• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка (через м. Вінницю), км 193+700 – км 213+000 (окремими ділянками) (км 207+000 – км 213+000)

Завершена

206 233 786.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 062 337.86 UAH
Номер: 149403b238f0459ba3f230485a46ffd1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-09-24-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.09.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 24.09.2020 13:21 - 17.10.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.09.2020 №54 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, доручення Державної аудиторської служби України від 11 вересня 2020 року №003100-18/4782-2020, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 24.09.2020 №54 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 3.UA-2020-02-17-000861-b 17.02.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, pompazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 30 Закону та абзацу шостого частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення - порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 жовтня 2020 року Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції чинній на час проведення закупівлі (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області (далі - замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерні пропозиції ТОВ «СТЛ+М», ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 та ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА», протокол засідання тендерного комітету від 09 квітня 2020 року №2/11, повідомлення про намір укласти договір, договір від 23 квітня 2020 року №149/20, звіт про результати проведення процедури закупівлі, повідомлення про внесення змін до договору, додаткові угоди від 02 липня 2020 року №1, від 20 серпня 2020 року №2 та пояснення від 08 та від 09 жовтня 2020 року, отримані від замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено невідповідність тендерних пропозицій учасників ТОВ «СП «АВТОСТРАДА», ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56», яких замовником допущено до участі в аукціоні, кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону у тендерній документації. Так, замовником у додатку №4 тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасниками на підтвердження інформації, зазначеної ними у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідних документів, зокрема копій наказів про призначення на посаду. Водночас, учасником торгів ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «АВТОСТРАДА» у складі своєї тендерної пропозиції в електронну систему закупівель не завантажено копії наказів про призначення на посаду 35 штатних працівників (Швець С.В., Хейлик В.В., Гнатюк О.О., Цехмістер Ю.В., Призюк В.І., Семко В.С., Власенко В.Б., Росохай А.С., Кухар С.М., Дишкант В.М., Дишкант М.М., Вітюк О.А., Подоба О.В., Якубчак Л.О., Лисий В.Г., Кучерук В.Є., Постоюк М.В., Іванчишин Л.С., Киричок С.М., Кравчук Ю.І., Король А.П., Протосоцький А.Ф., Юрчук М.С., Глущенко А.В., Сеник Ф.Д., Хижук В.І., Даниленко В.М., Осадчук П.В., Кравець В.М., Нароган М.Р., Письменюк К.С., Яцков Р.А., Сирота Ю.В., Пузаєнко М.П., Димянишин К.В.), які зазначені ним у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, чим не дотримано вимоги додатку 4 тендерної документації. Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція учасника торгів ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «АВТОСТРАДА» не відповідає вимогам додатку №4 тендерної документації, в частині невідповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Окрім того, замовником у додатку №2 тендерної документації установлено вимогу щодо надання учасниками довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) із підтвердженням зазначеної у ній інформації, зокрема у разі якщо техніка не є власністю учасника, то на всю вказану у даній довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування) надати копії договорів, що посвідчують право користування, акт (акти) приймання-передачі або інший (інші) документи, що підтверджують факт отримання учасником транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (якщо вимогами чинного законодавства та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). Однак, учасником ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 у складі своєї тендерної пропозиції в електронну систему закупівель завантажено інформаційну довідку про обладнання (файл 12.2.1 «Довідка про обладнання»), в якій у позиціях за №№7.7-7.15, 8.2-8.4, 9.2 відображена інформація щодо 15 котків дорожних із правом користування згідно із договором оренди механізмів від 02 січня 2020 року №0201/3. На підтвердження вищезазначеної інформації учасником ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 завантажено договір оренди механізмів від 02 січня 2020 року №0201/3, укладений із ПП «Аграрна компанія 2004», та додатки (від 02 січня 2020 року №1, №2, від 06 березня 2020 року №3, від 23 квітня 2020 року №4) й акти приймання-передачі до нього (від 02 січня 2020 року, від 06 березня 2020 року, від 23 квітня 2020 року), згідно із даними яких загальна кількість переданих котків дорожних складає 14 одиниць. Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція учасника торгів ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 не відповідає вимогам додатку №2 тендерної документації, в частині невідповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази. Відповідно до пункту 1 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Однак, замовник, на порушення пункту 1 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерні пропозиції учасників ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «АВТОСТРАДА» та ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56, як таких, що не відповідають кваліфікаційним (кваліфікаційному) критерію, установленим статтею 16 Закону, а за результатами розгляду тендерних пропозицій допустив до аукціону та всупереч абзацу шостого частини першої статті 31 Закону не відмінив торги. Водночас замовник, за результатами аукціону, обрав переможцем ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 та уклав з ним договір від 23 квітня 2020 року №149/20 загальною вартістю 183240420,00 грн.
