• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Будівельні роботи по об’єкту «Реконструкція нежилих приміщень під амбулаторію лікарів сімейної медицині за адресою: м.Київ, Дарницький бульвар, 23»

Завершена

18 670 491.78 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 90 000.00 UAH
Номер: b369f454c56845039e5fef2678d95478
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-30-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.06.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 01.07.2020 08:58 - 23.07.2020 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 30.06.2020 № 109 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 30.06.2020 № 109 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2020-01-20-004680-c 20.01.2020 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 683-92-90, vitaaaa1990@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами здійсненого моніторингу при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII у редакції від 01.12.2019 року, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17.07.2020. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 року (далі – Закон № 922-VIII у редакції від 01.12.2019 року), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 20.01.2020 б/н (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 05.02.2020, протокол розкриття, тендерні пропозиції ТОВ «РЕМОНТНА КОМПАНІЯ «ІЗОЛ», ТОВ «СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ», ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ», ТОВ «А Груп», ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АНТА», протоколи засідання тендерного комітету комунального підприємства «Інженерний центр» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 10.02.2020 № 10/02/20/1-тк, від 13.02.2020 № 13/02/20-тк, від 14.02.2020 № 14/02/20/-тк та № 14/02/20/1-тк, від 17.02.2020 № 17/02/20/1-тк, повідомлення про намір укласти договір від 17.02.2020, договір від 28.02.2020 № 172/20-17, додаткові угоди від 11.03.2020 №1, від 27.05.2020 № 2, від 05.06.2020 № 3.
Період усунення порушень: 20.07.2020 13:11 - 24.07.2020 00:00
Дата публікації висновку: 20.07.2020 13:11

Запити/Пояснення