-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт покрівлі будівель дошкільних навчальних закладів у м. Дніпрі
Торги відмінено
2 452 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 264.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 264.00 UAH
Період оскарження:
28.01.2020 13:51 - 08.02.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо результатів розгляду пропозицій проведеної закупівлі
Номер:
95a54db2f10d455cb95d702fcc7a1ca9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-28-000751-b.c1
Назва:
Скарга щодо результатів розгляду пропозицій проведеної закупівлі
Скарга:
Щодо результатів розгляду пропозицій проведеної закупівлі
Висловлюємо Вам свою повагу. 13.02.2020 р. за ідентифікатором UA-2020-01-28-000751-b відбувся аукціон на закупівлю: Поточний ремонт покрівлі будівель дошкільних навчальних закладів у м. Дніпрі (Код ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), за результатами якого системою автоматично визначено переможцем ТОВ «БВКК «КОНСТАНТА». Однак, 14.02.2020 року, Замовником прийнято рішення № 37 про відхилення тендерної пропозиції учасника та дискваліфіковано за наступник підстав:
1 .Учасник не надає розрахунок Договірної ціни, загальний, по закупівлі, що в подальшому повинен бути додатком до укладеного договору;
2. Учасник надає Додаток 1 Тендерна пропозиція без зазначення предмету закупівлі.
ТОВ «БВКК «КОНСТАНТА» вважає дискваліфікацію нашої цінової пропозиції неправомірною.
Обгрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб’єкта оскарження:
Згідно з ч. 1 ст. 18 Закону України 2про публічні закупівлі» - скарга ,серед іншого, повинна містити обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів, з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
В Додатку 1 тендерної документації на закупівлю, Замовником зазначено: *Тендерна пропозиція подається на бланку Учасника (за наявності). Учасник не повинен відступати від даної форми.
В розділі ІІІ ч. 1 тендерної документації Замовника зазначено, що документи, які оформлюються Учасником в довільній формі, повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву Учасника (або установи, організації, тощо), назва адресата, назва виду документа, дата складання, реєстраційний номер, текст документа, підпис уповноваженої особи учасника.
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА КОМПАНІЯ «КОНСТАНТА» дотримано форми тендерної пропозиції, відповідно Додатку 1 тендерної документації Замовника. Відсутність посилання на предмет закупівлі у тексті тендерної пропозиції не є достатньою підставою для її відхилення, та може вважатись механічною помилкою. Разом з цим, форма пропозиції долучається разом із іншою документацією до закупівлі та надається разом із проектом договору, що містить відповідні посилання. А саме: п. 1.1 погодженого проекту Договору Замовника містить вказівку на предмет закупівлі за кодом ДК 021:2015:45000000- 7 – будівельні роботи та поточний ремонт. Поточний ремонт покрівлі будівель дошкільних навчальних закладів у м. Дніпрі. Отже, вважаємо, що дана підстава для відхилення нашої тендерної пропозиції є необґрунтованою.
В додатку 3 Тендерної документації Замовника «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі,в тому числі та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам» встановлено:
До ціни пропозиції(загальної договірної ціни) надаються усі розрахунки, які є її складовими, а саме:
- Локальний кошторис (окремо на кожний навчальний заклад)
- Відомість ресурсів до локальних кошторисів (окремо на кожний навчальний заклад)
- Розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів
- Загальновиробничі та адміністративні витрати (окремо на кожний навчальний заклад)
Разом із нашою ціновою пропозицією, (форму якої встановлено Замовником в Додатку 1 Тендерної документації)нами, як учасниками дотримано вимог Додатку № 3, та окремо на кожен навчальний заклад за адресами: Відрадний 8, Аеродром 269, Калинова 80 А, Київська 1, Максима Дія 9, Одоєвського 30, Софії Ковалевської 55 а, Робоча 93-а, Терещенківська 6, надано наступний перелік документів:
- Розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів;
- Розрахунок вартості загальновиробничих та адміністративних витрат до локального кошторису;
- Локальні кошториси;
- Договірні ціни;
- Відомості ресурсів до локального кошторису за кожним закладом.
Отже, нами в повному обсязі надано необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, згідно вимог Додатку 3 тендерної документації, в тому числі та документи, які повинен був надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам.
Крім того, відхиляючи нашу цінову пропозицію Замовник як одну із підстав відхилення вказує, що «Учасник не надає розрахунок Договірної ціни, загальний, по закупівлі, що в подальшому повинен бути додатком до укладеного договору.»Однак, самої умови, що даний додаток до договору є невід’ємним та повинен бути наданий разом із погодженим проектом договору у складі пропозиції учасника, Замовник не встановлює. Пунктом 11.7. проекту Договору встановлено інші вимоги - Додатки до Договору: договірна ціна, дефектний акт, та інше.