Період усунення порушень: 20.10.2020 16:55 - 03.11.2020 23:00
Дата публікації висновку: 20.10.2020 16:55

Оскарження висновку в суді

Опис: Висновок оскаржено до суду 03.11.2020
Дата публікації: 04.11.2020 12:59

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Згідно висновку про результати моніторингу закупівлі управління Північного офісу Держаудитслужби в Вінницькій області щодо відкритих торгів з публікацією англійською мовою №UA-2020-02-17-000861-b по предмету закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка (через м. Вінницю), км 193+700 – км 213+000 (окремими ділянками) (км 207+000 – км 213+000) Current and middle repair of principal motor road M-12 Stryi – Ternopil – Kropyvnytskyi – Znamianka (through the city of Vinnytsia), km 193+700 – km 213+000 (separate sections) (km 207+000- km 213+000)» та на підставі ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом були прийняті наступні аргументовані заперечення до висновку: 1. Щодо підтвердження інформації щодо наявності працівників, яка міститься в довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 19.03.2020 року №22-Х ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада». Відповідно до Тендерної документації №2/1 від 13.02.2020 року (далі – тендерна документація) ДОДАТОК № 4, учасник має надати ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) Для формування тендерної пропозиції Учасником процедури закупівлі в частині наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Замовником зазначається розрахункова кількість інженерно-технічних працівників ключових посад, дорожніх робітників та машиністів, які є необхідними для виконання робіт/надання послуг. Мінімальна кількість та найменування інженерно-технічних працівників ключових посад, дорожніх робітників та машиністів, зазначається замовником у Таблиці №2. Учасник повинен подати тендерну пропозицію із дотриманням такої вимоги. Мінімальна кількість та найменування інженерно-технічних працівників ключових посад, дорожніх робітників та машиністів. Таблиця 2 № з/п Найменування посади або спеціальності Кількість 1 2 3 Інженерно – технічні працівники 1 Головний інженер 1 2 Інженер з охорони праці (при чисельності більше 50 осіб) 1 3 Виконроб 1 4 Майстер 1 5 Геодезист 1 6 Начальник лабораторії 1 Машиністів дорожньо-транспортних машин і механізмів 1 Машиніст дорожньо-будівельних машин (дорожньої фрези) 1 2 Машиніст автогрейдера 1 3 Машиніст автогудронатора 1 4 Машиніст укладача асфальтобетонну 1 5 Машиніст екскаватора 1 6 Машиніст бульдозера 1 7 Машиніст котка самохідного 6 8 Машиніст дорожньо-транспортних машин (поливально-мийної машини) 1 9 Машиніст дорожньо-будівельних машин (машиніст машини з холодної регенерації конструктивних шарів дорожнього одягу) 1 10 Водій транспортних засобів 5 Робітники-будівельники (дорожні робітники) 1 Дорожній робітник 18 На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Додатково на інженерно-технічних працівників (інженери, виконроби, майстри, геодезисти та інші), перерахованих в довідці, Учасник повинен надати скан-копії дипломів про закінчення учбових закладів. Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів, це може бути «Автомобільні дороги» тощо. Загальний стаж роботи таких працівників у дорожньому господарстві має становити не менше 2-х років. Учасником ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» щодо підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям надано Інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за № 22-Х від «19» березня 2020 року (далі – Довідка). Відповідно до умов тендерної документації Таблиці 2, учасник ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» підтвердив мінімальну кількість інженерно-технічних працівників ключових посад, дорожніх робітників та машиністів. Зокрема: 1 - Головний інженер - Печериця Ярослав Михайлович - № 154/к 17.07.2019 26.2 Накази. rar/154.19. pdf; 2. Інженер з охорони праці(при чисельності більше 50 осіб) - Шевченко Сергій Михайлович - № 145/к 06.03.2020 26.2 Накази. rar/154.19. pdf; 3. Виконроб - Хейлик Валерій Вікторович - Трудова книжка запис № 17 від 13.03.2019/ 26.13 Трудові11.rar, диплом КВ № 35698645 від 05.6.2009/26.1.