• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Шкільні меблі (парта та стілець) для початкових класів закладів загальної середньої освіти

Торги відмінено

1 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 000.00 UAH
Номер: 17c9f742b9f349dc85bce3411d094622
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-08-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.04.2020 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 08.04.2020 16:34 - 30.04.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.04.2020 Одеса № 98 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 08.04.2020 Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 08.04.2020 № 98 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 3. UA-2020-02-18-001218-а 18.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-76, rapsodia9@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення вимог частини 4 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду та оцінки тендерної пропозиції - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною 1 статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 квітня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд та оцінка тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Ізмаїльської районної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію (далі – ТД), яку затверджено рішенням тендерного комітету 20.02.2020, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «Українське навчання» (далі – ТОВ «Українське навчання») та товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Фортуна ОРО» (далі – ТОВ «Торговий дім «Фортуна ОРО»), повідомлення про намір укласти договір від 03.04.2020. За результатами моніторингу встановлено, що 18.02.2020 Замовником оприлюднено оголошення про проведення процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою та ТД за номером ІD: UA-2020-02-18-001218-a на придбання товару – «шкільні меблі (парта та стілець) для початкових класів закладів загальної середньої освіти» (код ДК 021:2015: 09120000-6 — ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі), очікуваною вартістю 1 500 000,00 гривень, чим порушено вимоги частини 4 статті 10 Закону. Згідно з частиною четвертою статті 10 Закону оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на вебпорталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг – 133 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі. Станом на день оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, а саме 18.02.2020, офіційний курс гривні до євро за інформацією Національного банку України становив 26,4954 грн/1 євро (джерело інформації: https://bank.gov.ua), відповідно очікувана вартість закупівлі «шкільні меблі (парта та стілець) для початкових класів закладів загальної середньої освіти» не перевищила суму, еквівалентну 133 тисячам євро (3 523 888,20 грн). Як наслідок, Замовником встановлені строки для подання тендерних пропозицій з недотриманням вимог абзацу 1 частини 3 статті 21 Закону, а також здійснено розгляд тендерних пропозицій з недотриманням вимог частини 4 статті 28 Закону. Відповідно до частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень: 10.04.2020 11:00 - 25.04.2020 00:00
Дата публікації висновку: 10.04.2020 11:00

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення законодавства у сфері публічних закупівель усуненні шляхом відміни торгів.
Дата публікації звіту: 13.04.2020 15:21

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionProcurementMethodType: Так
Опис: -
Дата публікації: 13.04.2020 16:02