-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція мереж зовнішньої каналізації від житлових будинків №1А-№1К по вул. Воєводи Коснятина в м.Снятин Івано-Франківської області
Завершена
2 932 646.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 663.23 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 663.23 UAH
Номер:
40e8eeee1f07477ea4f5d44a624170de
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-24-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.04.2020 00:00
Період моніторингу:
24.04.2020 15:46 - 19.05.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.04.2020 № 22
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Богдан ГРИЦАК
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 24.04.2020 №22
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-02-10-000513-b 10.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Ігор ГАМУЛЯК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення договору про закупівлю.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону, відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 05 травня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду та відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Снятинської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, протоколи тендерного комітету від 04.03.2020, 11.03.2020, 16.03.2020, 19.03.2020, 23.03.2020, 27.03.2020, 07.04.2020 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ Будівельна компанія «Вік», ТОВ «ПЛАНЕТАБУД», ТОВ «КАРПАТ-БУД», ТОВ «КАРПАТИБУДПРОЕКТ», ТОВ «БУДІВЕЛЬНІ АВТОМАТИЗОВАНІ ТЕХНОЛОГІЇ», ТОВ «Снятинбудіндустрія Нова» укладений договір від 23 квітня 2020 року № 1 (далі-Договір).
За результатами моніторингу встановлено, що у додатку 2 до тендерної документації на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання умов договору Замовник вимагає від учасника торгів надати копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування у Учасника), або копії наказів, або копії трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України. Учасник ТОВ «Снятинбудіндустрія Нова» не надав копії наказів про прийняття на роботу Миронюк Михайла Володимировича та Мірош Олекси Григоровича.
Також, Замовник вимагає від учасника надати копію аналогічного договору (з обов’язковим наданням додатків до договору (у разі їх передбачення цим договором), які відображають повну вартість робіт, строк їх виконання та дію договору. Учасником торгів ТОВ «Снятинбудіндустрія Нова» подано копію аналогічного договору від 27 червня 2018 року, проте не було подано додатки до договору, які відповідно пункту 12.1 вказаного договору складають його невід’ємну частину.
На порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Снятинбудіндустрія Нова» у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Також, Замовником було укладено договір з ТОВ «Снятинбудіндустрія Нова».
Водночас, Замовник не оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу додатки (календарний графік виконання робіт, договірна ціна, план фінансування) до Договору, які відповідно до пункту 12.1 укладеного договору складають його невід’ємну частину, чим порушив вимоги частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
05.05.2020 16:52 - 20.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
05.05.2020 16:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення порушення наведена у прикріпленому файлі
Дата публікації звіту:
08.05.2020 14:22