Дипломи. rar; 4. Майстер - Гнатюк Олександр Олегович - Трудова книжка запис № 11 від 13.04.2018/ 26.4 Трудові2. rar, диплом ВН № 46060460 від 24.04.2014 /26.1.Дипломи. rar; 5. Геодезист - Марченко Петро Бенедиктович № 86/к 24.02.2020 26.2 Накази. rar/86.20. pdf; 6. Начальник лабораторії - Призюк Валентина Іванівна - Трудова книжка запис № 27 від 01.03.2017 /26.8 Трудові8. rar, диплом ВС № 75637894 від 29.6.2018 /26.1.Дипломи. rar; 7. Машиніст дорожньо-будівельних машин (дорожньої фрези) - Балан Василь Якович № 56/к 14.03.2019/26.2 Накази. rar/56.19. pdf; 8.Машиніст автогрейдера - Довгалюк Валентин Петрович - № 108/к 18.05.2018/ 26.2 Накази. rar/56.19. pdf; 9. Машиніст автогудронатора - Кухар Сергій Михайлович - Трудова книжка запис № 1 від 28.03.2017/ 26.7 Трудові5. rar; 10. Машиніст укладача асфальтобетонну - Котовський Василь Вікторович - № 87/к 27.04.2018/ 26.2 Накази. rar/87.18. pdf; 11. Машиніст екскаватора - Маріянчук Віталій Олександрович - № 65/к 15.03.2019 /26.2 Накази. rar/65.19. pdf; - Волосенко Юрій Анатолійович - № 83/к 25.04.2018 /26.2 Накази. rar/83.18. pdf; 12. Машиніст бульдозера - Сідих Микола Володимирович - № 83/к 24.02.2020 /26.2 Накази. rar/ 83.20. pdf; 13. Машиніст котка самохідного: - Кучерук Віктор Євгенович - № 58/к 30.03.2018 /26.2 Накази. rar/ 58.18. pdf; - Гейвах Юрій Іванович - № 71/к 21.02.2020 /26.2 Накази. rar/71.20. pdf; - Гуменюк Віктор Михайлович - № 71/к 21.02.2020 /26.2 Накази. rar/71.20. pdf; - Яровий Олег Володимирович - № 76/к 21.02.2020 /26.2 Накази. rar/ 76.20. pdf; - Козельский Олександр Борисович - № 82/к 24.02.2020 26.2 /Накази. rar/82.20. pdf; - Венедіктов Володимир Григорович - № 81/к 24.02.2020 /26.2 Накази. rar/82.20. pdf; 14. Машиніст дорожньо-транспортних машин (поливально-мийної машини) - Собчук Василь Степанович - № 79/к 23.04.2018 /26.2 Накази. rar/79.18. pdf; 15 Водій транспортних засобів - Білий Анатолій Васильович - № 283/к 26.09.2020 /26.2 Накази. rar/283.19. pdf; - Вербицький Броніслав Йосипович - № 255/к 10.09.2019 /26.2 Накази. rar/255.19. pdf; - Романко Роман Михайлович - № 309/к 18.10.2019 /26.2 Накази. rar/309.19. pdf; - Кудлаєнко Сергій Дмитрович - № 170/к 24.07.2020 /26.2 Накази. rar/170.19. pdf; - Задорожний Григорій Миколайович - № 115/к 28.02.2020 - 26.2 Накази. rar/115.20. pdf; 16. Дорожній робітник: 1. Бриль Олександр Олександрович - № 80/к 24.02.2020 /26.2 Накази. rar/80.20. pdf; 2. Хібеба Олександр Володимирович - № 109/к 28.02.2020 /26.2 Накази. rar/109.20. pdf; 3. Остапенко Олександр Васильович - № 192/к 07.08.2019 /26.2 Накази. rar/192.19. pdf; 4. Дружинін Олександр Григорович - № 92/к 26.02.2020 /26.2 Накази. rar/92.20. pdf; 5. Загарія Сергій Анатолійович - № 92/к 26.02.2020 /26.2 Накази. rar/92.20. pdf; 6. Фурсович Іван Володимирович - № 92/к 26.02.2020 /26.2 Накази. rar/92.20. pdf; 7. Шаравара Микола Анатолійович - № 92/к 26.02.2020 /26.2 Накази. rar/92.20. pdf; 8. Зозуля Віктор Володимирович - № 192/к 07.08.2019 /26.2 Накази. rar/192.19. pdf; 9. Кисляк Сергій Миколайович - № 184/к 02.08.2019 /26.2 Накази. rar/184.19. pdf; 10. Кондратюк Богдан Павлович - № 173/к 26.07.2019 /26.2 Накази. rar/173.19. pdf; 11. Маслій Олександр Петрович - № 236/к 04.09.2019 /26.2 Накази. rar/236.19. pdf; 12. Недашківський Руслан Миколайович - № 192/к 07.08.2019 /26.2 Накази. rar/192.19. pdf; 13. Стадник Іван Васильович - № 180/к 01.08.2019 /26.2 Накази. rar/180.19. pdf; 14. Глєбов Андрій Пахомович - № 63/к 18.02.2020 /26.2 Накази. rar/63.20. pdf; 15. Шкрабалюк Павло Борисович - № 189/к 06.08.2019 /26.2 Накази. rar/189.19. pdf; 16. Суханюк Микола Климович - № 138/к 14.06.2020 /26.2 Накази. rar/138.19. pdf; 17. Денисенко Руслан Васильович - № 50/к 14.02.2020 /26.2 Накази. rar/50.20. pdf; 18. Салецький Дмитро Сергійович - № 52/к 17.02.2020 /26.2 Накази. rar/52.20. pdf; 19. Гурецький Віталій Костянтинович - № 190/к 06.08.2019 /26.2 Накази. rar/190.19. pdf; 20. Лаушкін Володимир Михайлович - № 131/к 02.03.2020 /26.2 Накази. rar/131.20. pdf; Щодо зазначених у запиті працівників, то тендерна пропозиція учасника містить архівні документи, що містять копії трудових книжок працівників, а саме: - «Трудові 1.rar» - Вітюк О. А.; - «Трудові 2.rar» - Власенко В. Б., Глущенко А. В., Гнатюк О.