• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Люки оглядового колодязя полимерні

Торги відмінено

2 333 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 000.00 UAH
Номер: 5896a7d80ae4423db8993598dcd05bce
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-23-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.03.2020 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127366
Період моніторингу: 23.03.2020 15:15 - 14.04.2020 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 23.03.2020 № 15 Маріуполь Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами) НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Ігор БЄЛІК Додаток до наказу управління від 23.03.2020 № 15 Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 КП Комунальне підприємство "Маріупольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" UA-2020-02-12-002147-a 12.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Донецька, Маріуполь
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Донецька обл.), +38 (0 62) 953-07-42, trubachova.monitoring@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту другого частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону. За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог частини 4 статті 28 Закону та пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 березня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Комунального підприємства «Маріупольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням тендерного комітету (далі – тендерна документація), тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю: ТОП ДРЕНАЖ СІСТЕМ, «ТЕМП-Україна», «АЛЬЯНС ПРОМСЕРВІС» (далі – ТОВ «АЛЬЯНС ПРОМСЕРВІС»), протоколи засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерних пропозицій від 16.03.2020 №108 та №110, протокол засідання тендерного комітету про визначення переможця від 16.03.2020, повідомлення про намір укласти договір від 16.03.2020. За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а саме: - не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій; - Додаток №1 до тендерної документації Замовника містить вимогу щодо надання учасниками торгів підтвердження про відсутність підстав, передбачених пунктом 2, 3, 4, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо яких міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним; - пункт 2 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника містить вимогу щодо надання переможцем торгів документального підтвердження про відсутність підстав, передбачених пунктом 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо якої міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Також, моніторингом установлено, що Замовник на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, які оприлюднені в електронній системі закупівель 17.02.2020 оприлюднив роз’яснення на звернення 27.02.2020 з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушив вимогу частини першої статті 23 Закону. За результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення вимог частини 4 статті 28 Закону при відсутності оприлюдненого повідомлення в електронній системі закупівель про продовження строку розгляду тендерної пропозиції розглянув тендерну пропозицію, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, з перевищенням встановленого законодавством терміну у п’ять робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬЯНС ПРОМСЕРВІС» установлено її не відповідність умовам тендерної документації Замовника, а саме: - не містить наказу про призначення та довіреності, що є документами, які підтверджують повноваження посадової особи учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а також повноваження щодо підпису договору про закупівлю товару за цією процедурою, у разі визнання учасника переможцем торгів, що не відповідає умовам пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника; - відсутня довідка, складена у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для постачання предмету закупівлі, чим не підтверджено встановлений відповідно до статті 16 Закону кваліфікаційний критерій та не відповідає умовам Додатку №1 до тендерної документації Замовника. Відповідно до пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації. Вищевказане призвело до порушення Замовником абзацу 2 частини 4 статті 28 Закону в частині не здійснення розгляду наступної тендерної пропозиції з переліку учасників, що за результатами оцінки системою вважається найбільш економічно вигідною. Відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень: 26.03.2020 12:51 - 10.04.2020 01:00
Дата публікації висновку: 26.03.2020 12:51

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Процедуру закупівлі відмінено
Дата публікації звіту: 27.03.2020 15:44

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • other: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: порушення усунуті шляхом відміни торгів
Дата публікації: 27.03.2020 17:05