-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 09310000-5 Електрична енергія DC 021:2015 – 09310000-5 Electric energy
Завершена
20 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 200 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 200 000.00 UAH
Період оскарження:
27.01.2020 19:27 - 24.02.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо невідповідності тендерній документації пропозицій ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" і ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ".
Номер:
a774bc07b1394e6abe43358fbda1e598
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-27-005033-a.c1
Назва:
Вимога щодо невідповідності тендерній документації пропозицій ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" і ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ".
Вимога:
Відповідно до Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – закон № 922-VIII) учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. (ч. 1 стаття 32)
Відповідно до ст. 3 Закону № 922-VIII закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
ЩО СТОСУЄТЬСЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС"
На підтвердження п. 1 Розділу 3 Тендерної документації, Учасник надав документ під назвою "Антикорупційна програма", який заповнений всупереч інструкції і правил встановлених Тендерною документацією – без підпису уповноваженої особи і без печатки юридичної особи.
Відповідно до п. 1 Розділу 3 Тендерної документації, проектом договору про постачання електричної енергії, підписаним та скріпленим печаткою учасника, (у разі використання печатки) - згідно Додатку № 5 до тендерної документації, для підтвердження згоди з проектом Договору учасник закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції подає лист у довільній форми, про погодження Учасника з істотними умовами договору. Пунктом 4 Розділу 6 Тендерної документації зазначені істотні умови договору, що є обов'язкові для виконання.
На виконання указаних норм, учасник надав гарантійний лист № 5153783/б/н від 28.02.2020 р. про виконання зобов'язань викладених в умовах проекту договору, відповідно до Додатку 5. Проте учасником не було погоджено і не надано жодних гарантій щодо виконання своїх зобов'язань передбачених п. 4 Розділу 6 Тендерної документації щодо істотних умов, які обов’язково включаються до договору про закупівлю.
Відповідно до п. 6 Розділ 3 Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі своїх тендерних пропозицій окремою довідкою інформацію про відповідність запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, що встановлені замовником в Додатку № 2 до тендерної документації, та документи, які зазначені в цьому додатку як необхідні для надання. Крім того, в Додатку № 2 зазначено, що інформацію про відповідність необхідним технічним, якісним та кількісні характеристикам предмета закупівлі Учасник надає у вигляді підписаного додатку № 2 до тендерної документації або у вигляді окремої довідки-згоди.
Учасником, на виконання умов Тендерної документації надано довідку про якість № 5153783/б/н від 28.02.2020 року. Однак указаний документ абсолютно не відповідає заявленим вимогам Тендерної документації, так як в ньому йдеться про дотримання вимог якості, у випадку приєднання до ОЕС України.
Відповідно до ухваленого Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП), рішення, визначено дві окремі торгівельні зони, які діють у ринку електроенергії – «Бурштинський енергетичний острів» (далі – БуОС) та «Об'єднана енергетична система України» (далі – ОЕС України). БуОС — умовна територія, на якій розташовані електричні мережі Бурштинської електростанції разом із прилеглою до неї електромережею та власними споживачами електроенергії в межах Закарпатської, Івано-Франківської та Львівської областей. БуОС працює в синхронному режимі з енергосистемою Європи та не має зв'язку з енергосистемою України (ОЕС України). В БуОС функціонують усі сегменти ринку, за допомогою яких здійснюється купівля-продаж електричної енергії, а саме: ринок «на добу наперед» (РДН), внутрішньодобовий ринок (ВДР) і балансуючий ринок (БР), на яких формується вільна (ринкова) ціна. Всі споживачі електричної енергії Закарпатської області віднесені до торгівельної зони БуОС.
Враховуючи все вищевказане, Учасник не надав жодного підтвердження щодо якісних характеристик предмета закупівлі, так як в його документах йдеться про забезпечення якості у випадку приєднання до ОЕС України, що не можливе у Закарпатській області.
Також необхідно взяти до уваги, що згідно п. 2.4. Проекту договору про постачання електричної енергії споживачу (Додаток 5), обов'язковою умовою для постачання електричної енергії є наявність у нього укладеного в установленому порядку з Оператором системи розподілу договору про надання послуг з розподілу, на підставі якого Споживач набуває право отримувати послугу з розподілу електричної енергії.
