• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт покрівлі будівель дошкільних навчальних закладів у м. Дніпрі

Торги відмінено

2 452 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 264.00 UAH
Номер: 172feeffa01848fe8c60111d91d263d2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-02-19-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.02.2020 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 20.02.2020 16:50 - 13.03.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 20.02.2020 № 39 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 20.02.2020 № 39 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 7 UA-2020-01-28-000751-b 28.01.2020 Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 40506248) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 66) 288-26-99, yukov0912@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, установлено не дотримання Замовником вимоги пункту вісімнадцятого частини першої статті 1 Закону, абзацу другого частини першої розділу ІІ Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 із змінами щодо визначення коду предмету закупівлі. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення порушень законодавства у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 березня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради (далі Замовник) на 2020 рік UA-P-2020-01-28-009180-a, оголошення про проведення закупівлі, тендерна документація, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ФОП "ЄГОРОВ ДМИТРО МИХАЙЛОВИЧ" та ТОВ Будівельна виробничо-комерційна компанія "Константа", скарга до процедури від 20 лютого 2020 (UA-2020-01-28-000751-b.c1), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 11.03.2020 № 4648-р/пк-пз, оприлюднене в електронній системі закупівель 16.03.2020. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався. Відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 11.03.2020 № 4648-р/пк-пз Замовника зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельна виробничо-комерційна компанія "Константа" та рішення про визначення фізичної особи-підприємця Єгорова Дмитра Михайловича переможцем процедури. Отже, розрахований ризик-системою індикатор ризику RISK2-17_2 (Замовник імовірно неправомірно відхиляє найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника та визначає переможцем іншого учасника) підтверджується. Моніторингом установлено, що на порушення вимог пунктів сімнадцять, вісімнадцять частини першої статті 1 Закону, абзацу другого частини першої розділу ІІ Порядку визначення предмету закупівлі, затверджено Наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016р. № 454 із змінами, Замовником предмет закупівлі визначено за показником другої цифри основного словника тоді як має буди визначений до показника четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви послуги.
Період усунення порушень: 20.03.2020 09:11 - 04.04.2020 01:00
Дата публікації висновку: 20.03.2020 09:11

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: з метою усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку від 20 березня 2020 року Східним офісом Держаудитслужби, а саме щодо визначення коду предмету закупівлі та на підставі ч. 1 ст. 31 Закону - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, Замовником прийнято рішення про відміну закупівлі.
Дата публікації звіту: 23.03.2020 11:09

Запити/Пояснення