• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-47 /Н-33/ - Кароліно-Бугаз – Грибівка – Санжійка - /М-27/, км 23+500 - км 25+400

Завершена

20 652 336.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 610 000.00 UAH
Номер: 57c128bd91534a6ca72742d65c06d7ed
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-09-18-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.09.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 18.09.2020 14:27 - 10.10.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.09.2020 № 173. Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 18.09.2020 № 173. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-02-07-000891-b, 07.02.2020. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 32) 297-02-35, mar.vira@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог частини 2 статті 21 Закону. За результатами аналізу правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій та допущення їх до аукціону, а також визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 жовтня 2020 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, чинній для проведеної закупівлі, далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій та допущення їх до аукціону, визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг в Одеській області (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-02-07-002391-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені до неї зміни; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол розгляду тендерних пропозицій; тендерні пропозиції ТОВ «Автомагістраль-Південь» та ТОВ «Евродор»; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані ТОВ «Евродор», як переможцем торгів, документи та інформацію на підтвердження відсутності підстав, визначених статтею 17 Закону; договір підряду №3П/20 від 07.05.2020, повідомлення про внесення змін до договору від 15.09.2020 року. Проведеним моніторингом встановлено, що на порушення вимог частини 2 статті 21 Закону в оголошенні про проведення закупівлі відсутня інформація про умови надання забезпечення тендерних пропозицій (при встановленні Замовником вимоги про надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії в сумі 610 000,00 грн). За вимогою пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (чинний до 17.07.2020, далі – Наказ № 490), формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Так, затверджена Наказом № 490 форма «Повідомлення про внесення змін до договору» передбачає заповнення таких обов’язкових полів: 14 «Сума договору після внесення змін» та 15 «Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін». Однак, в опублікованій Замовником формі повідомлення про внесення змін до договору не відображено інформацію, передбачену полями 14 «Сума договору після внесення змін» та 15 «Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін», чим порушено вимоги частини 2 Наказу № 490.
Період усунення порушень: 13.10.2020 14:06 - 28.10.2020 23:00
Дата публікації висновку: 13.10.2020 14:06

Оскарження висновку в суді

Опис: позовна заява
Дата публікації: 29.10.2020 14:24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовник категорично заперечує проти наданого висновку з огляду на наступне: По питанню 1: Дата оголошення процедури 07.02.2020р. На дату оголошення діяв Наказ 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель». Згідно даного наказу ФОРМА ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника*. 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 3. Місцезнаходження замовника*. 4. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. 4-1. Вид предмета закупівлі. 5. Конкретна назва предмета закупівлі. 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). 7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 8. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. 9-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). 10. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі. 10-1. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). 10-2. Джерело фінансування закупівлі. 11. Розмір мінімального кроку пониження ціни. 12. Математична формула, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки *. 12-1. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності). 13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій. 14. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати). 15. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати). 16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій*. 17. Дата та час проведення електронного аукціону*. 18. Строк, на який укладається рамкова угода**. 19. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду**. Тобто зазначення інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, згідно даного наказу, не вимагалося. По питанню 2: Відповідно до вимог тендерної документації учасник мав надати інформаційну довідку про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів). Учасником ТОВ «Автомагістраль-Південь» надано таку довідку. І дійсно в ній вказано найменування ЩМАС-15. Разом з цим, на підтвердження поставки асфальтобетонних сумішей учасником надано договір поставки від 16.03.2020р. №0316/2020 і додатком 1 «перелік матеріалів» до договору підтверджено, що поставлятися буде саме ЩМАС-20. При цьому вказано найменування об’єктів по предметам закупівель та кількість матеріалів. Тобто сумнівів, що саме ЩМАС-20 буде поставлятися по об’єктам – не має. Разом з цим, відповідно до п. 1.7. частини 1, розділу ІІІ тендерної документації: Допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок при складанні тендерної пропозиції не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, наприклад: - зазначення неповного/невірного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції Учасника. Наприклад: у відомостях про Учасника не зазначено/невірно зазначено номер розрахункового рахунку, відкритого в банківській установі, проте вся інформація про відкритий рахунок зазначена на фірмовому бланку документів Учасника; Замовником було направлено звернення за роз’ясненням до Учасника, яким у відповідь було підтверджено, що дійсно була допущена технічна описка при складані довідки. Враховуючи все вищевикладене підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Автомагістраль-Південь» , а отже і підстави для відміни торгів – відсутні. По питанню 3: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ стверджує, що Замовником не відображено інформацію, передбачену полями 14 «Сума договору після внесення змін» та 15 «Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін». Разом з цим звертаємо увагу, що Замовник ЗАПОВНЮЄ інформацію на електронному майданчику, але ніяким чином НЕ ВІДОБРАЖАЄ її в системі Прозорро. Вся інформація яка вимагалася формами документів Замовником внесена. А відображення її в системі Прозорро не відноситься до функцій Замовників. Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», саме Уповноважений орган забезпечує функціонування веб-порталу Уповноваженого органу та інформаційного ресурсу Уповноваженого органу. Також додається у вигляді додатку, сформоване веб-порталом повідомлення про внесення змін до договору, згідно якого ясно видно, що в повідомлені відсутні САМЕ ПОЛЯ 14 «Сума договору після внесення змін» та 15 «Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін», а не інформація по ним. Тому ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ навіть не мав змоги зробити висновок, що Замовником не внесена відповідна інформація. Він лише міг зауважити недосконалу роботу веб-порталу Уповноваженого органу, але чомусь це абсолютно неправомірно віднесено до порушень Замовника.
Дата публікації звіту: 21.10.2020 18:51