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА КОМПАНІЯ «КОНСТАНТА» надав погоджений проєкт договору, відповідно додатку 4, встановленого замовником. Разом з цим до ціни пропозиції надані усі розрахунки, які є її складовими. Також, в додатку 1 тендерної документації Замовника погоджено наступні умови:
«Ми погоджуємося з проектом Договору, який викладено у Додатку 4 до Документації, та з тим, що основні умови Договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами, у повному обсязі, крім випадків, визначених частиною четвертою статті 36 Закону.»
Отже, нами як переможцем закупівлі погоджено проєкт договору замовника, та доведено, що в подальшому при виконанні зобов’язань взятих за договором, всіх умов буде повністю дотримано.
Перелік підстав відхилення тендерних пропозицій учасників визначений статтею 30 Закону та є вичерпним. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до розділу 3 тендерної документації Замовника, тендерна пропозиція відхиляється Замовником у разі якщо:
1) учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
- не наддав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
2) переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не наддав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи те, що ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА КОМПАНІЯ «КОНСТАНТА» надав весь перелік документів, згідно вимог тендерної документації замовника, та додатків до неї, підстави для відхилення нашої цінової пропозиції вважаємо необґрунтованими. Невідповідність ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА КОМПАНІЯ «КОНСТАНТА» умовам тендерної документації не доведена.
На підставі вище наведеного, з метою дотримання принципу максимальної економії та ефективності закупівель, принципу не дискримінації учасників, керуючись ст. ст. 3, 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОШУ:
1. Призупинити перебіг термінів для укладення договорів про закупівлю, установлених Законом України «Про публічні закупівлі»на строк до винесення рішення за скаргою.
2. Встановити факт порушення Замовника процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2020-01-28-000751-b.
3. Визнати рішення Замовника за ідентифікатором закупівлі UA-2020-01-28-000751-b щодо дискваліфікації учасника ТОВ «БВКК «КОНСТАНТА» неправомірним.
Додатки:
1. Платіжне доручення про сплату коштів за подання скарги
2. Додаток 1, 3, 4 тендерної документації замовника
3. Розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів;
4. Розрахунок вартості загальновиробничих та адміністративних витрат до локального кошторису;
5. Локальні кошториси;
6. Договірні ціни;
7. Відомості ресурсів до локального кошторису за кожним закладом.
8. Рішення про відхилення Константа.
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення завірене банком.pdf 20.02.2020 18:13
- Додаток 4.2 Дефектний акт.pdf 20.02.2020 18:13
- Додаток 4.3 Дефектний акт.pdf 20.02.2020 18:13
- Скарга щодо результатів розгляду пропозицій проведенної закупівлі.pdf 20.02.2020 18:13
- Додаток 4.4 Дефектний акт.pdf 20.02.2020 18:13
- Рішення про відхилення пропозиції учасника №37 від 14.02.2020 р..pdf 20.02.2020 18:13
- Додаток 4.5 Дефектний акт.pdf 20.02.2020 18:13
- Додаток 1 до документації (єкземпляр Замовника).pdf 20.02.2020 18:14
- Додаток 3 до документації.pdf 20.02.2020 18:14
- Додаток 4.6 Дефектний акт.pdf 20.02.2020 18:14
- Додаток 4.7 Дефектний акт.pdf 20.02.2020 18:14
- Додаток 4 - Проект Договору.pdf 20.02.2020 18:14
- Додаток 4.8 Дефектний акт.pdf 20.02.2020 18:14
- Додаток 4.1 Дефектний акт.pdf 20.02.2020 18:14
- Додаток 4.9 Дефектний акт.pdf 20.02.2020 18:14
- Договірна ціна,відрадний 8.pdf 20.02.2020 18:14
- Локальний кошторис,Відрадний,8.pdf 20.02.2020 18:14
- Розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів,Відрадний,8.pdf 20.02.2020 18:14
- Відомість ресурсів до локального кошьориса,Відрадний,8.pdf 20.02.2020 18:14
- Загальновиробничі та адміністративні витрати,Відрадний,8.pdf 20.02.2020 18:14