На підтвердження договірних відносин з оператором системи передачі, Учасник надав лише копію електронного документа – заяви приєднання № 1413-01024 від 17.12.2019р. про приєднання до умов договору про врегулювання небалансів та долучення до реєстрів ринку з ПрАТ "НЕК "УКРЕНЕРГО", проте він не надав копії договору, який укладений між вказаними юридичними особами. Що стосується договірних відносин з оператором системи розподілу, то Учасник не підтвердив існування будь-яких договірних відносин з ПрАТ "ЗАКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО", який обслуговує регіон, де знаходяться об’єкти за якими здійснюється постачання електричної енергії.
ЩО СТОСУЄТЬСЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ"
Відповідно до п. 6 Розділ 3 Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі своїх тендерних пропозицій окремою довідкою інформацію про відповідність запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, що встановлені замовником в Додатку № 2 до тендерної документації, та документи, які зазначені в цьому додатку як необхідні для надання. Крім того, в Додатку № 2 зазначено, що інформацію про відповідність необхідним технічним, якісним та кількісні характеристикам предмета закупівлі Учасник надає у вигляді підписаного додатку № 2 до тендерної документації або у вигляді окремої довідки-згоди.
Учасником надана інформаційна довідка щодо якості електричної енергії № 9761 від 26.02.20р., в якій йдеться, що відповідальність за якість несе Оператор системи розподілу. Для підтвердження такої позиції надано роздруківку з офіційного веб-сайту НКРЕКП щодо якості електричної енергії про дотримання вимог якості, у випадку приєднання до ОЕС України.
Як зазначалось вище, всі споживачі електричної енергії в Закарпатті віднесені до торгівельної зони БуОС, тому гарантійні зобов'язання по якості предмета закупівлі повинні стосуватися саме Бурштинського енергетичного острова, а не ОЕС України.
Крім того, в інформаційній довідці щодо якості електричної енергії № 9761 від 26.02.20р. йдеться про розподіл сфер відповідальності щодо якості предмету закупівлі і віднесення її до обов'язків Оператора системи розподілу. І в той же час, в Тендерній пропозиції відсутні будь-які підтверджуючі документи про існування договірних правовідносин з ПрАТ "ЗАКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО", який обслуговує регіон, де знаходяться об’єкти за якими здійснюється постачання електричної енергії, що суперечить умовам п. 2.4. Проекту договору про постачання електричної енергії споживачу (Додаток 5).
Враховуючи вищесказане, а також існуючу практику оскаржень аналогічних справ в АМКУ (рішення АКМУ від 10.05.2019р. № 5746 по тендерній закупівлі, яка розміщена за ел.адресою: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-20-001541-c, і рішення АКМУ від 19.02.2020р. № 3217 по тендерній закупівлі, яка розміщена за ел.адресою: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-28-000281-c), ТОВ «ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ» вважає, що замовник зобов'язаний відхилити тендерні пропозиції ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ" і ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" з підстав невідповідності тендерній документації.
У разі якщо замовником не будуть враховані зауваження ТОВ «ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ» і не будуть вжиті відповідні заходи, то в учасника тендеру з’явиться необхідність в оскарженні результатів вказаного тендеру в Антимонопольний комітет України та/або до суду.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога на тендер по КП Міськводоканал Мукачево.docx 30.03.2020 15:00
Дата подачі:
30.03.2020 15:01
Вирішення:
30 березня 2020 р Товариство з обмеженою відповідальністю "Закарпаттяенергозбут" розмістило в електронній системі закупівель вимогу щодо невідповідності тендерній документації пропозицій ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" і ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ" за процедурою відкритих торгів згідно предмету закупівлі - Код за ДК 021:2015 – 09310000-5 (Електрична енергія) DC 021:2015 – 09310000-5 Electric energy. ТОВ «ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ» вважає, що замовник зобов'язаний відхилити тендерні пропозиції ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ" і ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" з підстав невідповідності тендерній документації.
ЩОДО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС"
У вимозі вказано:
На підтвердження п.1 Розділу 3 Тендерної документації Учасник надав документ під назвою "Антикорупційна програма", який заповнений всупереч інструкції і правил встановлених Тендерною документацією – без підпису уповноваженої особи і без печатки юридичної особи.