О., Даниленко В. М.; - «Трудові 3.rar» - Дишкант В. М., Дишкант М. М., Димянишин К. В.; - «Трудові 4.rar» - Іванчишин Л. С., Киричок С. М.; - «Трудові 5.rar» - Кухар С. М., Кравчук Ю. І., Король А. П., Кучерук В. Є., Кравець В. М.; - «Трудові 6.rar» - Лисий В. Г.; - «Трудові 7.rar» - Осадчук П. В., Нароган М. Р.; - «Трудові 8.rar» - Призюк В. І., Протоцький А. Ф., Подоба О. В., Письменюк К. С., Пузаєнко М. П., Постоюк М. В.; - «Трудові 9.rar» - Росохай А. С.; - «Трудові 10.rar» - Семко В. С., Сеник Ф. Д., Сирота Ю. В.; - «Трудові 11.rar» - Хейлик В. В., С Цехмістер Ю. В., Хижук В. І.; - «Трудові 12.rar» - Якубчак Л. О., Юрчук М. С., Швець С. В., Яцков Р. А. Усі вищезазначені працівники перебувають у трудових відносинах із учасником процедури закупівлі ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада», що підтверджено в складі тендерної пропозиції. Також, відповідно до Додатку №4 тендерної документації, на підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці Тендерною документацією передбачено, що Учасник процедури закупівлі має підтвердити наявність правовідносин із працівниками, які вказані у довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт Вищезазначені працівники перебувають у трудових відносинах із учасником процедури закупівлі ТОВ «СП «Автострада», що підтверджено у складі поданої пропозиції. Згідно статті 48 Кодексу законів про працю України Трудова книжка є основним документом про трудову діяльність працівника. Трудові книжки ведуться на всіх працівників, які працюють на підприємстві, в установі, організації або у фізичної особи понад п'ять днів. Хочемо акцентувати увагу на тому, що згідно вимог тендерної документації на підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво (при наявності) або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Надання трудових книжок на працівників є документальним фактом підтвердження наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Окремо хочемо звернути увагу на наступне: Як вже вказувалося, згідно чинного законодавства України визначено, що трудова книжка є основним документом про трудову діяльність працівника. Трудові книжки ведуться на всіх працівників, які працюють на підприємстві, в установі, організації або у фізичної особи понад п'ять днів. Трудові книжки ведуться також на позаштатних працівників при умові, якщо вони підлягають загальнообов'язковому державному соціальному страхуванню, студентів вищих та учнів професійно-технічних навчальних закладів, які проходять стажування на підприємстві, в установі, організації. Працівникам, що стають на роботу вперше, трудова книжка оформляється не пізніше п'яти днів після прийняття на роботу. Студентам вищих та учням професійно-технічних навчальних закладів трудова книжка оформляється не пізніше п’яти днів після початку проходження стажування. До трудової книжки заносяться відомості про роботу, заохочення та нагороди за успіхи в роботі на підприємстві, в установі, організації; відомості про стягнення до неї не заносяться. Порядок ведення трудових книжок визначається Кабінетом Міністрів України, згідно статті 48 КзпП України. Проти даного факту заперечувати є неможливо. 1. Згідно постанови КМ України №637 від 12 серпня 1993 року пунктом 1 визначено, що основним документом, що підтверджує стаж роботи, є трудова книжка. За відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній трудовий стаж встановлюється на підставі інших документів, виданих за місцем роботи, служби, навчання, а також архівними установами. Вказаний факт, теж вважаємо неможливо заперечувати. 