-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 03110000-5 сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва (брикет паливний пресований з лушпиння соняшника)
Завершена
1 430 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 150.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 150.00 UAH
Номер:
d311cd5a58c24ea39396b60a0b95db3a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-09-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.04.2021 00:00
Період моніторингу:
09.04.2021 14:20 - 01.05.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
09.04.2021 №163
Дніпро
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу
Східного офісу Держаудитслужби
від 09.04.2021 № 163
Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу
4. UA-2020-02-07-003397-a, «ДК 021:2015: 03110000-5 сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва (брикет паливний пресований з лушпиння соняшника)», яка проводиться Комунальним закладом «Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №2» Запорізької обласної ради.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 12 частини 1 статті 10 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «16» квітня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального закладу «Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №2» Запорізької обласної ради (далі - Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету протокол від 07.02.2020 №7; тендерну пропозицію ФОП Головач Роман Ярославович; повідомлення про намір укласти договір; договір від 07.04.2020 №1/2275 (далі – Договір); додаткові угоди.
Аналізом процедури закупівлі встановлено, що згідно інформації викладеної на сайті уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua) за результатами проведеної процедури закупівлі між Замовником та ФОП Головач Роман Ярославович укладено Договір від 07.04.2020 №1/2275.
Відповідно до пункту 12 частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме, звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання.
Відповідно до пункту 8.2 Договору - строк цього Договору починає свій перебіг у момент, визначений у п 8.1 цього Договору та діє з 07.04.2020 року по 31.12.2020, а в частині зобов’язань, що лишилися не виконаними – до повного їх виконання Сторонами.
Проте, Замовником звіт про виконання договору оприлюднено 15.04.2021, тобто з порушенням строків оприлюднення, визначених пунктом 12 частини 1 статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності складання форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду пропозиції переможця ФОП Головач Роман Ярославович, укладання договору порушень не встановлено.
Період усунення порушень:
19.04.2021 09:51 - 06.05.2021 00:00
Дата публікації висновку:
19.04.2021 09:51
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Комунальний заклад "Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №2" Запорізької обласної ради повідомляє, що порушення вимог пункту 12 частини 1 статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі", виявлені під час моніторінгу закупівлі UA-2020-02-07-003397-a, «ДК 021:2015: 03110000-5 сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва (брикет паливний пресований з лушпиння соняшника)» усунуті. Звіт про виконання договору про закупівлю сформовано та оприлюднено в електронній системі закупівель.
Дата публікації звіту:
19.04.2021 11:17
Запити/Пояснення
Номер:
1a3f36cba7024a6686efec6bfdd43aab
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
09.04.2021 14:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.04.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-02-07-003397-a), яка проводиться Комунальним закладом «Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №2» Запорізької обласної ради (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до п.8.2 Договору від 07.04.2020 №1/2275 (далі – Договір) строк цього Договору починає свій перебіг у момент, визначений у п 8.1 цього Договору та діє з 07.04.2020 року по «31» грудня 2020 року, а в частині зобов’язань, що лишилися не виконаними – до повного їх виконання Сторонами. При цьому, згідно інформації опублікованої на сайті Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua), до зазначеного договору Замовником не вносились зміни шляхом укладання додаткових угод щодо подовження дії даного договору.
Відповідно до пункту 12 частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме, звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання.
Проте, Замовником (станом на момент проведення моніторингу – 09.04.2021) звіт про виконання договору не оприлюднено.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a7c40b49a67e4f62a1b55165533afc9d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.04.2021 12:04
Опис:
По суті запитання, яке надійшло від Східного офісу Держаудитслужби у ході проведення моніторингу закупівлі за номером ID: UA-2020-02-07-003397-a комунальний заклад «Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтенат № 2» Запорізької обласної ради надає наступні пояснення:
Впродовж 2020 року у складі тендерного комітету закладу відбувались кадрові зміни, робота в умовах карантину та хвороба на COVID-19 працівників бухгалтерії закладу – це все призвело до деяких недоліків у роботі тендерного комітету.
Звіт по вищезазначеному договору не був своєчасно оприлюднений у зв’язку з тим, що на момент закриття року і звітування він був помилково пропущений.
З початку 2021 року тендерний комітет у закладі ліквідовано та призначено уповноважену особу з проведення публічних закупівель. На сьогоднішній день порушення усунуто, звіт по даному договору оприлюднено у електронній системі закупівель.
Просимо вважати спричинення даної помилки «людським фактором».