• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція мереж зовнішньої каналізації від житлових будинків №1А-№1К по вул. Воєводи Коснятина в м.Снятин Івано-Франківської області

Завершена

2 932 646.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 663.23 UAH
Період оскарження: 10.02.2020 10:32 - 23.02.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Про неправомірні дії замовника та учасника торгів..

Номер: 53092985febd4724a4fca1e741fd5d23
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-10-000513-b.b4
Назва: Про неправомірні дії замовника та учасника торгів..
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «КарпатиБудПроект», не згідні з рішенням Замовника, що викладено у Протоколі засідання тендерного комітету Снятинської міської ради від 07.04.2020 р., щодо визнання переможцем торгів на закупівлю робі: Реконструкція мереж зовнішньої каналізації від житлових будинків №1А-№1К по вул. Воєводи Коснятина в м.Снятин Івано-Франківської області ТОВ «Снятинбудіндустрія Нова», оскільки у поданій тендерній пропозиції зазначеного учасника допущено значну кількість помилок: • календарний графік робіт учасником торгів заповнений не за типовою формою наданою замовником. Підпункт відновлення покриття взагалі не вказаний в відповідному графіку хоча в локальному кошторисі наданому ТОВ «Снятинбудіндустрія Нова» дані види робіт присутні • Сертифіка УКРсЕПРО ВТАТИВ ЧИННІСТЬ • Аналогічний договір поданий претиндентом невиконаний і дійсний до 31.12 2020 року що супуречить вимогам технічного завдання. • В аналогічному договорі на виконання будівельних робіт не має форм КБ 2 КБ 3 з робіт відновлення покриття та будівництва дощової та фекальної каналізації що є основними видоми будівельно монтажних робіт робота по Технічному завданні • В технічному завданні вказано трубну продукції Укладання трубопроводів з двошарових гофрованих труб довжиною 6 м та діаметром 300 мм 100 м 3,01 Укладання трубопроводів з двошарових гофрованих труб довжиною 6 м та діаметром 250 мм 100 м 0,75 Укладання трубопроводів з двошарових гофрованих труб довжиною 6 м та діаметром 200 мм 100 м 0,72 Труби з поліетилену без розтрубу з гладким внутрішнім шаром з первинного поліетилену та гофрованим зовнішнім шаром типу В "КОРСИС" SN 8 для будівництва безнапірних каналізаційних мереж, діаметр 315 мм м 301 Труби з поліетилену без розтрубу з гладким внутрішнім шаром з первинного поліетилену та гофрованим зовнішнім шаром типу В "КОРСИС" SN 8 для будівництва безнапірних каналізаційних мереж, діаметр 250 мм м 75 Труби з поліетилену без розтрубу з гладким внутрішнім шаром з первинного поліетилену та гофрованим зовнішнім шаром типу В "КОРСИС" SN 8 для будівництва безнапірних каналізаційних мереж, діаметр 200 мм м 72 Муфта для труб Корсіс, діаметр 315/271 мм шт 42 Муфта для труб Корсіс, діаметр 250/216 мм шт 10 Муфта для труб Корсіс, діаметр 200/176 мм шт 9 подані сертифікати відповідності на на труди муфти ущільнюючі кільця виробництва ЕльПласт з формато діаметрів відповідно 371/315 289/250 241/200 що не відповідає основним проектним рішенням відповідно до вищенаведеного просимо Вас дискваліфікувати ТОВ «Снятинбудіндустрія Нова» та перейти до розгляду наступного кандидати або відміниити торги. Хочемо додатково наголосити якщо замовник торгів не буде відповідним чином реагувати на вимог та діяти всупереч чинному законодавству Ми будемо інформувати Антимонопольний комітет України, Управління Стратегічних Рослідувань про неправомірні дії замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Ваше оскарження інформуємо про наступне. Стосовно заповнення календарного графіку не за типовою формою наданою замовником. Інформуємо Вас про те, що календарний графік виконання робіт наданий учасником ТОВ «Снятинбудіндустрія «Нова» відповідає календарному графіку виконання робіт за формою, згідно із Додатком 9 до Тендерної документації. Окрім цього, наданий учасником графік підготовлений та заповнений з урахуванням всіх років будівництва об’єкту, визначених згідно Тендерної документації. Також, доводимо до Вашого відома що роботи з відновлення покриття враховані в Локальному кошторисі з розрахунком договірної ціни № 6-1-1 на побутову каналізацію тендерної пропозиції учасника, тому відпадає необхідність вказувати їх у календарному графіку окремим пунктом, оскільки вони враховані в роботах побутової каналізації. Стосовно втрати чинності сертифікатів УкрСЕПРО. Інформує Вас про те, що учасник ТОВ «Снятинбудіндустрія «Нова» надала наступні сертифікати: – Атестат Виробництва виданий ДП «Всеукраїнський державний науково-виробничий центр стандартизації, метрології, сертифікації та захисту прав споживачів» для ТОВ «ВЕСНА-ІФ» на