-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
вугілля (марки АКО)
Торги відмінено
234 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 340.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 340.00 UAH
Номер:
8f24d197d0484254a80ef9b397e897f2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-02-24-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.02.2020 00:00
Період моніторингу:
24.02.2020 17:28 - 17.03.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.02.2020 №9
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 24.02.2020 №9
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7. UA-2020-02-07-000236-a 07.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пунктів 1, 2, 3, 10, 12, 13 частини другої статті 22 Закону та частини другої статті 32 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерної пропозиції – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно із інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель замовником відмінено процедуру закупівлі відповідно до протоколу тендерного комітету від 03 березня 2020 року №15.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 березня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2020 рік Опорного навчального закладу «Заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів с. Велика Кісниця Ямпільського району Вінницької області» (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію ТОВ «Спектр», повідомлення про намір укласти договір, пояснення від 28 лютого 2020 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що тендерна документація замовника не відповідає вимогам пунктів 1, 2, 3, 10, 12, 13 частини другої статті 22 Закону, а саме:
- не містить інструкції з підготовки тендерних пропозицій;
- не містить вимог, встановлених статтею 17 Закону до учасників та переможця торгів з інформацією про спосіб їх підтвердження згідно із законодавством;
- містить посилання на конкретну марку вугілля АКО без обґрунтування, а специфікація не містить вираз «або еквівалент»;
- не зазначено строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
- не містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;
- не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Крім того, на порушення вимог частини другої статті 32 Закону у пункті 11 тендерної документації зазначено про укладання договору між замовником та переможцем торгів за результатами тендеру не раніше ніж через 2 дні після оприлюднення рішення про переможця закупівлі та не пізніше ніж через 10 робочих днів з моменту оприлюднення інформації про визначення переможця.
Згідно із інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель замовником відмінено процедуру закупівлі, відповідно до протоколу тендерного комітету від 03 березня 2020 року №15.
Період усунення порушень:
10.03.2020 13:50 - 25.03.2020 00:00
Дата публікації висновку:
10.03.2020 13:50
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення по моніторингу усунено шляхом відміни торгів
Дата публікації звіту:
11.03.2020 10:24
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
Замовником усунуто порушення шляхом відміни торгів
Дата публікації:
12.03.2020 17:27
Запити/Пояснення
Номер:
c7867b66c9a147ecb43ccec4b9a22188
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
25.02.2020 12:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.02.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі вугілля (марки АКО) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-07-000236-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
З яких підстав у тендерній документації:
- не міститься інструкції з підготовки тендерних пропозицій;
- не зазначено строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
- не міститься вимог, встановлених статтею 17 Закону до учасників та переможця торгів з інформацією про спосіб їх підтвердження згідно із законодавством;
- не міститься кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
- не міститься інформації про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;
- зазначено про укладання договору між замовником та переможцем торгів за результатами тендеру не раніше ніж через 2 дні після оприлюднення рішення про переможця закупівлі та не пізніше ніж через 10 робочих днів з моменту оприлюднення інформації про визначення переможця?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
6a94d729ea884444b3c03ab72afce11c
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
28.02.2020 17:07
Опис:
Працюючи перший раз в системі елекронних закупівель, не знаючи правильності складання тендерної документації та не дотримання статті 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" допустили певних помилок. В подальшій роботі буде враховано, виправлено всі помилки та буде дотримано законодавства з питань закупівель.