• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

(Труни) (Труни стандартні лаковані (Чотирьохгранні та шестигранні ) Труни стандартні лаковані з врізкою шпалерів (чотирьохгранні та шестигранні)).

Завершена

790 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 950.00 UAH
Номер: f32b739c31304c90bea430cca4ab7a68
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-02-07-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.02.2020 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 07.02.2020 14:37 - 29.02.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 07.02.2020 № 7 Хмельницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189 НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 07.02.2020 № 7 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2020-02-04-003584-c 04.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницька, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Хмельницька обл.), +38 (0 38) 276-55-94, shynkarenko.prozorro@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено: - порушення вимог пунктів 2 частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону; - порушення пункту 13 частини другої статті 22 Закону; - додатки до тендерної документації не завантажені окремими файлами, чим не дотримано вимог Наказу №680. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та відповідно частини восьмої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 лютого 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: Визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Комунального підприємства спеціалізоване комунальне підприємство «Хмельницька міська ритуальна служба» (далі – Замовник), затверджену рішенням уповноваженого за організацію та проведення процедур публічних закупівель. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено: - в порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону додаток 2.1 до тендерної документації містить вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, що міститься у відкритому державному реєстрі, доступ до якого є вільним; - в порушення пункту 13 частини другої статті 22 Закону Замовником у тендерній документації не зазначено кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Крім того, під час моніторингу встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації порушено вимоги наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 №680 «Про затвердження примірної тендерної документації» в частині завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами. Відповідно до пункту 7 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 477 та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 477/28577, замовник може вносити зміни до інформації, яку вже оприлюднено на веб-порталі, у випадках, передбачених Законом. Відповідно до норм абзацу третього частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень: 11.02.2020 11:15 - 26.02.2020 00:00
Дата публікації висновку: 11.02.2020 11:15

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 1. відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" замовник має право вимагати від учасника інші документи на підтвердження квіліфікаційних критерій та відсутності підстав визначених ст 17 Закону, що не є поушенням чинного законодавства. 2. Відповідно до вимог ТД документації кінцевий термін подання ТП визначений в оголошенні про проведення цієї закупівлі, разом з тим в законодавсті відсутя норма щодо зазначення саме дати, тому дата визначена оголошенням про що зазначено у ТД.
Дата публікації звіту: 14.02.2020 11:12