• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт системи опалення СЗШ №72 на вул. Зубрівській, 1

Торги відмінено

5 873 620.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 936.81 UAH
Номер: 89d6765f8ab0429c8d193b98aeef426f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-31-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.07.2020 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 31.07.2020 14:47 - 22.08.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 31.07.2020 № 51 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 31.07.2020 № 51. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2020-01-21-003672-c Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Житомирська, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби (Житомирська обл.), +38 (0 98) 977-36-09, galunijyasinska@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації законодавству у сфері закупівель установлено, що зміст тендерної документації Замовника не відповідає нормам пункту 13 частини 2 статті 22 Закону та пункту 83 Постанови № 668. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, виконання рішень колегії АМКУ, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 серпня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, виконання рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження (далі – колегія АМКУ). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, тендерну документацію Середньої загальноосвітньої школи № 72 (далі - Замовник), оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерні пропозиції учасників ТОВ «ГАЛІО», ТОВ «ГК «Термоінжиніринг», ТОВ «АБЕЛІТ ПЛЮС», ПП «СЧН ЖИТЛО-БУД», протоколи засідань тендерного комітету, рішення колегії АМКУ від 06.04.2020 року № 6565-р/пк-пз та від 17.07.2020 року № 13863-р/пк-пз. За результатами моніторингу відповідності тендерної документації Замовника законодавству у сфері закупівель установлено, що в порушення вимог пункту 13 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року, далі – Закон) в тендерній документації Замовника не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Також, моніторингом установлено, що на порушення вимог пункту 83 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Постанова № 668) в проєкті договору на закупівлю відсутній план фінансування робіт, який має бути його невід’ємною частиною. Однак, згідно із інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовник, прийняв рішення про відміну торгів, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 04.08.2020 року, на підставі частини 1 статті 31 Закону.
Період усунення порушень: 06.08.2020 16:51 - 21.08.2020 00:00
Дата публікації висновку: 06.08.2020 16:51