• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Шкільні меблі (парта та стілець) для початкових класів закладів загальної середньої освіти

Торги відмінено

1 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 000.00 UAH
Період оскарження: 18.02.2020 12:26 - 17.03.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги в частині технічного завдання

Номер: 4970dd5901b644f19b27fc763d7dab2b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-18-001218-a.c3
Назва: Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги в частині технічного завдання
Вимога:
Шановний замовнику! Звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація містить дискримінаційні вимоги в частині технічного завдання. А саме, в Україні є лише один виробник – ТОВ «Вема Кідс», який може виготовити товар з наступними технічними характеристиками: «Всі зварні шви, гвинти та технологічні отвори мають бути прикриті декоративними пластиковими елементами.» «Шухляда під стільницею повинна: 1. бути нерухомою; 2. бути виготовленою з цільнолитого ABS пластику чи pp пластику; 3. мати корисний об’єм більше 20 літрів; 4. мати висоту не менше 60 мм та не більше 135 мм.; 5. бути в середині ергономічно сегментованою для учнівського приладдя. 6. мати розмір не менше ніж 530*450*60 мм та не виходити за габаритні розміри столешні.» «Спинка та сидіння стільця повинні бути виготовлені з цільнолитого АВS пластику зеленого кольору RAL 120 80 30 P та мати отвори для вентиляції повітря.» Дискримінаційність зазначених вимог підтверджена Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3592 -р/пк-пз від 25.02.2020 у закупівлі UA-2020-01-15-003542-c (п.8 Рішення). Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні вимоги!
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Замовник не обмежує Вас як потенційного постачальника і зазначає у додатку 2, що «не вчиняє та зобов’язується не вчиняти будь-яких дій, що обмежують конкуренцію, не здійснює дискримінацію учасників та не обмежує їх у поданні в пропозиції еквівалентних товарів, якщо такі товари є аналогічні по своїм технічним та якісним характеристикам і можуть бути використані Замовником у своїй діяльності. Товар гірший по якісних показниках не є еквівалентом. Учасник заповнює і подає у складі тендерної пропозиції таблицю відповідності технічним (якісним) вимогам товару згідно Додатку 2 до ТД із зазначенням повної інформації про товар, вказує: виробника, адреси приміщення/будівлі, на території яких знаходяться виробничі потужності, торгову марку, модель, артикул, габаритні розміри з додаванням зображення зразка запропонованої продукції.». Ви маєте право пропонувати еквівалентний товар, зазначивши його характеристики у відповідних документах. Також повідомляємо, що уважно ознайомившись із практикою АМКУ, та відповідно до рішення по аналогічному питанню №5053-р/пк-пз від 24.04.2019, наявні два та більше виробники зазначеного товару.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

вимоги щодо дод.2 тендерної документаціїї

Номер: a2e120b4e56944c38713c1dda426893e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-18-001218-a.a2
Назва: вимоги щодо дод.2 тендерної документаціїї
Вимога:
Шановний замовнику, просимо внести зміни або уточнення до п.3.3 дод.2. Якщо в учасника є гігієнічний висновок на продукцію в цілому, навіщо йому надавати гігієнічні висновки на окремі його складові. Адже висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на парти та стільці і так безумовно передбачає його безпечність та відповідність всім санітарним нормам разом з усіма його складовими (MDF, фанера, фарба порошкова, грунт, ABS пластик, меблева фурнітура, тощо)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, дана вимога тендерної документації встановлена з метою підтвердження безпечності матеріалів, з яких виготовляється запропонований товар, оскільки ним будуть користуватись діти в тому числі. Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи містить лише назву товару, без вказання матеріалів (складових), з яких виготовлена продукція, що становить предмет закупівлі та висновків щодо їх безпечності. Наголошуємо, що ч.3 ст.22 ЗУ Про публічні закупівлі» встановлено, що «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.»
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

невідповідність вимог тендерної документації ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: 2c8c717b4aba4a638434a2aa80fa759b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-18-001218-a.a1
Назва: невідповідність вимог тендерної документації ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
На вимогу п. 3.5 Дод. 2 до тендерної документації, повідомляємо , що з 1 січня 2018 р. була скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалася відповідно до Дикрету КМУ «Про стандартизацію і сертифікацію» №46-93 від 11.06.1997 зі змінами та доповненнями. Власне сам Декрет втратив свою чинність. З цієї дати вся продукція, яка сертифікується та входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягатиме обов’язковій сертифікації. Тобто, відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 29.12.2017р. №500 «Про скасування національних нормативних документів» з 01.01.2018р. скасовані стандарти державної системи сертифікації. Таким чином, вимоги п. 3.5. Дод. 2 до тендерної документації порушують ч.4 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі»: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у т.ч. фізичних осіб підприємців, не подаються ними у складі тендерної документації та не вимагаються під час проведення переговорів з Учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Зважаючи на вищевикладене, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства. А саме виключити вимоги, що передбачають п. 3.5. Дод. 2 до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне. На сьогоднішній день системи управління якістю, розроблені відповідно до вимог стандарту ISO 9001, є найкращим загальновизнаним у світі запобіжним механізмом, який забезпечує якість продукції на всіх етапах її виробничого (життєвого) циклу. Тобто, ще до початку співпраці Замовник може бути впевненим у відповідальності Учасника, оскільки його виробництво було перевірено сторонньою організацією із сертифікації. Замовником встановлено в тендерній документації надання сертифікату на систему управління якістю відповідно вимогам ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2008, IDT) або ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», які не скасовані жодним нормативно-правовим документом та є чинними на сьогоднішній день. Окрім того, діяльність будь-якого підприємства чи організації так чи інакше впливає на навколишнє середовище. І вплив цей, як правило, негативний: викиди газів у атмосферу, відходи виробництва – усе це забруднює довкілля. Одним з найперспективніших шляхів розв’язання екологічних проблем виробництва вважається системний підхід в екологічному управлінні, заснований на вимогах міжнародних стандартів серії ISO 14000. Одним з ключових стандартів, орієнтованих на поліпшення екологічних характеристик діяльності підприємства, є стандарт ISO 14001, який містить перелік та опис основних елементів системи управління навколишнім середовищем і керівні вказівки щодо їх застосування. Цей стандарт має структуру, подібну до стандарту ISO 9001, що дозволяє поєднати на підприємстві одночасно дві системи. В тендерній документації Замовник вимагає надання сертифікату на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015), який є чинним з 01.07.2016 року. Зазначаємо, що отримання зазначених сертифікатів виробника продукції можливе будь-яким суб’єктом господарської діяльності (юридичні та фізичні особи), в Україні наявні сертифіковані виробники в достатній кількості. Тож Вас, як потенційного Учасника, ніщо не обмежує в отриманні даних сертифікатів для виконання вимоги Замовника.
Статус вимоги: Відхилено