «Енергобуд» ЄДРПОУ 38445239) у складі своєї ТП надав Довідку № 18 від 04.03.2020р. що: «… не планує залучати субпідрядну організацію.». Однак надав довідку № 23 від 04.03.2020р. про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій зазначено: «… Договір оренди № 141017 від 14.10.2018 з ФОП Баштовий О.В. …». Згідно копії, яку надав Учасник (Консорціум «Група компаній «Енергобуд» ЄДРПОУ 38445239) Договір № 141017 від 14.10.2018р. не являється договором оренди, позаяк у назві договору та змісті наведено, що цей договір «… перевезення вантажу автомобільним транспортом …», тобто договір послуг (підряду). У п.5.3. Договору зазначено, що «… Розмір плати за перевезення вантажів та інші операції й послуги, пов’язані з перевезенням визначаються за усною домовленістю в кожному окремому випадку. …», тому вартість робіт у кошторисі підлягає сумніву та і виконання усіх робіт у зазначений строк Замовником викликає питання. 2. Те саме варто віднести до договору № 150119 від 15 січня 2019р. адже, згідно п.3.1. Договору «… Вартість 1 м/години послуги автотранспорту, машин та механізмів визначається домовленістю сторін. …» Домовленість сторін не надана Учасником (Консорціум «Група компаній «Енергобуд» ЄДРПОУ 38445239), тому тендерний комітет не мав змоги визначити відповідність кошторису Учасника (Консорціум «Група компаній «Енергобуд» ЄДРПОУ 38445239) договору оренди. 3. Практично вся техніка орендується учасником у ТОВ «ІБК «Поділлябуд» ЄДРПОУ 36150550 по Договору № 0400117 від 04.01.2017 р., надані Учасником (Консорціум «Група компаній «Енергобуд» ЄДРПОУ 38445239) додатки на продовження дії договору, але у п.3.3. Договору зазначено, що ця послуга оформлюється актом, якого у складі ТП Учасника (Консорціум «Група компаній «Енергобуд» ЄДРПОУ 38445239) не надано. Підтвердження, що ця техніка знаходиться у оренді Учасника (Консорціум «Група компаній «Енергобуд» ЄДРПОУ 38445239), немає. 4. Про наявність МТБ Учасником (Консорціум «Група компаній «Енергобуд» ЄДРПОУ 38445239) надана Довідка № 19 від 04 березня 2020 р. про місцезнаходження МТБ, але жодного документу, який би підтвердив це (договір оренди, купівлі-продажу, балансовий звіт та інші) у складі ТП Учасника (Консорціум «Група компаній «Енергобуд» ЄДРПОУ 38445239) не надано. Ці документи вимагаються ТД Замовника та Законом. Тому ТД Учасника (Консорціум «Група компаній «Енергобуд» ЄДРПОУ 38445239), по п.1 Додатку 1 до ТД Замовника, не відповідає вимогам ТД Замовника. Згідно ТД Замовника та п.1 Статті 16 та п.1. Статті 30 Закону: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. Тому, згідно Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. редакція від 08.02.2020р., просимо тендерний комітет розглянути нашу вимогу з поясненнями та визначити Переможця торгів керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. редакція від 08.02.2020 р.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Дата опублікування: 24.03.2020 15:23
Опис причини скасування: Випадковість завантаження
Дата скасування: 24.03.2020 15:23
Вимога
Є відповідь

У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.

