-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт (влаштування) транспортної розв’язки в одному рівні кільцевого типу з середнім діаметром центрального острівця на автомобільній дорозі загального користування державного значення Н-01 Київ-Знам`янка на ділянці км 52+000, Київська область
Торги відмінено
58 386 774.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 291 933.87 UAH
мін. крок: 0.5% або 291 933.87 UAH
Номер:
bea227759d21420e8d122c873bcf619c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-06-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.04.2020 00:00
Період моніторингу:
06.04.2020 12:56 - 28.04.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.04.2020 № 50
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 03.04.2020 № 50
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2020-02-13-003380-c 13.02.2020
інформація, отримана від органів державної влади,органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення законодавства у сфері закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено порушення норм абзацу п’ятого частини першої статті 3 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року.
За результами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів щодо скасування попереднього рішення замовника та повторного розгляду тендерної пропозиції або заходів передбачених ч. 1 ст. 31 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24.04.2020.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (у редакції від 08.02.2020 року) (далі – Закон № 922-VIII у редакції від 08.02.2020 року), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 13.02.2020 № 69, вимогу учасника та відповідь Замовника на неї, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 23.03.2020, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ – ВР» (далі – Учасник), протокол розкриття, протоколи засідання тендерного комітету Державного підприємства «Фінансування інфраструктурних проектів» (далі – Замовник) від 27.03.2020 № 226, від 17.04.2020 № 287 та від 22.04.2020 № 315.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено, що Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ – ВР» з підстав, вказаних у протоколі засідання тендерного комітету від 17.04.2020 № 287, оскільки:
1. пунктом 1 Додатку 3 до тендерної документації не передбачалося надання підтверджуючих документів про власність виробничої бази, а лише зазначення про них інформації у формі таблиці.
До того ж, Учасником у складі пропозиції подано договір оренди нерухомого майна від 03.01.2020 № 03/01-1, предметом якого є користування нерухомим майном.
2. Учасником на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору по будівельно-монтажних роботах надано копію виконаного аналогічного договору від 17.10.2017 № 840 з додатками, актами виконаних робіт КБ-2В, довідок КБ-3, копією позитивного відгуку, чим виконано вимогу пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації.
Слід зазначити, що тендерною документацією не передбачалося надання учасниками документів, які свідчать про повне виконання договору.
3.Учасником у складі пропозиції надано лист-відгук від 06.03.2020 № 491, який відповідає вимогам пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації.
Слід зазначити, що тендерною документацією не передбачалося надання двох чи більше листів-відгуків від замовника (балансоутримувача доріг), одержувача бюджетних коштів.
Таким чином, Замовником всупереч вимогам частини першої статті 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року, відхилено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ – ВР», яка є меншою на 251 990, 00 гривень за пропозицію наступного учасника, з підстав, зазначених Замовником у протоколі засідання тендерного комітету, чим порушено норми абзацу п’ятого частини першої статті 3 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року.
Період усунення порушень:
27.04.2020 14:33 - 13.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
27.04.2020 14:33
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Не усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Ні
Опис:
порушення не усунуто
Дата публікації:
14.05.2020 18:03
Запити/Пояснення
Номер:
550a27265acc45d1b70460343bf8100b
Назва:
Заперечення щодо висновку моніторингу
Дата опублікування:
04.05.2020 18:46
Опис:
Заперечення щодо висновку моніторингу ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ до закупівлі за предметом «ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт (влаштування) транспортної розв’язки в одному рівні кільцевого типу з середнім діаметром центрального острівця на автомобільній дорозі загального користування державного значення Н-01 Київ-Знам`янка на ділянці км 52+000, Київська область» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). Очікувана вартість 58 386 774,00 грн з ПДВ. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2020-02-13-003380-c.
ДП «ФІНІНПРО» (далі – замовник) не погоджується з висновком моніторингу (далі – висновок) щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції учасника - ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" в цілому, із наступних підстав.
- Щодо ненадання підтверджуючих документів про власність виробничої бази;
У висновку вказано, зокрема, «За результатами здійсненого моніторингу встановлено, що Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ – ВР» з підстав, вказаних у протоколі засідання тендерного комітету від 17.04.2020 № 287, оскільки: 1. пунктом 1 Додатку 3 до тендерної документації не передбачалося надання підтверджуючих документів про власність виробничої бази, а лише зазначення про них інформації у формі таблиці. До того ж, Учасником у складі пропозиції подано договір оренди нерухомого майна від 03.01.2020 № 03/01-1, предметом якого є користування нерухомим майном.»
Відповідно до пункту 1 Інформації про виробничі бази, Додатку №3 тендерної документації, учасник в складі своєї Пропозиції, для підтвердження наявності виробничих баз, надає документи про власність (оренду) на це майно.
У складі пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" надано договір оренди №16/02-16 від 16.02.2016 року, який зазначений в таблиці №1 Інформації про виробничі бази, термін дії якого до 28.02.2017 року, тобто на дату розкриття тендерних пропозицій минув. Та надано договір оренди нерухомого майна від 03.01.2020 № 03/01-1 діючий на дату розкриття тендерних пропозицій.