стан виробництва сумішей асфальтобетонних. Термін дії з 20.09.2019 до 19.09.2022 року – Висновок державної санітарної-епідеміологічної експертизи виданої Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів від 12.06.2017 року на труби полімерні гофровані та фасонні вироби до них для зовнішньої каналізації. – Сертифікат відповідності виданий ДП «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» для ТОВ «Ельпласт-Львів» на труби із поліетилену та поліпропілену безапірні двошарові гофровані типу В і фасонні вироби до них (з поліетилену та поліпропілену) номінальним діаметром dn=110-180 мм, номінальною кільцевою жорсткістю SN 4, SN 8, SN 10, SN 12, SN 16 для будівництва мереж зовнішньої каналізації будинків і споруд, кабельної каналізації та дренажу. Термін дії з 05.06.2019 до 28.03.2021 року. – Сертифікат на систему управління якістю виданий ОС ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ» для ТОВ «Ельпласт-Львів» на виробництво труб поліетиленових, поліпропіленових та фасонних виробів до них для подачі газоподібного палива, холодного водопостачання ( у т. ч. господарсько-питного призначення), дренажу та каналізації, для гарячого водопостачання та теплових мереж. Термін дії з 21.10.2019 до 20.10.2022 року № UA.MS.108-19. – Сертифікат на систему управління якістю виданий ОС ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ» для ТОВ «Ельпласт-Львів» на виробництво труб поліетиленових, поліпропіленових та фасонних виробів до них для подачі газоподібного палива, холодного водопостачання ( у т. ч. господарсько-питного призначення), дренажу та каналізації, для гарячого водопостачання та теплових мереж. Термін дії з 21.10.2019 до 20.10.2022 року № UA.MS.109-19. Учасником ТОВ «Снятинбудіндустрія «НОВА» сертифактів виданих УкрСЕПРО у тендерній пропозиції не надавались. Стосовно невиконання аналогічного договору поданого у тендерній пропозиції. Інформуємо Вас про те, що відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Окрім цього, довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору не передбачає необхідності того, щоб аналогічний договір був виконаний на момент подачі нової тендерної пропозиції учасником, а лише встановлює необхідність зазначення терміну виконання робіт, а саме: рік початку та рік закінчення робіт. На підставі вищенаведеного, той факт, що договір, який наведений у довідці виконання аналогічного договору, не є виконаним, а на разі виконується, не дає підстав вважати, що довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, подана учасником з порушенням умов Тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі». Стосовно неподання довідок КБ-2 та КБ-3. Інформуємо про те, що у будівництві є дві примірні форми первинних документів з обліку - «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (№ КБ-2) та «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (№ КБ-3), які затверджені наказом Мінрегіонбуду від 04.12.2009 № 554 (із змінами, внесеними наказом Мінрегіону від 19.09.2011 № 195). Дані форми первинних документів з обліку укладаються після завершення робіт, визначених предметом договором. У зв’язку з тим, що термін дії вищезазначеного договору до 31.12.2020 року і даний договорів наразі виконується, надання вищезазначених форм вбачається не можливим, що у свою чергу не є порушенням умов Тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі». Стосовно не відповідності основним проектним рішенням поданих сертифікатів відповідності. Інформуємо Вас про те, що довідка про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, опису предмета закупівлі подана у тендерній пропозиції учасником, відповідає умовам Тендерної документації. Всі подані учасником сертифікати дійсні. На підставі вищенаведеного, інформуємо вас про те, що скасування протоколу засідання тендерного комітету Снятинської міської ради від 07.04.2020 року, щодо визнання переможцем торгів ТОВ «Снятинбудіндустрія «Нова» на закупівлю робіт: Реконструкція мереж зовнішньої каналізації від житлових будинків № 1А-№ 1К по вул. Воєводи Коснятина в м. Снятин, Івано-Франківської області, вбачається неможливим.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Оскарження

Номер: f506f618134d40ffa67088bc9a9ed872
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-10-000513-b.c3
Назва: Оскарження