- Відомість ресурсів до локального кошторису,вул. Аеродром, 269.pdf 20.02.2020 18:14
- Договірна ціна,вул. Аеродром, 269.pdf 20.02.2020 18:14
- Загальновиробничі та адміністративні витрати,вул. Аеродром, 269.pdf 20.02.2020 18:14
- Локальний кошторис,вул. Аеродром, 269.pdf 20.02.2020 18:14
- Розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів,вул. Аеродром, 269.pdf 20.02.2020 18:14
- Відомість ресурсів до локального кошторису,вул. Калинова, 80А.pdf 20.02.2020 18:14
- Договірна ціна,вул. Калинова, 80А.pdf 20.02.2020 18:14
- Загальновиробничі та адміністративні витрати,вул. Калинова, 80А.pdf 20.02.2020 18:14
- Відомість ресурсів до локального кошторису,вул.Робоча 93-А.pdf 20.02.2020 18:14
- Локальний кошторис,вул. Калинова, 80А.pdf 20.02.2020 18:14
- Договірна ціна вул.Робоча 93-А.pdf 20.02.2020 18:14
- Загальновиробничі та адміністративні витрати,вул.Робоча 93-А.pdf 20.02.2020 18:14
- Розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів,вул. Калинова, 80А.pdf 20.02.2020 18:14
- Відомість ресурсів до локального кошториса,вул. Київська, буд.1.pdf 20.02.2020 18:14
- Локальний кошторис,вул.Робоча 93-А.pdf 20.02.2020 18:14
- Договірна ціна,вул. Київська, буд.1.pdf 20.02.2020 18:14
- Розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів,вул.Робоча 93-А.pdf 20.02.2020 18:14
- Відомість ресурсів до локального кошторису ,Терещенківська ,6.pdf 20.02.2020 18:14
- Загальновиробничі та адміністративні витрати,вул. Київська, буд.1.pdf 20.02.2020 18:14
- Локальний кошторис,вул. Київська, буд.1.pdf 20.02.2020 18:14
- Розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів,вул. Київська, буд.1.pdf 20.02.2020 18:14
- Договірна ціна вул.Терещенківська ,6.pdf 20.02.2020 18:14
- Відомість ресурсів до локального кошторису,вул. Максима Дія, 9.pdf 20.02.2020 18:14
- Локальний кошторис,Терещінківська,6.pdf 20.02.2020 18:14
- Договірна ціна,вул. Максима Дія, 9.pdf 20.02.2020 18:14
- Розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів,Терещенківська,6.pdf 20.02.2020 18:14
- Загальновиробничі та адміністративні витрати,вул. Максима Дія, 9.pdf 20.02.2020 18:14
- Розрахунок загальновиробничих та адміністративнтх витрат до локального кошторису,Терещінківська,6.pdf 20.02.2020 18:14
- Локальний кошторис,вул. Максима Дія, 9.pdf 20.02.2020 18:14
- Додаток №1 до документації.pdf 20.02.2020 18:14
- Розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів,вул. Максима Дія, 9.pdf 20.02.2020 18:14
- Договір.pdf 20.02.2020 18:15
- Відомість ресурсів до локального кошторису,вул. Одоєвського, буд. №30.pdf 20.02.2020 18:15
- Договірна ціна,вул. Одоєвського, буд. №30.pdf 20.02.2020 18:15
- Загальновиробничі та адміністративні витрати,вул. Одоєвського, буд. №30.pdf 20.02.2020 18:15
- Локальний кошторис,вул. Одоєвського, буд. №30.pdf 20.02.2020 18:15
- Розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів,вул. Одоєвського, буд. №30.pdf 20.02.2020 18:15
- Відомість ресурсів до локального кошторису,вул. Софії Ковалевської, 55а.pdf 20.02.2020 18:15
- Договірна ціна ,вул. Софії Ковалевської, 55а.pdf 20.02.2020 18:15
- Загальновиробничі та адміністративні витрати,вул. Софії Ковалевської, 55а.pdf 20.02.2020 18:15
- Локальний кошторис,вул. Софії Ковалевської, 55а.pdf 20.02.2020 18:15
- Розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів,вул. Софії Ковалевської, 55а.pdf 20.02.2020 18:15
- рішення від 24.02.2020№3442+лист замовнику.pdf 24.02.2020 20:32
- Інформація про перенсення розгляду скарги від 20.02.2020 № UA-2020-01-28-000751-b.c1.pdf 06.03.2020 22:50
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.03.2020№4648.pdf 12.03.2020 16:35
- рішення від 11.03.2020№4648.pdf 16.03.2020 19:36
- Відповідь АМКУ.docx 04.03.2020 13:54
- Відповідь на вимогу.FR12.pdf 05.03.2020 10:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.02.2020 18:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.03.2020 19:36
Дата виконання рішення Замовником:
17.03.2020 17:56
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення № 4648-р/пк-пз від 11.03.2020 виконано 17.03.2020р.