-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 09310000-5 Електрична енергія DC 021:2015 – 09310000-5 Electric energy
Завершена
20 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 200 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 200 000.00 UAH
Номер:
5b984ea6bec5449b94f0ea1a12e32094
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-02-12-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.02.2020 00:00
Період моніторингу:
12.02.2020 15:41 - 05.03.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.02.2020 № 8
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана АНІЩЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 12.02.2020 № 8
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-01-27-005033-a 27.01.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель в частині надання роз’яснень до тендерної документації, встановлено порушення частини першої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 лютого 2020 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «МІСЬКВОДОКАНАЛ» Мукачівської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником в порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, в тендерній документації вимагається дотримання Учасниками норм законодавства України, зокрема: Указу Президента України від 16 вересня 2015 №549/2015 «Про рішення Ради національної безпеки і охорони України від 2 вересня 2015 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», при тому, що зазначені нормативні документи втратили чинність.
Окрім цього, встановлено що Замовником порушено норми частини першої статті 23 Закону в частині терміну надання роз'яснень на звернення щодо тендерної документації та внесення до неї змін, а саме на запит від 02.02.2020 Замовник станом на 14.02.2020 не оприлюднив в електронній системі закупівель відповіді на запит.
Період усунення порушень:
14.02.2020 10:31 - 29.02.2020 00:00
Дата публікації висновку:
14.02.2020 10:31
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У підприємства виникла нагальна потреба у закупівлі електроенергії на 2020 рік. А тому, 27.01.2020 року було оголошено відкриті торги з публікацією англійською мовою за назвою ДК 021:2015 – 09310000-5 Електрична енергія DC 021:2015 – 09310000-5 Electric energy та присвоєно ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-27-005033-a.
12.02.2020 року Управлінням західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області було розпочато моніторинг закупівлі за кодом ID: UA-M-2020-02-12-000020.
В результатах моніторингу зазначається вимога щодо усунення помилки відносно ненадання відповіді на запит по від 02.02.2020 року.
02.02.2020 року о 14:24 год по вищевказаній закупівлі надійшов запит до Замовника з наступним текстом: «До якої групи площадок вимірювання належить Замовник (Група "а" (з АСКОЕ) чи група "б" (без АСКОЕ) Прохання надати орієнтований погодинний графік споживання електричної енергії за місяць. Дякую».
Через велику завантаженість відповідальних осіб, а також ряд інших факторів, даний запит був непомічений, через що не було надано відповідь на запит в установлений законом строк.
Зі змісту запиту випливає, що задане запитання не стосується того, що умови оголошеної тендерної документації містять дискримінаційні критерії або ті критерії, які б порушували законодавство у сфері публічних закупівель та вимагали б внесення змін до тендерної документації.
Як тільки даний запит був помічений, тендерним комітетом було негайно розглянуто вищевказане запитання, та 18.02.2020 року було прийнято рішення про надання відповіді на запит. Тому пропонуємо вважати дану вимогу виконаною.
Окрім того, із результатів моніторингу вбачається, що в тендерній документації Замовником було оприлюднені норми законодавства, які втратили чинність. Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язувало Замовника усунути дані порушення.
У відповідності до п.2.9. Наказу Мінекономрозвитку від 30.03.2016 № 557 “ Про затвердження Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб)”, в якому зазначається, що: «Члени комітету мають право: прийняти рішення з оформленням відповідного протоколу комітету щодо необхідності виправлення технічних (механічних, формальних) помилок, допущених при внесенні інформації про закупівлю, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу» Тендерний комітет КП «Міськводоканал» Мукачівської міської ради прийняв рішення виправити допущену технічну помилку.
21.02.2020 року було здійснено внесення змін до Тендерної документації та усунуто вказані порушення, що дозволяє зберігати відкритість та прозорість здійснення закупівлі.
Весь перелік дій, який був здійснений та перерахований вище, свідчить про усунення помилок та виконання зауважень органу, що здійснював моніторинг
А тому, враховуючи викладене, питання щодо погодження надання роз’яснень відносно моніторингу буде здійснено шляхом оприлюднення протоколу тендерного комітету на сайті уповноваженого органу.
Дата публікації звіту:
26.02.2020 16:57
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
Порушення, допущені Замовником, усунуті шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації та надання відповіді на запит.
Дата публікації:
28.02.2020 15:51