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Вік», не згідні з рішенням Замовника, що викладено у Протоколі засідання тендерного комітету Снятинської міської ради від 07.04.2020 р., щодо визнання переможцем торгів на закупівлю робі: Реконструкція мереж зовнішньої каналізації від житлових будинків №1А-№1К по вул. Воєводи Коснятина в м.Снятин Івано-Франківської області ТОВ «Снятинбудіндустрія Нова», оскільки у поданій тендерній пропозиції зазначеного учасника допущено значну кількість помилок: • Цивільно-правовий договір № 1, укладений між ТОВ «Снятинбудіндустрія Нова» та Мірош О.Г. та Цивільно-правовий договір № 2, укладений між ТОВ «Снятинбудіндустрія Нова» та Миронюк М.М., містять тільки перші сторінки зазначених договорів без зазначення терміну дії договору, юридичних даних сторін та підписів, що не може вважатися підтверджуючим документом про наявності даних працівників (Додаток 1). • Підтверджуючим документом про наявність матеріально-технічної бази ТОВ «Снятинбудіндустрія Нова» надано Договір № 3 Оренди транспортних засобів, обладнання від 22.01.2020 року укладений між Снятинським РБТзОВ-16 та ТОВ «Снятинбудіндустрія Нова», та Договір № 4 Оренди транспортних засобів, обладнання від 22.01.2020 року укладений між ТзОВ «Шляховик та ТОВ «Снятинбудіндустрія Нова» у вищенаведених договорах відсутій предмет договору що передається в оренду, що є порушенням істотних умов договору. З цих причин дані договори не можуть братися до уваги, як документи, що підтверджують наявність в учасника МТБ. (Додаток 2). • У Розділі ІІ «Будівельні машини і механізми» Підсумкової відомості ресурсів наданій ТОВ «Снятинбудіндустрія Нова» зазначені механізми та матерали, що перебувають у оренді учасника, та ні в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази ні в поданих Договорах оренди таких механізмів та матеріалів немає, а саме: Автогудронатори, молотки відбійні, лебідки ручні важельні, розпушувачі пречіпні, машини шліфувальні, котли бітумні, що підтверджує невідповідність учасника основним кваліфікаційним критеріям (Додаток № 3) Спираючись на вищенаведене та проаналізувавши причини відхилення учасників: ТОВ «Будівельна компанія «Вік», ТОВ «ПЛАНЕТАБУД», ТОВ «КАРПАТ-БУД, ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ АВТОМАТИЗОВАНІ ТЕХНОЛОГІЇ" ви, як Замовник грубо порушуєте усі принципи здійснення процедури закупівлі робіт та послуг зазначені у ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме принципи: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; недискримінація учасників; об’єктивності та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, визнавши переможцем Учасника, який подав тендерну пропозицію не відповідну вимогам тендерної документації. ПРОСИМО: 1. Скасувати Протокол засідання тендерного комітету Снятинської міської ради від 07.04.2020 р., щодо визнання переможцем торгів на закупівлю робі: Реконструкція мереж зовнішньої каналізації від житлових будинків №1А-№1К по вул. Воєводи Коснятина в м.Снятин Івано-Франківської області ТОВ «Снятинбудіндустрія Нова»; 2. Приступити до розгляду пропозиції наступного учасника чи відмінити закупівлю робі: Реконструкція мереж зовнішньої каналізації від житлових будинків №1А-№1К по вул. Воєводи Коснятина в м.Снятин Івано-Франківської області та завершити процедуру закупівлі в установленому законом порядку. Додатки: Додаток № 1 – Цивільно-правовий договір № 1, Цивільно-правовий договір № 2. Додаток № 2 – Договір № 3 оренди транспортних засобів, обладнання та Договір № 4 оренди транспортних засобів, обладнання від 22.02.2020 року. Додаток № 3 – Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази з договорами оренди, Підсумкова відомість ресурсів.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На Ваше оскарження інформуємо про наступне. Стосовно цивільно-правового договору № 1, укладеного між ТОВ «Снятинбудіндустрія «Нова» та Мірош О. Г. та цивільно-правового договору № 2, укладеного між ТОВ «Снятинбудіндустрія «Нова» та Миронюк М. М. Згідно довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання умов договору, учасник надав відомості про 14 осіб, що є значно більше, ніж передбачено у розрахунку ціни до тендерної пропозиції поданої учасником ТОВ «Снятинбудіндустрія «Нова», де запланована чисельність персоналу для виконання робіт складає 10 осіб, проте це не суперечить умовам Тендерної документації, оскільки учасник на свій розсуд може обирати, хто саме з числа персоналу буде виконувати роботи, визначенні предметом договору. У тендерній пропозиції, учасник не надав другої сторінки цивільно-правового договору № 1, укладеного між ТОВ «Снятинбудіндустрія «Нова» та Мірош О. Г., що займав посаду зварювальника, проте проведення зварювальних робіт не передбачене у проведені робіт при реконструкції мереж зовнішньої каналізації, тому відсутність другої сторінки договору не впливає на тендерну пропозицію в цілому. Окрім цього, учасником не було надано другої сторінки цивільно-правового договору № 2, укладеного між ТОВ «Снятинбудіндустрія «Нова» та Миронюк М. М., що займав