• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Машини для обробки даних (Ноутбук, мишка, принтер, картридж,мережевий фільтр)

Завершена

262 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 620.00 UAH
Номер: 1267799044c14ee783bb90b381975e9e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-20-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.03.2020 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 20.03.2020 14:36 - 11.04.2020 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 20.03.2020 № 13-од Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 20.03.2020 № 13-од Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-01-23-004841-a від 23.01.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Волинська, Луцьк
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (Волинська обл.), +38 (0 95) 396-94-35, obovcaluk15.03@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено відхилення тендерної пропозиції ФОП Галкіна О.О. за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 30 Закону, що суперечить принципам здійснення закупівлі, визначених у статті 3 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності оприлюднення оголошення про намір укласти договір та укладеного договору про закупівлю – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі. Дата закінчення моніторингу: 03 квітня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток до річного плану) Комунального підприємства «Маневицька центральна районна лікарня» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію (далі – Тендерна документація), затверджену протоколом тендерного комітету Замовника від 23.01.2020 №7, зміни до тендерної документації, затверджені протоколом тендерного комітету Замовника від 27.01.2020 №9, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС», товариства з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ», фізичної особи-підприємця Осадчого Юрія Григоровича, фізичної особи-підприємця Павлової Ірини Юріївни, товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІДЕР ЧЕ», фізичної особи-підприємця Галкіна Олександра Олександровича, протоколи засідання тендерного комітету від 12.02.2020 №16, 19.02.2020 №20, 20.02.2020 №21, 24.02.2020 №26, 25.02.2020 № 27, повідомлення про намір укласти договір від 26.02.2020, договір про закупівлю від 11.03.2020 №77 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до Договору від 19.03.2020, додаткову угоду від 19.03.2020 №1 до Договору. Проведеним моніторингом установлено, що рішенням тендерного комітету Замовника (протокол від 25.02.2020 № 27) відхилено пропозицію учасника торгів фізичної особи-підприємця Галкіна Олександра Олександровича (далі – ФОП Галкін О.О.) як таку, що не відповідає умовам тендерної документації на підставі статті 30 Закону. Поряд з цим за результатами аналізу тендерної пропозиції ФОП Галкін О.О. установлено, що ним запропоновано еквівалентні товари, які характеризуються не гіршими (меншими) робочими показниками, а саме принтеру Canon LBP6030B запропоновано принтер Brother HL-L2300DR, Ноутбук AcerAspire або еквівалент (Діагональ екрана • 15.6" (1366x768) WXGA HD Процесор • Intel Pentium Silver N5000 (1.1 - 2.7 ГГц) 4- ядерний. Частота оновлення екрану • 60 Гц Обсяг оперативної пам'яті • 4 ГБ Короткі характеристики • Екран 15.6" TN + film (1366x768) WXGA HD, глянцевий з покриттям проти відблиску/Intel Pentium Silver N5000 (1.1 - 2.7 ГГц)/RAM 4 ГБ/ SSD 256 ГБ/ Intel UHD Graphics 605/ без ОД/ LAN/ Wi-Fi/ Bluetooth/ вебкамера/ без ОС/ 1.94 кг/ чорний Операційна система • Без ОС) запропоновано Ноутбук Acer Aspire 3 A315-34 15.6FHD/ Intel Pen N5000/8/256F/int/ Lin/ Black (NX.HE3EU.029) (Діагональ екрана • 15.6" (1920х1080) WXGA HD Процесор • Intel Pentium Silver N5000 (1.1 - 2.7 ГГц) 4-ядерний. Частота оновлення екрану • 60 Гц Обсяг оперативної пам'яті • 8 Короткі характеристики • Екран 15.6" TN + film (1920х1080) WXGA HD, глянцевий з покриттям проти відблиску/Intel Pentium Silver N5000 (1.1 - 2.7 ГГц)/RAM 8 ГБ/ SSD 256 ГБ/ Intel UHD Graphics 605/ без ОД/ LAN/ Wi-Fi/ Bluetooth/ вебкамера/ ОС Linux/ 1.94 кг/ чорний, Операційна система • ОС Linux)). Отже, Замовник відхилив тендерну пропозицію ФОП Галкін О.О. за відсутності підстав, визначених у пункті 4 частині першій статті 30 Закону, що суперечить принципам здійснення закупівлі, визначених у статті 3 Закону.
Період усунення порушень: 03.04.2020 15:37 - 18.04.2020 00:00
Дата публікації висновку: 03.04.2020 15:37

Запити/Пояснення