-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт покрівлі будівель дошкільних навчальних закладів у м. Дніпрі
Торги відмінено
2 452 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 264.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 264.00 UAH
Номер:
172feeffa01848fe8c60111d91d263d2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-02-19-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.02.2020 00:00
Період моніторингу:
20.02.2020 16:50 - 13.03.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
20.02.2020 № 39
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 20.02.2020 № 39
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
7 UA-2020-01-28-000751-b
28.01.2020
Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради
(код ЄДРПОУ 40506248) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, установлено не дотримання Замовником вимоги пункту вісімнадцятого частини першої статті 1 Закону, абзацу другого частини першої розділу ІІ Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 із змінами щодо визначення коду предмету закупівлі.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення порушень законодавства у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 березня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради (далі Замовник) на 2020 рік UA-P-2020-01-28-009180-a, оголошення про проведення закупівлі, тендерна документація, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ФОП "ЄГОРОВ ДМИТРО МИХАЙЛОВИЧ" та ТОВ Будівельна виробничо-комерційна компанія "Константа", скарга до процедури від 20 лютого 2020 (UA-2020-01-28-000751-b.c1), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 11.03.2020 № 4648-р/пк-пз, оприлюднене в електронній системі закупівель 16.03.2020.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 11.03.2020 № 4648-р/пк-пз Замовника зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельна виробничо-комерційна компанія "Константа" та рішення про визначення фізичної особи-підприємця Єгорова Дмитра Михайловича переможцем процедури. Отже, розрахований ризик-системою індикатор ризику RISK2-17_2 (Замовник імовірно неправомірно відхиляє найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника та визначає переможцем іншого учасника) підтверджується.
Моніторингом установлено, що на порушення вимог пунктів сімнадцять, вісімнадцять частини першої статті 1 Закону, абзацу другого частини першої розділу ІІ Порядку визначення предмету закупівлі, затверджено Наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016р. № 454 із змінами, Замовником предмет закупівлі визначено за показником другої цифри основного словника тоді як має буди визначений до показника четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви послуги.
Період усунення порушень:
20.03.2020 09:11 - 04.04.2020 01:00
Дата публікації висновку:
20.03.2020 09:11
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
з метою усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку від 20 березня 2020 року Східним офісом Держаудитслужби, а саме щодо визначення коду предмету закупівлі та на підставі ч. 1 ст. 31 Закону - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, Замовником прийнято рішення про відміну закупівлі.
Дата публікації звіту:
23.03.2020 11:09
Запити/Пояснення
Номер:
cd6dbe532fef478f83e443a1356139a3
Назва:
Про зупинення моніторингу закупівель
Дата опублікування:
26.02.2020 17:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.03.2020 00:00
Опис:
26.02.2020 № 48
Дніпро
Про зупинення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2020-01-28-000751-b.c1в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити моніторинг закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі: UA-2020-01-28-000751-b (оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу 28 січня 2020 року), який розпочато на підставі наказу Східного офісу Держаудитслужби від 20 лютого 2020 року №39 «Про початок здійснення моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