посаду інженера-будівельника, що також не впливає на тендерну пропозицію учасника, оскільки учасником було надано довідку про наявність декількох працівників на посаді інженера-будівельника та наказ № 37 про прийняття на роботу від 13 вересня 2019 року Кейвана Миколу Володимировича на посаду інженера-будівельника. На підставі вищенаведеного, інформуємо Вас про те, що не надання другої сторінки договорів не впливає на тендерну пропозиції учасника та не є підставою для визнання тендерної пропозиції такою, що суперечить вимогам ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам Тендерної документації. Стосовно відсутності у договорах оренди предмету договору. Перелік транспортних засобів, які орендуються учасником, передбачені у Додатку № 3 до Договору № 3 на оренду обладнання та механізмів від «22» січня 2020 року укладеного між Снятинською РБТзОВ-16 та ТзОВ «Снятинбудіндустрія «Нова» та у Додатку № 4 до Договору № 4 на оренду обладнання та механізмів від «22» січня 2020 року укладеного між ТзОВ «Шляховик» та ТзОВ «Снятинбудіндустрія «Нова», які є невід’ємною частиною відповідних договорів. Стосовно відсутності договорів оренди на обладнання, яке вказане у Розділі ІІ «Будівельні машини та механізми» Підсумкової відомості ресурсів. Відсутність договорів оренди на автогудронатори не є порушенням, оскільки асфальтоукладник DEMAG DF-110P та механізм для ямкового ремонту JET PATCHER оснащений обладнанням, яке може виконувати ті ж функції, що виконує автогудронатор. Також, функції молотка відбійного можуть виконуватися екскаватором-навантажувачем на пневмоколісному ходу, за допомогою ковша місткістю 0,3/1м3 (з можливістю використання відбійного молота) JSB 3CX. Договори оренди на вищезгадану техніку були надані учасником аукціону. Стосовно лебідки ручної важельної, машини шліфувальної та котла бітумного. Використання даної техніки є незначним та несуттєвим і не потребує укладення на неї договору оренди. Ціна за їх використання входить у загальновиробничі витрати, через їх малозначність. Окрім цього, розпушувач причіпний, згаданий у оскаржені, у підсумковій вартості ресурсів відсутній. На підставі вищенаведеного, інформуємо вас про те, що скасування протоколу засідання тендерного комітету Снятинської міської ради від 07.04.2020 року, щодо визнання переможцем торгів ТОВ «Снятинбудіндустрія «Нова» на закупівлю робіт: Реконструкція мереж зовнішньої каналізації від житлових будинків № 1А-№ 1К по вул. Воєводи Коснятина в м. Снятин, Івано-Франківської області, вбачається неможливим.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога на дії замовника

Номер: af516bb6184a44d9b2008cf7e9de00e1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-10-000513-b.b2
Назва: Вимога на дії замовника
Вимога:
Скасування Протоколу тендерного комітету Снятинської міської ради від 16.03.2020 року
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На Вимогу на дії замовника від 17 березня 2020 року № 0317/1 інформуємо про те, що тендерна пропозиція ТОВ «Карпат-Буд» була відхилена протоколом засідання тендерного комітету Снятинської міської ради від 16.03.2020 року у зв’язку з наступним. Відповідно до ч. 1 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у тендерній пропозиції учасник надає необхідні документи, що вимагаються замовником у тендерній документації. Згідно ч. 5 ст. 25 Закону, учасник має право внести зміни у свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання. Зміни до тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до Розділу IV тендерної документації кінцевий строк подання тендерних пропозицій 27 лютого 2020 року до 00.00 год. Згідно Розділу ІІІ тендерної документації відсутність документів, передбачених у цій частині тендерної документації, розцінюється як невідповідність тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації. Документи визначені Розділом ІІІ повинні міститися у складі тендерної пропозиції. Враховуючи вищенаведене, у складі тендерної пропозиції повинні міститися у повному обсязі всі передбачені тендерною документацією документи, які надаються у складі тендерної пропозиції у строки визначені тендерною документацією. У зв’язку з тим, що календарний графік виконання робіт, передбачений пунктом 9 Розділу ІІІ тендерної документації, не було надано до 27.02.2020 року, як визначено документацією, така пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. На підставі вищенаведеного, відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція ТОВ «Карпат-Буд» не відповідає умовам тендерної документації, а тому перегляд тендерної пропозиції ТОВ «Карпат-Буд» та скасування протоколу засідання тендерного комітету Снятинської міської ради від 16.03.2020 року вбачається не можливим.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Оскарження дискваліфікації Учасника