Номер: 93a28c58cd7f4520bb0970440216e2e4
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-19-000368-a.b1
Назва: У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Вимога:
Відповідно до ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі" у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Враховуючи те, що ми вважаємо недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні про відхилення просимо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, згідно тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, Учасник у складі пропозиції повинен надати: дозволи на виконання всіх робіт та на експлуатацію всіх механізмів (у разі застосування) з підвищеної небезпеки діючих на весь період виконання робіт. 1. По п.1 Учасником ТОВ “ЖК-ГАРАНТ” на виконання вказаної вимоги стосовно робіт з підвищеної небезпеки завантажено документ “Держгірпромнагляд дозвіл.pdf“ та “дозвіл підвищена безпека флоріант.pdf”, стосовно ж дозволу на експлуатацію всіх механізмів з підвищенної небезпеки повідомляємо, що у тендерній пропозиції Учасника ТОВ “ЖК-ГАРАНТ” відсутні механізми, що відносяться до переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (додаток 3 Постанови №1107 “Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки” від 26 жовтня 2011р.), тобто кран на автомобільному ходу та апарат для газового зварювання і різання не є механізмами підвищенної небезпеки. 2. По п.2 в тендерній документації зазначено загальний обсяг утеплювача 142,8 м3, тоді як у тендерній пропозиції Учасника ТОВ «ЖК-Гарант» застосована БАЗАЛЬТОВА ВАТА ROCKWOOL Stroprock. Щільність: 160 кг/м3 в обсязі 142,8 м3, що відповідає вимогам тендерної документації. Товщина шару утеплювача при площі утеплення в 700м2 складає 20 см, а товщина базатьтової вати може бути змінна від 50мм до 200мм в залежності від конкретних умов на перекритті (наявність балок, стійок і т. інш.). Саме тому учасником не вказана товщина мінеральної вати, що буде застосована.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерний комітет відділу освіти, молоді та спорту Тульчинської міської ради (далі – Замовник) отримавши вимогу від учасника процедури закупівлі ТОВ «ЖК-Гарант» (далі – учасник) зазначає наступне. 1. В локальному кошторисі та/або відомості ресурсів учасника відсутня будь яка інформація що вказує на здійснення дій по утепленню площі в 700 м2, тому не можливо підтвердити слова що зазначені у вимозі учасника, а саме: «Товщина шару утеплювача при площі утеплення в 700м2 складає 20 см». А також визначити достовірність зазначеної там інформації, щодо змінної товщини базальтової вати від 50мм до 200мм в залежності від конкретних умов на перекритті (наявність балок, стійок і т. інш.). Оскільки, вона не міститься у тендерній пропозиції учасника. Більше того, здійснювати будь які розрахунки, в такій ситуації, неможливо. Додатково повідомляємо, що у випадку коли вимога про вказування товщини мінеральної вати не була доцільною, Ви мали можливість звернутись до замовника, не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій. З пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації. Однак, ви звернулись до нас, за роз’ясненням причин відхилення вашої пропозиції, вже після розгляду вашої пропозиції. Що суперечить інструкції з підготовки тендерної пропозиції. При цьому, недостатня аргументація відхилення вашої пропозиції, по не вказуванні товщини мінеральної вати, не може бути застосована, оскільки тендерна документація, відповідність умовам якої є підставою для визначення переможця, не містить можливості застосувати пояснення, що ви запропонували. Тому інформація про товщину мінеральної вати у відомості ресурсів та/або локальному кошторисі учасника може бути або не бути у пропозиції учасника. В останньому випадку така пропозиція відхиляється, що й було зазначено в останньому абзаці Додатку 5 до Тендерної документації. 2. В протоколі тендерного комітету № 62 від 19 березня 2020 року, зазначено про ненадання дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію механізмів підвищеної небезпеки. За допомогою апарату для газового зварювання та різання виконуються роботи підвищеної небезпеки, газополум`яні роботи. Саме тому, протокол містив посилання на устаткування, згідно відомості ресурсів учасника, експлуатуючи яке здійснюється така робота. В свою чергу, ТОВ "Флоріант-Т", має дозвіл на проведення газополум'яних робіт. Однак, згідно Листа про субпідрядників № 2 від 5 березня ТОВ "Флоріан-Т" буде здійснювати роботи протипожежного характеру, вогнезахисту та блискавкозахисту. Таким чином, по-перше: апарат для газового зварювання та різання необхідний для виготовлення металевих балок. За допомогою яких створюється несуча конструкція для зменшення навантаження покрівлі. Тобто, дані роботи не відноситься до робіт з протипожежного характеру та вогнезахисту. При цьому, блискавкозахист відсутній у переліку робіт передбачених до виконання. Тому, газополум’яні роботи будуть виконуватись учасником. По-друге: роботи з вогнезахисту та протипожежного характеру не містять газополум'яних робіт, так як ними, згідно локального кошторису учасника є: - 14 РН20-21-1 Вогнезахист дерев'яних конструкцій ферм, арок, балок, крокв, мауерлатів; - 15 РН20-21-3 Вогнезахист дерев'яних конструкцій лат під покрівлю, покриттів та настилів по фермах; - 16 С1113-79-1 Просочувальна суміш ДСА-1 для вогнебіозахисної обробки деревини; Таким чином, зазначення у протоколі устаткування використання якого призводить до виконання робіт підвищеної небезпеки не відміняє того факту, що вами як учасником процедури закупівлі, не надано відповідного дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, які згідно постанови КМУ № 1107 від 26 жовтня 2011 року «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» зі змінами, є необхідними на день подання пропозиції. В свою чергу, кран на автомобільному ходу підпадає під Додаток 3 «Перелік машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» постанови КМУ № 1107 від 26 жовтня 2011 року «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» на застосування якого потрібний дозвіл на експлуатацію механізмів підвищеної небезпеки, в день подання тендерної пропозиції.
Статус вимоги: Не задоволено