Відповідь:
Антикорупційна програма учасника ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" дійсно не містить підпису уповноваженої особи і печатки юридичної особи, але тендерна документація Замовника не містить вимог щодо проставлення печатки юридичної особи на кожному поданому учасником документі, а містить лише вимогу про наявність підпису уповноваженої особи учасника на документі, складеному суб’єктом господарювання.
(п.1 Розділу 3 Тендерної документації: «Документи, що складаються учасником, повинні бути датовані не раніше оголошення процедури закупівлі, оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за підписом уповноваженої особи учасника.»).
Крім того, учасник ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" розмістив в електронній системі закупівель документ «Антикорупційна програма ОРИГІНАЛ», у якому міститься не лише Антикорупційна програма учасника, а й наказ № 4/17 про затвердження антикорупційної програми ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" та наказ № 6/17 про призначення уповноваженого за виконанням антикорупційної програми, які містять підписи уповноваженої особи учасника та його печатки.
Таким чином, Антикорупційна програма учасника не має містити підпис уповноваженої особи учасника та його печатку.
І головне - тендерна документація Замовника взагалі не містить вимог щодо подання учасниками антикорупційних програм, а містить лише вимогу про надання довідок за власноручним підписом керівника або уповноваженої особи учасника та завіреної печаткою (за наявності) про те, що юридична особа, яка є учасником, має антикорупційну програму та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. А тому, антикорупційні програми не є обов’язковими для подання документами.
Натомість вимогу про надання довідки про те, що юридична особа, яка є учасником, має антикорупційну програму та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" виконало – надало «Довідку про наявність Антикорупційної програми» про те, що юридична особа, яка є учасником, має антикорупційну програму та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.
У вимозі вказано:
Відповідно до п.1 Розділу 3 Тендерної документації проектом договору про постачання електричної енергії, підписаним та скріпленим печаткою учасника, (у разі використання печатки) - згідно Додатку № 5 до тендерної документації, для підтвердження згоди з проектом Договору учасник закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції подає лист у довільній форми, про погодження Учасника з істотними умовами договору. Пунктом 4 Розділу 6 Тендерної документації зазначені істотні умови договору, що є обов'язкові для виконання. На виконання указаних норм учасник надав гарантійний лист № 5153783/б/н від 28.02.2020 р. про виконання зобов'язань, викладених в умовах проекту договору, відповідно до Додатку 5. Проте учасником не було погоджено і не надано жодних гарантій щодо виконання своїх зобов'язань, передбачених п.4 Розділу 6 Тендерної документації щодо істотних умов, які обов’язково включаються до договору про закупівлю.
Відповідь:
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" надало гарантійний лист № 5153783/б/н від 28.02.2020 р, у якому зазначено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «УКР ГАЗ РЕСУРС» як учасник відкритих торгів на закупівлю товару код ДК 021:2015- 09310000-5 "Електрична енергія" (Електрична енергія), ознайомились з проектом договору, який наведений в Додатку 5 до тендерної документації, та погоджуємось укласти договір в редакції, запропонованій замовником в Додатку 5 до тендерної документації та гарантуємо виконання зобов’язань на умовах, викладених в зазначеному проекті договору.
Таким чином, ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" погодилось з істотними умовами договору, оскільки погодилось укласти договір, в редакції, запропонованій замовником, та гарантувало виконання зобов’язань на умовах, викладених в зазначеному проекті договору.
