• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Реконструкція площі Фестивальної в м. Запоріжжі»

Завершена

120 700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 600 000.00 UAH
Номер: f6f506cbc4604eb6a9da7c3f734a334f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-01-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.04.2020 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 01.04.2020 15:34 - 23.04.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 01.04.2020 № 32 Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2020-02-04-000809-a, ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт («Реконструкція площі Фестивальної в м. Запоріжжі»), яка проводиться Департаментом капітального будівництва Запорізької обласної державної адміністрації. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 66) 284-90-20, pavlik_sn@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника переможця торгів встановлено порушення пунктів 2 та 4 частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 1 статті 14 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі та відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме вжити заходів передбачених статтями 28 та 30 Закону, частиною першою статті 31 Закону, в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерної пропозиції переможця торгів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - тендерна документація, ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи Департаменту капітального будівництва Запорізької обласної державної адміністрації (далі – Замовник) від 04.02.2020 №1/1, тендерна пропозиція учасника переможця Товариства з обмеженою відповідальністю «Хозхімсервіс» (далі – ТОВ «Хозхімсервіс»). Моніторингом встановлено, що, по-перше, відповідно до вимог пункту 9 Інші документи учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців Додатку 1 до тендерної документації передбачено подання учасниками торгів в складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни тендерної пропозиції та документи, які входять до її складу, в тому числі локальні кошториси. На вказану вище вимогу тендерної документації учасником торгів ТОВ «Хозхімсервіс» в складі тендерної пропозиції наданий локальний кошторис №2-2-4 на Водопровід та каналізацію Благоустрій та озеленення ІІ черга не в повному обсязі, а саме відсутні позиції 53-71, що не відповідає обсягу робіт передбаченого Технічним завданням викладеним у Додатку 2 до тендерної документації (позиції 53-71 розділу Водопровід та каналізація 2 черги) та вимогам частини 6 розділу 3 Тендерної документації, де зазначено на необхідності надання учасниками торгів у складі тендерних пропозицій інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. По-друге, вимогами частини 2 Забезпечення тендерної пропозиції розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації передбачено надання учасниками торгів в складі тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції у виді банківської гарантії, при цьому зазначено, що банківська гарантія має бути чинною з дати розкриття тендерної пропозиції. Розкриття тендерних пропозицій відповідно до інформації веб-порталу з питань публічних закупівель відбулось 16 березня 2020 року, при цьому учасником торгів ТОВ «Хозхімсервіс» в складі тендерної пропозиції надана банківська гарантія від 12.03.2020 №17515-1, де вказаний термін її дії з 12 березня 2020 року, що не відповідає умовам частини 2 розділу 3 тендерної документації Замовника торгів. По-третє, розділ 2 Додатку 1 до тендерної документації містить перелік документів які необхідно надати переможцю торгів у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення намір укласти договір. Пунктом 4 вказаного розділу передбачено надання переможцем торгів інформації у вигляді Електронної довідки, довідки або нотаріально завіреної копії документа (-ів), виданого відповідним органом (Нац. поліції), який має такі повноваження, про те, що службову (посадову) особу переможця, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, учинений з корисливих мотивів, та про те, що така особа не має незнятої або непогашеної судимості у встановленому законом порядку. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа (пункт 6 ч. 1 ст. 17 Закону). На виконання вказаної вимоги переможцем торгів ТОВ «Хозхімсервіс», у встановлені строки, надана Довідка №1788292 видана Міністерством внутрішніх справ на директора Кізіменко Марка Олеговича, яка не містить інформації про те, чи була дана посадова особа переможця засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів. Отже, переможцем торгів ТОВ «Хозхімсервіс» надана інформація на уповноважену особу (директора) передбачена пунктом 6 частини 1 статті 17 Закону не в повному обсязі, крім того переможцем не дотримано вимоги пункту 4 розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації. Крім того слід зазначити, що пунктом 2 Приміток Додатку 1 до тендерної документації вказано, що документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою ст. 17 Закону, переможець повинен подати замовникові в електронному вигляді через електронну систему закупівель на керівника та всіх службових (посадових) осіб, уповноважених на підписання документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі. Враховуючи, що крім директора ТОВ «Хозхімсервіс», документи які надані учасником в складі тендерної пропозиції, а саме Локальні кошториси, мають підпис уповноважених на це учасником торгів посадових осіб, а саме: інженера-кошторисника Бондарева О.А. та головного інженера Пожуй І.І., переможцем торгів необхідно було надати інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом шостим частини першої статті 17 Закону, але переможцем торгів вказаної інформації у строки визначені тендерною документацією та Законом не надано, чим не дотримано вимоги визначені пунктом 2 Приміток Додатку 1 до тендерної документації. Враховуючи зазначене вище, тендерна пропозиція переможця торгів ТОВ «Хозхімсервіс» не відповідає умовам визначеним Замовником у тендерній документації, крім того переможцем торгів не надано інформації передбаченої пунктом 6 частини 1 статті 17 Закону, та підлягає відхиленню на підставі пунктів 2 та 4 частини 1 статті 30 Закону.
Період усунення порушень: 02.04.2020 10:11 - 17.04.2020 00:00
Дата публікації висновку: 02.04.2020 10:11