-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Інша друкована та супутня продукція до державних та загальноміських заходів
Завершена
276 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 383.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 383.00 UAH
Номер:
85da248fb24942998dd6a844cdd7d8e0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-03-27-000079
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.03.2020 00:00
Період моніторингу:
31.03.2020 17:57 - 22.04.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.03.2020 № 49
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
Від 30.03.2020 № 49
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
5 UA-2020-01-27-000696-a 27.01.2020
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення ч. 2 ст. 23 Закону.
За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, плануванні закупівлі, оприлюдненні інформації про її проведення, розгляду тендерних пропозицій порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 квітня 2020 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 14.01.2020 № 2 зі змінами (далі – ТД), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 20.03.2020 № 5375-р/пк-пз, протоколи засідання тендерного комітету від 19.02.2020 №№ 36, 37 та від 02.04.2020 № 56, повідомлення про намір укласти договір 02.04.2020.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що положення тендерної документації, до яких вносились зміни згідно рішення тендерного комітету від 05.02.2020 № 12, не відображено Замовником у вигляді закреслених даних в останній тендерній документації, опублікованій 06.02.2020, чим порушено ч. 2 ст. 23 Закону.
Період усунення порушень:
10.04.2020 13:27 - 25.04.2020 00:00
Дата публікації висновку:
10.04.2020 13:27
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на висновок ДАСУ щодо порушень Заонодавства у сфері публічних закупівель виявлених під час проведення моніторингу можемо повідомити наступне::
1. В частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї: щодо змін до тендерної документації які вносились , згідно рішень тендерного комітету від 05.02.2020 №12 та від 05.02.2020 №12, та було виявлено, що положення тендерної документації, до яких вносилися зміни не відображено Замовником у вигляді закреслених даних в останній тендерній документації, можемо зазначити наступне: в окремому документі (файлі) перелік змін до тендерної документації оприлюдненому 06.02.2020, положення тендерної документації відображаються у вигляді закреслених даних та є доступними для перегляду учасників, остання тендерна документація опублікована 06.02.2020. враховає всі зміни, що викладені в окремому документі (файлі), в ст.23 Закону чітко не написано, що положення тендерної документації, до яких вносилися зміни, відображаються у вигляді закреслених даних у останній тендерній документації. Усунути це порушення не можливо з технічних причин, тому що протокольними рішеннями тендерного комітету відповідальна особа виправляла помилки та виконувала рішення Антимонопольного комітету України за №5375-р/пк-пз від 20.03.2020. Рішення АМКУ було виконано, переможець обраний.
Повторно вивчивши ст. 23 Закону «Про публічні закупівлі» тендерний комітет зобов’язується в подальшій роботі не допускати порушень законодавства у сфері публічних закупівель в частині складання тендерної документації та/або внесеня змін до неї.
Дата публікації звіту:
17.04.2020 14:31