У вимозі вказано:
Відповідно до п.6 Розділу 3 Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі своїх тендерних пропозицій окремою довідкою інформацію про відповідність запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, що встановлені замовником в Додатку № 2 до тендерної документації, та документи, які зазначені в цьому додатку як необхідні для надання. Крім того, в Додатку № 2 зазначено, що інформацію про відповідність необхідним технічним, якісним та кількісні характеристикам предмета закупівлі Учасник надає у вигляді підписаного додатку № 2 до тендерної документації або у вигляді окремої довідки-згоди. Учасником, на виконання умов Тендерної документації надано довідку про якість № 5153783/б/н від 28.02.2020 року. Однак указаний документ абсолютно не відповідає заявленим вимогам Тендерної документації, так як в ньому йдеться про дотримання вимог якості у випадку приєднання до ОЕС України. Відповідно до ухваленого Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП), рішення, визначено дві окремі торгівельні зони, які діють у ринку електроенергії – «Бурштинський енергетичний острів» (далі – БуОС) та «Об'єднана енергетична система України» (далі – ОЕС України). БуОС — умовна територія, на якій розташовані електричні мережі Бурштинської електростанції разом із прилеглою до неї електромережею та власними споживачами електроенергії в межах Закарпатської, Івано-Франківської та Львівської областей. БуОС працює в синхронному режимі з енергосистемою Європи та не має зв'язку з енергосистемою України (ОЕС України). В БуОС функціонують усі сегменти ринку, за допомогою яких здійснюється купівля-продаж електричної енергії, а саме: ринок «на добу наперед» (РДН), внутрішньодобовий ринок (ВДР) і балансуючий ринок (БР), на яких формується вільна (ринкова) ціна. Всі споживачі електричної енергії Закарпатської області віднесені до торгівельної зони БуОС. Враховуючи все вищевказане, Учасник не надав жодного підтвердження щодо якісних характеристик предмета закупівлі, так як в його документах йдеться про забезпечення якості у випадку приєднання до ОЕС України, що не можливе у Закарпатській області.
Відповідь:
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" надало «Довідку про відповідність запропонованого товару», в якій зазначено, що ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" повідомляє, що запропонований товариством товар цілком і повністю відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, що встановлені замовником в додатку 2 до тендерної документації, та надає в складі своєї тендерної пропозиції всі документи, які зазначені в цьому додатку. Крім того, ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" надало документ «ТВ погодження додаток 2», в якому міститься інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі; вказана інформація подана згідно Додатку № 2 до цієї тендерної документації. Крім того, ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" надало «Довідку про якість» № 5153783/б/н від 28.02.2020 р, у якій зазначені положення законодавства України щодо якості електричної енергії. Зокрема, у довідці вказано:
Частота напруги електропостачання для мереж низької напруги має бути в межах:
1) для систем, які синхронно приєднані до ОЕС України - 50 Гц ± 1 % протягом 99,5 % часу за рік та 50 Гц + 4 % ( 6 %) протягом 100 % часу;
2) для систем без синхронного приєднання до ОЕС України - 50 Гц ± 2 % протягом 99,5 % часу за рік та 50 Гц ± 15 % протягом 100 % часу.
У вказаному документі не йдеться про дотримання вимог якості у випадку приєднання до ОЕС України, а лише цитуються положення законодавства України щодо якості електричної енергії, зокрема вказуються межі частоти напруги електропостачання для мереж низької напруги.
До того ж тендерна документація Замовника взагалі не містить вимог щодо подання учасниками довідок про якість, а тому довідки про якість не є обов’язковими для подання документами.
Тендерна документація Замовника містить вимоги щодо подання:
• інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) подається згідно Додатку № 2 до цієї тендерної документації;
• окремою довідкою інформації про відповідність запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, що встановлені замовником в Додатку № 2 до тендерної документації, та документи, які зазначені в цьому додатку як необхідні для надання.
• Учасник гарантує, що товар (електрична енергія) є таким, що не має негативного впливу на навколишнє довкілля та передбачає застосування необхідних заходів із захисту довкілля, тобто учасник гарантує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством нормам. (Підтвердження даної інформації забезпечується шляхом надання Учасником довідки у довільній формі)
Всю вказану інформацію ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" надало («Довідка про відповідність запропонованого товару», «ТВ погодження додаток 2», «ГЛ захист довкілля», «ГЛ щодо дотримання норм і стандартів ДСТУ EN 50160:2014»).
Зокрема, в документі «ГЛ захист довкілля» міститься Гарантійний лист про те, що ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" гарантує, що товар (електрична енергія) є таким, що не має негативного впливу на навколишнє довкілля та передбачає застосування необхідних заходів із захисту довкілля, тобто гарантує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством нормам. Товар повністю відповідає вимогам безпеки руху, охорони праці, екології та пожежної безпеки.
