• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Поточний ремонт вулиць м. Житомира

Завершена

53 039 976.04 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 265 199.88 UAH
Номер: be6fd2326b6d44fc9652b283fc8d38ba
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-27-000134
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.03.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 31.03.2020 17:12 - 22.04.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 31.03.2020 № 19 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 31.03.2020 № 19. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 1. UA-2020-01-24-003827-a від 24.01.2020 – Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 304-12-32, berd.slava.83@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі установлено порушення вимог пункту 2 розділу II Порядку МЕРТУ № 454. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації законодавству у сфері закупівель установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає нормам пункту 2 частини 2 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу 2 частини 2 статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду та оцінки тендерних пропозицій, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 квітня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, внесення змін до неї, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд та оцінка тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, тендерну документацію Комунального підприємства «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради (далі - Замовник), оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерні пропозиції учасників ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОМАГІСТРАЛЬ», ТОВ «АСФАЛЬТ ПЛЮС», ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АРТЕМБУД», ТОВ «СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА», ТОВ «СТ «ГАЛАКТИКА», протокол розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 08.04.2020 року та рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.03.2020 року № 5704-р/пк-пз. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівель встановлено, що Замовником код предмета закупівель послуг (підпункт 4.1 пункту 4 розділу «Загальні положення» тендерної документації та пункт 6 оголошення про проведення відкритих торгів) зазначено за показником четвертої цифри (ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) основного словника, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749 (далі - ДК 021:2015), тобто із зазначенням предмета закупівлі робіт відповідно до розділу III «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 448/28578 (далі – Порядок МЕРТУ № 454), а не зазначенням предмету закупівель послуг з поточного ремонту згідно ДК 021:2015, що не відповідає вимогам пункту 2 розділу ІІ Порядок МЕРТУ № 454. Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), встановлено імперативну умову, що тендерна документація, зокрема має містити вимоги встановлені статтею 17 цього Закону. Однак, за результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить вимоги, встановлені частинами 1 та 2 статті 17 Закону. Відповідно до пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, встановлено імперативну умову, що відповідно до пунктів 1, 2 «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», затвердженого наказом Мінрегіону від 20.10.2016 № 281 та зареєстрованого в Мін’юсті 11.11.2016 за № 1469/29599 (далі – Порядок № 281), при складанні договірної ціни Учасник здійснює розрахунок кошторисної заробітної плати. Розрахунок розміру кошторисної заробітної плати у договірній ціні здійснюється Учасником згідно з пунктами 3 та 4 Порядку № 281, виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості та з урахуванням положень галузевих (міжгалузевих), територіальних угод та колективних договорів. Проте, моніторингом установлено, що пункти 3 та 4 Порядку № 281 стосуються розрахунку кошторисної заробітної плати при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), при цьому при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) учасники мають керуватися пунктом 5 вищевказаного Порядку № 281 та визначати розмір кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва. Таким чином, вищевказана вимога тендерної документації не відповідає нормам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону. Крім цього, моніторингом установлено, що Замовником на порушення вимог абзацу 2 частини 2 статті 23 Закону не розміщено в електронній системі закупівель в окремому документі перелік змін, що вносились до тендерної документації. Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги.
Період усунення порушень: 16.04.2020 16:52 - 01.05.2020 00:00
Дата публікації висновку: 16.04.2020 16:52

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: КП УАШ надає відповідь щодо результатів проведення моніторингу.
Дата публікації звіту: 23.04.2020 17:38