Номер: d4779840413c4fc2acbb4cedf5e8e46d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-10-000513-b.c1
Назва: Оскарження дискваліфікації Учасника
Вимога:
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Вік», не згідні з рішенням Замовника, що викладено у Протоколі засідання тендерного комітету Снятинської міської ради від 04.03.2020 р., оскільки відповідно до п. 18 ч 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, вимагається надання гарантійного листа із зазначенням заходів із захисту довкілля, хоча чіткого переліку заходів або зразка листа-гарантії із зазначенням переліку заходів із захисту довкілля не надавалось, тому нами було надано гарантійний лист, який передбачає застосування усіх екологічних норм та вимог діючого природоохоронного законодавства, що не може розглядатися, як порушення ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» У розрахунку до договірної ціни до тендерної пропозиції, зазначено, що запланована участь працівників для виконання робіт є 15 чоловік, у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання умов договору по предмету закупівлі – 12 працівників, які є штатними працівниками чи з якими укладено Договора цивільно-правового характеру. Троє працівників яких не зазначено у довідці будуть залучені до виконання робіт шляхом оформлення Договорів цивільно-правового характеру під час визнання нас Переможцем та будуть залучені при безпосередньому виконанні робіт. Оскільки зазначені вами зауваження є формальними і не впливають на зміст тендерної пропозиції та не підпадають під жоден з пунктів ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», а відповідно до Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» п.1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» пп. 2 «Критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна», вимагаємо скасувати своє рішення про дискваліфікацію Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Вік», оскільки ваші дії є порушення ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме принципів: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; недискримінація учасників; об’єктивності та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. У разі відхилення нашої вимоги, чи залишення її без розгляду ми будемо змушені звернутись зі Скаргою до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Ваше оскарження дискваліфікації учасника інформуємо про наступне. Стосовно гарантійного листа щодо застосування заходів із захисту довкілля. По-перше, ТОВ «Будівельною компанією «Вік» у гарантійному листі не було надано детального роз’яснення про те, які саме заходи та технології для захисту довкілля будуть використовуватись. По-друге, законодавство про захист довкілля охоплює велику кількість законодавчих та інших нормативних актів, проте учасником не було надано вичерпного переліку Законів та інших нормативно-правових актів, яких зобов’язується дотримуватися. Стосовно запланованої кількості персоналу. Відповідно до тендерної документації учасник повинен надати документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, передбачених у статті 16 Закону, згідно з переліком визначеним у Додатку 2 до тендерної документації. Додаток 2 тендерної документації у свою чергу передбачає надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання умов договору. Учасник у розрахунку ціни тендерної документації зазначив, що запланована чисельність персоналу для виконання робіт складає 15 осіб, при цьому учасник надав довідки лише про 12 учасників. У своєму оскаржені учасник посилається на те, що мав намір укласти ЦПД ще з трьома учасниками під час визнання учасника Переможцем. Замовник вважає це грубим порушенням ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації з наступних причин. По-перше, тендерна документація передбачає надання учасником відомостей про необхідні знання та досвід персоналу учасника. Замовник у свою чергу не має гарантій, що учасник зможе знайти працівників з необхідним досвідом та кваліфікацією після визнання переможцем. Твердження про те, що троє працівників будуть залучені при безпосередньому виконанні робіт є неприпустимим, оскільки замовник бажає знати хто буде виконувати роботи визначенні тендером ще до визнання учасника переможцем, який досвід даних працівників, яка кваліфікація тощо. Відомості про вищенаведені характеристики безпосередньо впливають на якість виконаних робіт. По-друге, вищенаведені відомості повинні надаватися учасником у тендерній пропозиції у повному обсязі ще до проведення торгів.
Статус вимоги: Не задоволено