У вимозі вказано:
Також необхідно взяти до уваги, що згідно п. 2.4. Проекту договору про постачання електричної енергії споживачу (Додаток 5), обов'язковою умовою для постачання електричної енергії є наявність у нього укладеного в установленому порядку з Оператором системи розподілу договору про надання послуг з розподілу, на підставі якого Споживач набуває право отримувати послугу з розподілу електричної енергії. На підтвердження договірних відносин з оператором системи передачі Учасник надав лише копію електронного документа – заяви приєднання № 1413-01024 від 17.12.2019р. про приєднання до умов договору про врегулювання небалансів та долучення до реєстрів ринку з ПрАТ "НЕК "УКРЕНЕРГО", проте він не надав копії договору, який укладений між вказаними юридичними особами. Що стосується договірних відносин з оператором системи розподілу, то Учасник не підтвердив існування будь-яких договірних відносин з ПрАТ "ЗАКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО", який обслуговує регіон, де знаходяться об’єкти за якими здійснюється постачання електричної енергії.
Відповідь:
Насправді тендерною документацією Замовника не вимагається подання доказів існування договірних відносин у учасника з оператором системи передачі, зокрема, надання копії договору, який укладений між ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" та ПрАТ "НЕК "УКРЕНЕРГО". Також тендерною документацією не вимагається подання доказів існування договірних відносин у учасника з оператором системи розподілу (ПрАТ "ЗАКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО").
У п.2.4. Проекту договору про постачання електричної енергії споживачу (Додаток 5), на який посилається ТОВ "Закарпаттяенергозбут", йдеться про укладений з Оператором системи розподілу договір про надання послуг з розподілу не учасником, а замовником.
п.2.4. Проекту договору про постачання електричної енергії споживачу (Додаток 5): «Обов'язковою умовою для постачання електричної енергії Споживачу є наявність у нього укладеного в установленому порядку з Оператором системи розподілу договору про надання послуг з розподілу, на підставі якого Споживач набуває право отримувати послугу з розподілу електричної енергії.»
ЩОДО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ"
У вимозі вказано:
Відповідно до п.6 Розділу 3 Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі своїх тендерних пропозицій окремою довідкою інформацію про відповідність запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, що встановлені замовником в Додатку № 2 до тендерної документації, та документи, які зазначені в цьому додатку як необхідні для надання. Крім того, в Додатку № 2 зазначено, що інформацію про відповідність необхідним технічним, якісним та кількісні характеристикам предмета закупівлі Учасник надає у вигляді підписаного додатку № 2 до тендерної документації або у вигляді окремої довідки-згоди. Учасником надана інформаційна довідка щодо якості електричної енергії № 9761 від 26.02.20р., в якій йдеться, що відповідальність за якість несе Оператор системи розподілу. Для підтвердження такої позиції надано роздруківку з офіційного веб-сайту НКРЕКП щодо якості електричної енергії про дотримання вимог якості, у випадку приєднання до ОЕС України. Як зазначалось вище, всі споживачі електричної енергії в Закарпатті віднесені до торгівельної зони БуОС, тому гарантійні зобов'язання по якості предмета закупівлі повинні стосуватися саме Бурштинського енергетичного острова, а не ОЕС України. Крім того, в інформаційній довідці щодо якості електричної енергії № 9761 від 26.02.20р. йдеться про розподіл сфер відповідальності щодо якості предмету закупівлі і віднесення її до обов'язків Оператора системи розподілу. І в той же час, в Тендерній пропозиції відсутні будь-які підтверджуючі документи про існування договірних правовідносин з ПрАТ "ЗАКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО", який обслуговує регіон, де знаходяться об’єкти за якими здійснюється постачання електричної енергії, що суперечить умовам п. 2.4. Проекту договору про постачання електричної енергії споживачу (Додаток 5).
Відповідь:
Тендерна документація Замовника містить вимоги щодо подання:
• інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) подається згідно Додатку № 2 до цієї тендерної документації;
• окремою довідкою інформації про відповідність запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, що встановлені замовником в Додатку № 2 до тендерної документації, та
Статус вимоги:
Відхилено