• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт (влаштування) транспортної розв’язки в одному рівні кільцевого типу з середнім діаметром центрального острівця на автомобільній дорозі загального користування державного значення Н-01 Київ-Знам`янка на ділянці км 52+000, Київська область

Торги відмінено

58 386 774.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 291 933.87 UAH
Номер: bea227759d21420e8d122c873bcf619c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-06-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.04.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 06.04.2020 12:56 - 28.04.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.04.2020 № 50 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 03.04.2020 № 50 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 12 UA-2020-02-13-003380-c 13.02.2020 інформація, отримана від органів державної влади,органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення законодавства у сфері закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 683-92-90, vitaaaa1990@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення норм абзацу п’ятого частини першої статті 3 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року. За результами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів щодо скасування попереднього рішення замовника та повторного розгляду тендерної пропозиції або заходів передбачених ч. 1 ст. 31 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24.04.2020. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (у редакції від 08.02.2020 року) (далі – Закон № 922-VIII у редакції від 08.02.2020 року), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 13.02.2020 № 69, вимогу учасника та відповідь Замовника на неї, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 23.03.2020, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ – ВР» (далі – Учасник), протокол розкриття, протоколи засідання тендерного комітету Державного підприємства «Фінансування інфраструктурних проектів» (далі – Замовник) від 27.03.2020 № 226, від 17.04.2020 № 287 та від 22.04.2020 № 315. За результатами здійсненого моніторингу встановлено, що Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ – ВР» з підстав, вказаних у протоколі засідання тендерного комітету від 17.04.2020 № 287, оскільки: 1. пунктом 1 Додатку 3 до тендерної документації не передбачалося надання підтверджуючих документів про власність виробничої бази, а лише зазначення про них інформації у формі таблиці. До того ж, Учасником у складі пропозиції подано договір оренди нерухомого майна від 03.01.2020 № 03/01-1, предметом якого є користування нерухомим майном. 2. Учасником на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору по будівельно-монтажних роботах надано копію виконаного аналогічного договору від 17.10.2017 № 840 з додатками, актами виконаних робіт КБ-2В, довідок КБ-3, копією позитивного відгуку, чим виконано вимогу пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації. Слід зазначити, що тендерною документацією не передбачалося надання учасниками документів, які свідчать про повне виконання договору. 3.Учасником у складі пропозиції надано лист-відгук від 06.03.2020 № 491, який відповідає вимогам пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації. Слід зазначити, що тендерною документацією не передбачалося надання двох чи більше листів-відгуків від замовника (балансоутримувача доріг), одержувача бюджетних коштів. Таким чином, Замовником всупереч вимогам частини першої статті 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року, відхилено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ – ВР», яка є меншою на 251 990, 00 гривень за пропозицію наступного учасника, з підстав, зазначених Замовником у протоколі засідання тендерного комітету, чим порушено норми абзацу п’ятого частини першої статті 3 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року.
Період усунення порушень: 27.04.2020 14:33 - 13.05.2020 00:00
Дата публікації висновку: 27.04.2020 14:33

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Не усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Ні
Опис: порушення не усунуто
Дата публікації: 14.05.2020 18:03

Запити/Пояснення