-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка (через м. Вінницю), км 193+700 – км 213+000 (окремими ділянками) (км 207+000 – км 213+000)
Завершена
206 233 786.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 062 337.86 UAH
мін. крок: 1% або 2 062 337.86 UAH
Період оскарження:
17.02.2020 13:33 - 16.03.2020 00:00
Вимога
Відкликано скаржником
ВИМОГА щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Номер:
3c4a3472ea334dafafdb8b15e31e4403
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-17-000861-b.c2
Назва:
ВИМОГА щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
Відповідно до підпункту 7 переліку "Інші документи", зазначений у пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації, до вищезазначеної закупівлі Замовник вимагає від учасників надання у складі тендерної пропозиції скан-копії оригіналу або завіреного належним чином сертифікату на систему якості ISO 9001.
Слід зазначити, що згідно з наказом національного органу України із сертифікації - ДП "Укрметртестстандарт" від 31.12.2015 № 221 в Україні з 01.07.2016 є чинними ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» та ДСТУ ISO 9000:2015 (ISO 9000:2015, IDT) «Системи управління якістю. Основні положення та словник термінів». Стандарт ISO 9001 являє собою одну з моделей управління діяльністю організації з метою забезпечення її результативності.
Однак, ці стандарти не є обов’язковими до використання. Так, статтею 23 Закону України "Про стандартизацію" національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Тобто, чинним законодавством не визначена обов’язковість застосування системи якості ISO 9001.
За інформацією ДП "Укрметртестстандарт" отримання даного сертифікату займає від одного до двох місяців. Крім того, відповідно до відкритих джерел мережі Інтернет витрати на одержання такого сертифікату виходячи із сердньоринкової вартості таких послуг складають близько 20 000,00 (двадцяти тисяч) гривень. Вартісні межі та часові проміжки обмежують коло потенційних учасників торгів, та створюють більш вигідні порівняно умови для тих учасників закупівель, що такі сертифікати одержали або які мають можливість нести такі значні витрати. Виходячи з того, що такий сертифікат є не обов'язковим, автор вимоги не міг передбачити необхідність його отримання заздалегідь.
Частиною четвертою статті 16 Закону визначено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Враховуючи зазначене, вимагаємо виключити з умов тендерної документації підпункт 7 переліку "Інші документи", зазначений у пункті 5 розділу ІІІ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.03.2020 22:17
Опис причини скасування:
Відсутня необхідність
Дата скасування:
11.03.2020 13:48
Вимога
Відкликано скаржником
ВИМОГА щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Номер:
0319734d87634d84ac86a12b277314a6
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-17-000861-b.c1
Назва:
ВИМОГА щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
Відповідно до статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) одними з основних принципів здійснення закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників та їх недискримінація. Поняття "недискримцнації учасників" закріплено у статті 5 Закону. Зокрема, вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. В свою чергу, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дане твердження кореспондується зі статтею 22 Закону, яка встановлює вимоги до тендерної документації. У свою чергу, Відповідно до частини першої статті 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Для участі у процедурах закупівель учасники подають інформацію про їх відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, визначеним в тендерній документації, таким як: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно з пунктом 35 частини першої статті 1 Закону учасник процедури закупівлі (далі – учасник) – фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Водночас частинами третьою та четвертою статті 118 Господарського кодексу України (далі – ГК України) визначено, що об’єднання підприємств є юридичною особою. Об'єднання підприємств утворюються на невизначений строк або як тимчасові об'єднання.
У свою чергу, консорціум – тимчасове статутне об'єднання підприємств для досягнення його учасниками певної спільної господарської мети (реалізації цільових програм, науково-технічних, будівельних проектів тощо). Консорціум використовує кошти, якими його наділяють учасники, централізовані ресурси, виділені на фінансування відповідної програми, а також кошти, що надходять з інших джерел, в порядку, визначеному його статутом. У разі досягнення мети його створення консорціум припиняє свою діяльність (частина четверта статті 120 ГК України).
Варто також зазначити, що відповідно до частини четвертої статті 123 ГК України підприємства-учасники не відповідають за зобов'язаннями об'єднання, якщо інше не передбачено установчим договором або статутом об'єднання.
У відповідь на запит 1028/2017 Департамент сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України зазначив, що беручи до уваги тимчасовий характер діяльності консорціуму, у випадку, якщо учасником процедури закупівлі є консорціум утворений відповідно до норм ГК України, документальне підтвердження за умови, що консорціум має документальне підтвердження того, що відповідні зобов'язання у подальшому виникатимуть щодо виконання таких робіт перед консорціумом у підприємств-учасників консорціуму у разі укладення договору за результатами процедури закупівлі та за умови, що така можливість передбачена в тендерній документації.
З метою конкретизації вимог та способів надання підтвердження кваліфікаційним критеріям консорціумом щодо підприємств-учасників консорціуму вимагаємо передбачити у тендерній документації наступний пункт:
"Для учасників, утворених у формі об’єднання юридичних осіб (надалі- Об’єднання), документальне підтвердження кваліфікаційного(их) критерію(їв) може бути надане як Об’єднанням, так і підприємством(ами)-учасником(ами) цього Об’єднання. При цьому, підприємство(а)-учасник(и) Об’єднання, підтверджуючи кваліфікаційний(і) критерій(ї), має документально підтвердити, що у цього підприємства-учасника виникнуть обов’язки щодо виконання зобов’язань перед Об’єднанням у разі укладення договору за результатами процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.03.2020 22:17
Опис причини скасування:
Відсутня необхідність
Дата скасування:
11.03.2020 13:48