-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Машини для обробки даних (Ноутбук, мишка, принтер, картридж,мережевий фільтр)
Завершена
262 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 620.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 620.00 UAH
Номер:
1267799044c14ee783bb90b381975e9e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-03-20-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.03.2020 00:00
Період моніторингу:
20.03.2020 14:36 - 11.04.2020 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.03.2020 № 13-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 20.03.2020 № 13-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-01-23-004841-a від 23.01.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено відхилення тендерної пропозиції ФОП Галкіна О.О. за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 30 Закону, що суперечить принципам здійснення закупівлі, визначених у статті 3 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності оприлюднення оголошення про намір укласти договір та укладеного договору про закупівлю – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі.
Дата закінчення моніторингу: 03 квітня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток до річного плану) Комунального підприємства «Маневицька центральна районна лікарня» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію (далі – Тендерна документація), затверджену протоколом тендерного комітету Замовника від 23.01.2020 №7, зміни до тендерної документації, затверджені протоколом тендерного комітету Замовника від 27.01.2020 №9, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС», товариства з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ», фізичної особи-підприємця Осадчого Юрія Григоровича, фізичної особи-підприємця Павлової Ірини Юріївни, товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІДЕР ЧЕ», фізичної особи-підприємця Галкіна Олександра Олександровича, протоколи засідання тендерного комітету від 12.02.2020 №16, 19.02.2020 №20, 20.02.2020 №21, 24.02.2020 №26, 25.02.2020 № 27, повідомлення про намір укласти договір від 26.02.2020, договір про закупівлю від 11.03.2020 №77 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до Договору від 19.03.2020, додаткову угоду від 19.03.2020 №1 до Договору.
Проведеним моніторингом установлено, що рішенням тендерного комітету Замовника (протокол від 25.02.2020 № 27) відхилено пропозицію учасника торгів фізичної особи-підприємця Галкіна Олександра Олександровича (далі – ФОП Галкін О.О.) як таку, що не відповідає умовам тендерної документації на підставі статті 30 Закону. Поряд з цим за результатами аналізу тендерної пропозиції ФОП Галкін О.О. установлено, що ним запропоновано еквівалентні товари, які характеризуються не гіршими (меншими) робочими показниками, а саме принтеру Canon LBP6030B запропоновано принтер Brother HL-L2300DR,
Ноутбук AcerAspire або еквівалент (Діагональ екрана • 15.6" (1366x768) WXGA HD Процесор • Intel Pentium Silver N5000 (1.1 - 2.7 ГГц) 4- ядерний. Частота оновлення екрану • 60 Гц Обсяг оперативної пам'яті • 4 ГБ Короткі характеристики • Екран 15.6" TN + film (1366x768) WXGA HD, глянцевий з покриттям проти відблиску/Intel Pentium Silver N5000 (1.1 - 2.7 ГГц)/RAM 4 ГБ/ SSD 256 ГБ/ Intel UHD Graphics 605/ без ОД/ LAN/ Wi-Fi/ Bluetooth/ вебкамера/ без ОС/ 1.94 кг/ чорний Операційна система • Без ОС) запропоновано Ноутбук Acer Aspire 3 A315-34 15.6FHD/ Intel Pen N5000/8/256F/int/ Lin/ Black (NX.HE3EU.029) (Діагональ екрана • 15.6" (1920х1080) WXGA HD Процесор • Intel Pentium Silver N5000 (1.1 - 2.7 ГГц) 4-ядерний. Частота оновлення екрану • 60 Гц Обсяг оперативної пам'яті • 8 Короткі характеристики • Екран 15.6" TN + film (1920х1080) WXGA HD, глянцевий з покриттям проти відблиску/Intel Pentium Silver N5000 (1.1 - 2.7 ГГц)/RAM 8 ГБ/ SSD 256 ГБ/ Intel UHD Graphics 605/ без ОД/ LAN/ Wi-Fi/ Bluetooth/ вебкамера/ ОС Linux/ 1.94 кг/ чорний, Операційна система • ОС Linux)).
Отже, Замовник відхилив тендерну пропозицію ФОП Галкін О.О. за відсутності підстав, визначених у пункті 4 частині першій статті 30 Закону, що суперечить принципам здійснення закупівлі, визначених у статті 3 Закону.
Період усунення порушень:
03.04.2020 15:37 - 18.04.2020 00:00
Дата публікації висновку:
03.04.2020 15:37