-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель (Ремонт електромереж)
ДК 021:2015 50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель (Ремонт електромереж) згідно документації.
Завершена
858 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 290.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 290.00 UAH
Номер:
d2deffe59797443f8d0cfaef7fc0974a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-22-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.04.2020 00:00
Період моніторингу:
28.04.2020 17:56 - 21.05.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.04.2020 № 101
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
28.04.2020 № 101
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2020-02-05-000350-a 05.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення частини третьої статті 17 пунктів 2, 10 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та вимог про усунення порушень установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій (окрім питань, які були предметом розгляду Колегії АМКУ), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 травня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в редакції
від 01.12.2019), надання роз'яснень до процедури, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації на 2020 рік (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 22.01.2020 № ВТ/2022, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 25.02.2020, від 28.02.2020, від 30.03.2020, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «КИЇВДОРПОСТАЧ», товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія Електроград», фізичної особи-підприємця Іванець Олександра Володимировича, договір від 17.04.2020
№ ВТ/2022/ІВ, протокол засідання тендерного комітету щодо виправлення технічної помилки від 30.04.2020 № ВТ/2022, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 24.03.2020 № 5616-р/пк-пз та від 05.03.2020 № 4281-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Під час моніторингу установлено, що на порушення пункту 10 частини другої статті 22 Закону Замовник в пункті 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначив термін дії тендерних пропозицій 90 днів, проте не зазначив дати, з якої тендерні пропозиції вважаються дійсними.
Тендерна документація містить вимогу до переможця торгів щодо надання ним інформації в довільній формі передбаченої пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо якого міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, що не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовник на вимогу про усунення порушення номер UA-2020-02-05-000350-a.a1, яка оприлюднена в електронній системі закупівель 28.02.2020, оприлюднив відповідь 06.03.2020 (з перевищенням триденного терміну), чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону.
Період усунення порушень:
19.05.2020 19:07 - 03.06.2020 00:00
Дата публікації висновку:
19.05.2020 19:07
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На зауваження Державної аудиторської служби України від 19.02.2020 року про надання пояснень щодо закупівлі послуг з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель (Ремонт електромереж) (номер ID: UA-2020-02-05-000350-a), управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Управління) надає роз’яснення.
Тендерну документацію (далі – ТД) на закупівлю послуг з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель (Ремонт електромереж) складено відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13.04.2016 № 680 та статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», де зазначено, що Замовник самостійно визначає термін, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Відповідно до вимог розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 №1036 (зі змінами), перед оголошенням закупівлі на сайті prozorro.gov.ua, Тендерна документація направляється на перевірку до Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Департамент). При внесенні всіх необхідних відомостей та документів на веб-портал «Київаудит» (kyivaudit.gov.ua), ми користуємося формами, функціями та інформуваннями, які передбачені веб-порталом, враховуємо зауваження та рекомендації Департаменту. Жодних зауважень та порушень стосовно документації з боку Департаменту не було.
Щодо надання підтверджуючих документів Відповідно до Додатку №2 ТД, документи, які повинен надати учасник – переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, для підтвердження відсутності підстав передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»: п.2.Відомості про юридичну особу, яка є учасником внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення - Документ, що визначений відповідними актами чинного законодавства України, який підтверджує, що відомості про учасника-юридичну особу не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. п.3. службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення - Документ, що визначений відповідними актами чинного законодавства України, який підтверджує, що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, НЕ було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення. Вищевказана інформація отримується учасниками через реєстр який знаходиться у вільному доступі. Однак даний реєстр надає інформацію лише для Заявника. Тобто, довідка може бути сформована будь – яким зареєстрованим користувачем стосовно себе на основі персональних даних, вказаних у його електронному цифровому підписі (далі – ЕЦП) Замовник самостійно не може отримати інформацію щодо Учасника процедури. Це також підтверджується листом Мінекономрозвитку №3304-04/6186-06 від 12.02.19 року.
Що стосується вимоги про усунення порушення № UA-2020-02-05-000350-a.a1 від 28.02.2020р., повідомляємо, що 03.03.2020р. процедуру закупівлі було заблоковано. Відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Дата публікації звіту:
27.05.2020 17:58