2. Трудові книжки зберігаються на підприємствах, в установах і організаціях, у представництвах іноземних суб'єктів господарювання, згідно пункту 3 постанови КМ України №301 від 27 квітня 1993 року, що і було зроблено з сторони учасника тендера і це підтверджений документ. ТОВ «СП «Автострада» дотримано вимоги тендерної документації та надано документи, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Отже, ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» дотримано вимоги тендерної документації. 2. Відповідно Додатку №2 Таблиця 5 тендерної документації №2/1 від 13.02.2020 року: Мінімальна кількість та найменування техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). Таблиця 5 № з/п Найменування Кількість 1 2 3 1 Дорожня фреза 1 2 Автогрейдер середнього типу 1 3 Автогудронатор 1 4 Асфальтоукладальник на гусеничному ходу типу Vogele Super або аналог 1 5 Екскаватор 1 6 Бульдозер 1 7 Коток дорожнiй самохiдний вібраційний гладковальцевий 4 8 Коток дорожній самохiдний на пневмоколiсному ходу 1 9 Коток дорожнiй самохiдний грунтовий 1 10 Поливо-мийна машина 1 11 Ресайклер 1 Учасник ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56» завантажив в електронну систему закупівель окремий файл 15.1. Довідка про обладнання (М-12 км 193-213)_0001.pdf, де зазначено 23 котка, серед яких не тільки орендовані, але й власні. Також надано підтвердження приналежності техніки. Файлами 15.1.4. Копії договорів на залучену техніку_0001.pdf; 15.1.2. Копії свідоцтв про реєстрацію техніки_0001.pdf підтверджується інформація щодо приналежності. Для відповідності кваліфікаційним критеріям учасник має надати вищезазначену кількість техніки, а саме 6 котків, відповідно Таблиці 5 Додатку №2 тендерної документації №2/1 від 13.02.2020 року. Вважаючи на цей факт, Учасник ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56» відповідає кваліфікаційним критеріям, так як, виконав вимоги тендерної документації. Інша техніка подається за бажанням Учасника та не впливає на зміст пропозиції. Крім того слід зазначити, що в пункті 2 Висновку вказано: «За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено». Окрім того, повідомляємо про неможливість розірвання договору №149/20 від 23.04.2020 року відповідно до законодавства: Відповідно до вимог частини 1 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Самим же Законом не передбачені права та обов’язки Замовника, щодо розривання договору. Вказана норма спеціального закону є бланкетна та спрямовує нас до дії інших нормативно-правових документів. Частиною 1, статті 651 Цивільного кодексу України передбачено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін. Вимогами статті 654 вказаного кодексу визначено зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється або розривається, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає із звичаїв ділового обороту. Договір №149/20 від 23.04.2020 року був підписаний Замовником та Підрядником, скріплений печатками. На підставі наведених статей Цивільного кодексу України розірвання вказаного договору можливо виключно підписанням додаткової угоди між тими самими сторонами про його розірвання. Крім того, частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України визначено зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Пунктом 6.2. Договору №149/20 від 23.04.2020 року визначено, що Замовник може достроково розірвати цей Договір у разі невиконання зобов’язань Підрядником, повідомивши про це його у строк 10 днів. На день надання відповіді за результатами моніторингу відсутні факти невиконання зобов’язань Підрядником, саме тому в Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області відсутні правові підстави розірвати договір №149/20 від 23.04.2020 року. Безпідставне розривання договору призведе до зриву виконання планів будівництва автомобільної дороги у межах президентської програми «Велике будівництво» та невиконання Указу Президента України від 17.07.2019 року №529/2019 «Про деякі заходи щодо створення умов для розвитку та підвищення якості автомобільних доріг».
Дата публікації звіту: 26.10.2020 17:25

Запити/Пояснення