-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Проведення державної інвентаризації земель у Житомирській області
Завершена
5 897 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 487.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 29 487.50 UAH
Номер:
2b862436e83d49669b5789d0a70a9f67
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-30-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.04.2020 00:00
Період моніторингу:
30.04.2020 13:10 - 23.05.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.04.2020
№ 28
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 30.04.2020 № 28.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкуретної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2020-01-29-002016-b Дані автоматичних індикаторів ризиків; Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації законодавству у сфері закупівель установлено, що зміст тендерної документації Замовника не відповідає нормам пункту 2 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій установлено, що Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЛЕНД.КОМ» за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 30 Закону, що суперечить принципам здійснення закупівель, визначених у статті 3 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників ТОВ «РЕНЕСАНС-ГРУП», ТОВ «КИЇВЗЕМ», ТОВ «ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС», ТОВ «ДОБРОБУТ-ЗЕМВПОРЯД», ДП «Центр державного земельного кадастру», ДП «Житомирський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою», ТОВ «Подільський Земельний Центр», ТОВ «ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ», ТОВ «ЕСОММ СО», ТОВ «ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС», своєчасності надання роз’яснень до тендерної документації, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо відміни торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 травня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідність тендерної документації законодавству у сфері закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність надання роз’яснень до тендерної документації.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області (далі – Замовник), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників ТОВ «РЕНЕСАНС-ГРУП», ТОВ «КИЇВЗЕМ», ТОВ «ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС», ТОВ «ЛЕНД.КОМ», ТОВ «ДОБРОБУТ-ЗЕМВПОРЯД», ДП «Центр державного земельного кадастру», ДП «Житомирський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою», ТОВ «Подільський Земельний Центр», ТОВ «ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ», ТОВ «ЕСОММ СО», ТОВ «ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС», протокол розгляду тендерних пропозицій від 24.04.2020 року, протоколи засідання тендерного комітету від 04.05.2020 року № 14 та від 12.05.2020 року № 15, повідомлення про намір укласти договір від 12.05.2020 року, пояснення Замовника від 08.05.2020 року та рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.04.2020 року № 7491-р/пк-пз.
Пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року, далі – Закон), встановлено імперативну умову, що тендерна документація, зокрема має містити вимоги встановлені статтею 17 цього Закону.
Однак, за результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить вимоги встановлені частиною 1 та частиною 2 статті 17 Закону.
Проведеним аналізом протоколу розгляду тендерних пропозицій від 24.04.2020 року, встановлено, що Замовником керуючись частиною 1 статті 30 Закону відхилено тендерні пропозиції учасників ТОВ «КИЇВЗЕМ», ТОВ «ЛЕНД.КОМ», ТОВ «ДОБРОБУТ-ЗЕМВПОРЯД», ДП «Житомирський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою», ТОВ «Подільський Земельний Центр», ТОВ «ЕСОММ СО» та ТОВ «ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС», які не відповідали умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо правомірності відхилення тендерних пропозицій вищевказаних учасників встановлено наступне.
Так, відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 24.04.2020 року, Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЛЕНД.КОМ», яка не відповідала кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону, з наступною аргументацією, а саме:
- в не дотримання вимог підпункту 2.1 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасником ТОВ «ЛЕНД.КОМ» надано в складі тендерної пропозиції довідку, яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю від 24.02.2020 року № 334, в якій відсутня інформація про наявність сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою;
- в не дотримання вимог підпункту 2.3 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та статтей 26, 66 Закону України «Про землеустрій», у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛЕНД.КОМ» відсутній один із двох необхідних кваліфікаційних сертифікатів інженерів – землевпорядників, або витягів з Державного реєстру сертифікованих інженерів – землевпорядників, відповідальних за якість робіт із землеустрою.
Слід зазначити, що згідно підпункту 2.1 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання довідки, яка повинна бути складена за встановленою формою та містити інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю.
Поряд з тим, підпунктом 2.1 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації також встановлено умову щодо відображення у вищевказаній довідці інформації про наявність сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою, а також зазначено, що кількісний склад та освітньо-професійна підготовка працівників учасника повинна відповідати вимогам статтей 26 та 66 Закону України «Про землеустрій».
Слід відмітити, що вищевказана форма довідки не містить граф (вимог) щодо зазначення інформації про наявність чи відсутність сертифікації інженерів-землевпорядників.
Враховуючи вищевикладене, підпунктом 2.1 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено імперативну умову щодо зазначення інформації про наявність саме сертифікованих інженерів-землевпорядників, в той же час окремих вимог щодо зазначення інформації про наявність інженерів-землевпорядників, що не сертифіковані тендерна документації не містить.
Крім того, згідно підпункту 2.3 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання кваліфікаційного сертифікату інженера-землевпорядника (або Витяг з Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників), вказаного у довідці, згідно пункту 2.1 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
За результатами аналізу питання розгляду та оцінки тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛЕНД.КОМ» встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ЛЕНД.КОМ» на виконання умов підпункту 2.1 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, надано довідку від 24.02.2020 року № 334, яка містить, зокрема інформацію про наявність двох інженерів-землевпорядників та складена у відповідності до форми, що встановлена підпунктом 2.1 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та відповідає умовам вказаного підпункту тендерної документації.
Разом з тим, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛЕНД.КОМ» на виконання умов підпункту 2.3 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, надано кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника Листоферова А.А. № 012334 (інформація про наявність вказаного працівника відповідної кваліфікації, який має необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю зазначена у довідці від 24.02.2020 року № 334), що відповідає умовам підпункту 2.3 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
В той же час, тендерна документація не містить окремих вимог щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників кваліфікаційного сертифікату інженера-землевпорядника (або Витягу з Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників) щодо всіх сертифікованих інженерів-землевпорядників, що зазначені у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю.
Отже, моніторингом установлено, що Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЛЕНД.КОМ» за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 30 Закону, що суперечить принципам здійснення закупівель, визначених у статті 3 Закону.
Разом з тим, відповідно до абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги.
Період усунення порушень:
20.05.2020 18:02 - 04.06.2020 00:00
Дата публікації висновку:
20.05.2020 18:02
Оскарження висновку в суді
Опис:
Адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку подано до Житомирського окружного адміністативного суду за вхідним номером 240/7895/20 від 28.05.2020.
Дата публікації:
28.05.2020 18:01
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані зеперечення до висновку
Дата публікації звіту:
21.05.2020 16:49
Запити/Пояснення
Номер:
b0771db5dcc343c1909d85fe9ff556e1
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.05.2020 17:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.05.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Проведення державної інвентаризації земель у Житомирській області» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-29-002016-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із ч. 4. ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерних пропозиції учасників на відповідність тендерній документації Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області з наданням документального підтвердження (протокол засідання тендерного комітету).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.