У частині першій статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначені підстави відхилення тендерних пропозицій, а саме:
Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій № 287 від 17.04.2020 р. (надалі – Протокол), оприлюдненого в електронній системі закупівель, тендерну пропозицію Учасника відхилено, зокрема, керуючись абзацом 2 пункту 1 частини першої статті 30 Закону, у зв’язку з тим, що він не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність матеріально-технічної бази», у спосіб встановлений у Додатку №3 тендерної документації.
А саме надав нечинний договір оренди №16/02-16 від 16.02.2016 року для підтвердження інформації зазначеної у ТАБЛИЦІ 1., Додатку 3 тендерної документації.
- Щодо аналогічного договору від 17.10.2017 №840;
У висновку вказано, зокрема, « 2. Учасником на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору по будівельно-монтажних роботах надано копію виконаного аналогічного договору від 17.10.2017 № 840 з додатками, актами виконаних робіт КБ-2В, довідок КБ-3, копією позитивного відгуку, чим виконано вимогу пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації. Слід зазначити, що тендерною документацією не передбачалося надання учасниками документів, які свідчать про повне виконання договору.»
Відповідно до пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації надається інформація про наявність досвіду про виконання аналогічного (них) договору(рів).
На підтвердження виконання аналогічного (них) договору(рів) надаються наступні документи:
- копія виконаного (них) аналогічного (них) договору (рів) зазначених у Таблиці № 4 з усіма додатками, які є невід'ємною частиною договору (рів);
- копії документів, підтверджуючих виконання договору (рів): акти виконаних робіт КБ-2В, довідок КБ-3, що свідчать про виконання робіт, оформлені належним чином;
- копію позитивного (них) відгуку (ків) за договором (ами) вказаним (их) у Таблиці № 4 від замовника.
Таким чином учасник міг надати, як один аналогічний договір так і кілька аналогічних договорів.
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" в інформації про наявність досвіду виконання аналогічного (них) договору(рів) відповідно до Таблиці 4 Додатку 3 тендерної документації надано інформацію про два аналогічні договори, які і мав підтвердити у відповідності до вимог тендерної документації.
У складі пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" надано копію аналогічного договору №840 від 17.10.2017 року, який виконаний не в повному обсязі, що не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині;
У частині першій статті 30 Закону визначені підстави відхилення тендерних пропозицій, а саме:
Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
Згідно Протоколу розгляду тендерних пропозицій № 287 від 17.04.2020 р., оприлюдненого в електронній системі закупівель, тендерну пропозицію Учасника відхилено, зокрема, керуючись абзацом 2 пункту 1 частини першої статті 30 Закону, у зв’язку з тим, що учасник не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію «Досвід виконання аналогічного (них) договору (ів)», у спосіб встановлений у Додатку №3 тендерної документації.
- Щодо листа відгуку від 06.03.2020 №491;
У висновку вказано, зокрема, «3.Учасником у складі пропозиції надано лист-відгук від 06.03.2020 № 491, який відповідає вимогам пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації. Слід зазначити, що тендерною документацією не передбачалося надання двох чи більше листів-відгуків від замовника (балансоутримувача доріг), одержувача бюджетних коштів.
Відповідно до пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації надається інформація про наявність досвіду про виконання аналогічного (них) договору(рів).
На підтвердження виконання аналогічного (них) договору(рів) надаються наступні документи:
- копія виконаного (них) аналогічного (них) договору (рів) зазначених у Таблиці № 4 з усіма додатками, які є невід'ємною частиною договору (рів);
- копії документів, підтверджуючих виконання договору (рів): акти виконаних робіт КБ-2В, довідок КБ-3, що свідчать про виконання робіт, оформлені належним чином;
- копію позитивного (них) відгуку (ків) за договором (ами) вказаним (их) у Таблиці № 4 від замовника (балансоутримувача доріг), одержувача бюджетних коштів.
Таким чином учасник міг надати, як один аналогічний договір так і кілька аналогічних договорів і відповідно лист (и)- відгуки про виконання зазначеного (их) договору (ів).
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" в інформації про наявність досвіду виконання аналогічного (них) договору(рів) відповідно до Таблиці 4 Додатку 3 тендерної документації надано інформацію про два аналогічні договори, які і мав підтвердити у відповідності до вимог тендерної документації (в тому числі листами-відгуками).
У складі пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" надано копію аналогічного договору № 090715 від 09.07.2015 року, який вказаний у Таблиці № 4, однак лист-відгук надано не замовником (балансоутримувачем доріг), одержувачем бюджетних коштів як зазначено у вимогах тендерної документації, а ТОВ «ЕРІДОН БУД» генпідрядником виконання робіт;
У частині першій статті 30 Закону визначені підстави відхилення тендерних пропозицій, а саме:
Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
Згідно Протоколу розгляду тендерних пропозицій № 287 від 17.04.2020 р., оприлюдненого в електронній системі закупівель, тендерну пропозицію Учасника відхилено, зокрема, керуючись абзацом 2 пункту 1 частини першої статті 30 Закону, у зв’язку з тим, що учасник не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію «Досвід виконання аналогічного (них) договору (ів)», у спосіб встановлений у Додатку №3 тендерної документації.
Таким чином, замовником дотримано норм Закону та принципів здійснення публічних закупівель.