• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги зі встановлення систем пожежної сигналізації (устаткування системи автоматичної пожежної сигналізації і системи оповіщення про пожежу, систему пожежної сигналізації, систему передачі тривожних сповіщень, систему оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей)

Завершена

605 613.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 028.07 UAH
Номер: c350c88ffc7a4f169dee7a24086f9a8d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-27-000109
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.03.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 31.03.2020 17:37 - 22.04.2020 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 30.03.2020 № 49 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 30.03.2020 № 49 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 24 UA-2020-02-06-000648-c 13.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків;
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 548-46-23, dkfc1817@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог п. 2 ч. 1 ст. 30 та п.6 ч. 1 ст. 31 Закону За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною першою сттатті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 квітня 2020 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду та розкриття тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу досліджено: річний план закупівель на 2020 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 06.02.2020 б\н (далі – ТД), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 28.02.2020 № 14, від 02.03.2020 № 15, від 10.03.2020 № 18, від 11.03.2020 №19, тендерні пропозиції ТОВ «КОМКОН-СЕРВІС», ТОВ «ТЕХНОСИСТЕМ», Управління поліції охорони в Київській області та ТОВ «ОК «ПРОКСИН ПЛЮС» (далі – Переможець), повідомлення про намір укласти договір від 11.03.2020, договір від 26.03.2020 № 43. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що Переможець не надав документи у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю чим не дотримано вимоги п. 1 Розділу 3 додатку 3.1 до ТД. Відповідно до пункту 2 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо ним не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону, та відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону - відхиляє тендерну пропозицію учасника, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Крім того, згідно з п. 6 ч. 1 ст. 31 Закону Замовник відміняє торги в разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 21.04.2020 16:34 - 07.05.2020 00:00
Дата публікації висновку: 21.04.2020 16:34

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У пункті 1 констатуючої частини оприлюдненого висновку про результати моніторингу закупівлі за предметом закупівлі код ДК 021:2015 45312100-8 Послуги зі встановлення систем пожежної сигналізації (устаткування системи автоматичної пожежної сигналізації і системи оповіщення про пожежу, систему пожежної сигналізації, систему передачі тривожних сповіщень, систему оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-06-000648-c), зазначено, що Переможець не надав документи у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю чим не дотримано вимоги п. 1 Розділу 3 додатку 3.1 до ТД. Умовами тендерної документації визначено, що Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, зокрема оригінал або нотаріально завірену копію довідки податкової інспекції про відсутність/наявність заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) у Переможця, видану не раніше оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Слід зазначити, що на підставі спільного Наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України та Міністерства фінансів України від 17.01.2018 № 37/11 «Про затвердження Порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України (далі ДФС) щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі» (далі - Наказ № 37/11) проведена інтеграція електронної системи публічних закупівель та Державної податкової служби (раніше Державна фіскальна служба України). Завдяки цьому інформацію про наявність чи відсутність у постачальника податкової заборгованості можна подивитись в системі Prozorro. Після оприлюднення Замовником повідомлення про намір укласти договір, електронною системою було сформовано Інформацію з ДФС про відсутність заборгованості 12.03.2020 року. Додатково Переможцем було замовлено довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи в ГУ ДПС у Київській області. Оскільки, строк надання довідки органами ДПС становить 5 робочих днів, Переможцем ТОВ «ПРОКСИН ПЛЮС» з метою дотримання строків та умов тендерної документації було надано Замовнику довідку, сформовану системою електронних закупівель, протягом 5 днів з дня оприлюднення Замовником повідомлення про намір укласти договір (додається). Таким чином, закупівля за предметом код ДК 021:2015 45312100-8 Послуги зі встановлення систем пожежної сигналізації (устаткування системи автоматичної пожежної сигналізації і системи оповіщення про пожежу, систему пожежної сигналізації, систему передачі тривожних сповіщень, систему оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей) здійснена Замовником у відповідності до чинного законодавства з питань закупівель та умов тендерної документації.
Дата публікації звіту: 27.04.2020 13:19

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Не усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Ні
Опис: -
Дата публікації: 26.10.2020 15:40