-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з встановлення системи протипожежного захисту в ЗЗСО № 53, вул. Хмельницького, 16/18, м. Київ
Послуги з встановлення системи протипожежного захисту в ЗЗСО № 53, вул. Хмельницького, 16/18, м. Київ
Завершена
2 275 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 5 000.00 UAH
Номер:
03c2d7cf70994270921a3dccf28f7b6e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-09-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.06.2020 00:00
Період моніторингу:
12.06.2020 08:40 - 04.07.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.06.2020 № 99
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
Від 11.06.2020 № 99
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
20 UA-2020-02-07-000007-c 07.02.2020
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII у редакції від 08.02.2020 року, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення порушень не встановлено
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 6 липня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 (далі – Закон № 922-VIII у редакції від 08.02.2020 року), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 04.02.2020 № 4 (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ «ПОЖДУМА», ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» (далі – Переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій від 04.03.2020 № 1, повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції б\д б\н, протокол розгляду тендерних пропозицій від 27.04.2020
№ 4, протокол розгляду тендерних пропозицій від 07.05.2020 № 1, повідомлення про намір укласти договір від 07.05.2020, договір від 21.05.2020 № 478, рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ від 03.04.2020 № 6457-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність пропозиції Переможця умовам ТД, а саме: 1. Відповідно до п. 1.2. Додатку 1 до ТД учасники повинні надати Договір купівлі-продажу, або свідоцтва про право власності, або договір оренди приміщень/будівлі/складу/офісу, дія якого має відповідати дії договору надання послуг.
В складі пропозиції ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» надано договір суборенди офісного приміщення від 12.03.2019 № 02/03/МТ/19 зі строком дії, який не відповідає вимозі ТД, в п. 2.1. наданого договору суборенди офісного приміщення вказано, що строк дії договору - до 12.03.2020 року, а надання послуг відповідно до Технічного завдання - до 20.05.2020 року.
2. Відповідно до п. 3.2. Додатку 1 до ТД учасники повинні надати: Договір в повному обсязі та акти виконаних робіт (наданих послуг), зазначеного в довідці щодо надання аналогічних послуг, крім відомостей, що становлять комерційну таємницю.
На підтвердження вказаної вимоги в складі пропозиції ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» надано договір від 09 07. 2018 № 05/07/2018 без актів виконаних робіт (наданих послуг).
3. Відповідно до п. 2.2 Додатку 1 до ТД учасники повинні надати копії протоколів перевірки знань, посвідчень працівників Учасника, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору («Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (НПАОП 40.1-1.21-98), «Правила експлуатації електрозахисних засобів» (НПАОП 40.1-1.07-01), «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13), курс з охорони праці, та проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки)».
У складі пропозиції Переможця відсутні протоколи та посвідчення з курсу з охорони праці та з «Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями», видані директору Каплунову І.А., який зазначений в довідці про наявність інженерно-технічних працівників.
4. Згідно з п. 2 Додатку 2 до ТД учасники повинні надати документальне підтвердження відповідності послуг з відповідним розрахунком договірної ціни. До ціни пропозиції включаються статті витрат у відповідності до ДСТУ БД. 1.1-1:2013 з урахуванням змін та доповнень, а саме:
-локальний кошторис;
-зведений кошторисний розрахунок; '
-відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку;
-технічні вимоги.
У складі пропозиції Переможця відсутні технічні вимоги.
5. Згідно з п.1 Додатку 2 до ТД учасники повинні надати сертифікати відповідності на обладнання автоматичних систем протипожежного захисту, які будуть встановлюватися.
У складі пропозиції переможця відсутні сертифікати відповідності на сповіщувач пожежний димовий оптичний двоточковий СП-2.1, сповіщувач пожежний тепловий максимальний ТПТ--5, сповіщувач пожежний тепловий максимальний FT-A1S, коробку з'єднувальну з клемною колодко'о типу KMC 1-4, короб пластиковий 20x10, акустичну систему ЗАС100ПН, 6АС100ПН.
Також слід зазначити, що сертифікат відповідності на акумуляторні батареї дійсний до 08.11.2019 року, на кабелі монтажні марок 1- Y(St)Y...Lg; J-H(St)H...Bd до 07.02.2020 року, на світлові покажчики знаків пожежної безпеки типу «Плай та Сержант» до 06.09.2019 року. Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» не відповідає умовам ТД.
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону № 922-VIII,
у редакції від 08.02.2020 року, Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам ТД.
Таким чином, пропозиція ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!», яка не відповідає вимогам ТД, не відхилена Замовником, що є порушенням пункту 4 частини першої статті 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року.
Період усунення порушень:
07.07.2020 13:53 - 22.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
07.07.2020 13:53
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення порушень
Дата публікації звіту:
13.07.2020 13:35