• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Будівельні роботи по об’єкту «Реконструкція нежилих приміщень під амбулаторію лікарів сімейної медицині за адресою: м.Київ, Дарницький бульвар, 23»

Завершена

18 670 491.78 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 90 000.00 UAH
Період оскарження: 20.01.2020 16:56 - 31.01.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: e5ecfad86c8b4f7bb76e36b5abd9c695
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-20-004680-c.b4
Назва: Вимога про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
Згідно з протоколом № 17/02/20/1-тк від 17.02.2020 тендерним комітетом комунального підприємства «Інженерний центр» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) визначено тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АНТА» ЄДРПОУ 42126756 щодо участі у торгах на закупівлю будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція нежилих приміщень під амбулаторію лікарів сімейної медицині за адресою:м.Київ, Дарницький бульвар, 23» (Код ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція) як таку, що відповідає вимогам тендерної документації та прийнято рішення про визнання ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АНТА» переможцем закупівлі. Проте, здійснивши аналіз тендерної пропозиції учасника - ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АНТА», виявлено, що дана тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, встановлених Замовником у зв’язку з наступним. Пунктом 5 Розділу ІІІ тендерної документації, затвердженої протоколом тендерного комітету комунального підприємства «Інженерний центр» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 20.02.2020 р. визначено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям (розділ І Додатку 1 до тендерної документації). Для участі у зазначеній процедурі закупівель учасники повинні відповідати таким критеріям: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Підпунктом 1.1. пункту 1 Розділу І Додатку 1 до тендерної документації передбачено вимогу щодо надання довідки у довільній формі ПРО НАЯВНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ ТА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ Учасника, яке необхідне для виконання робіт. ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АНТА» у складі тендерної пропозиції надано документ Довідка МТБ.pdf, що містить інформацію про наявність приміщень (офісних, складських та ін.), водночас даною довідкою НЕ ПІДТВЕРДЖЕНО НАЯВНОСТІ ТЕХНІКИ ТА ОБЛАДНАННЯ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ВИКОНАННЯ РОБІТ ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ. Підпунктом 2.1. пункту 2 Розділу І Додатку 1 до тендерної документації передбачено вимогу щодо надання довідки у довільній формі про наявність працівників ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ МАЮТЬ НЕОБХІДНІ ОСВІТУ, ЗНАННЯ ТА ДОСВІД. ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АНТА» у складі тендерної пропозиції надано документ Довідка працівники.pdf, що містить інформацію про посади та прізвище, ім’я по батькові працівників, водночас дана довідка не містить інформації про КВАЛІФІКАЦІЮ, ОСВІТУ, ЗНАННЯ ТА ДОСВІД зазначених працівників. Підпунктами 3.1.-3.4. пункту 3 Розділу І Додатку 1 до тендерної документації встановлено перелік документів, що вимагаються Замовником для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання налогічного договору. Зокрема, пп. 3.3. п. 3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації вимагається надати: Акт(-и) приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в та Довідка(-и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, що підтверджують виконання наданого аналогічного договору в повному обсязі. У ВИПАДКУ НЕВІДПОВІДНОСТІ СУМИ ДОГОВОРУ ТА ДОВІДКИ(-ОК) ПРО ВАРТІСТЬ ВИКОНАНИХ БУДІВЕЛЬНИХ РОБІТ ТА ВИТРАТ ЗА ФОРМОЮ КБ-3, Актів приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в надати письмове ПОЯСНЕННЯ У ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ ЩОДО НЕВІДПОВІДНОСТІ СУМ. ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АНТА» у складі тендерної пропозиції надано Договір підряду №172/19-30 від 15.03.2019 р., відповідно до пп. 3.1. п. 3 якого загальна вартість за даними договором становить 25 790 040,92 грн., а згідно заключної Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3 (файл Акт 17-20.pdf) за грудень 2019 року вартість виконаних робіт з початку будівництва склала 21 410 058,26 грн.,що встановлює невідповідність між сумою договору та сумами виконаних будівельних робіт. При цьому в складі тендерної пропозиції даним учасником НЕ НАДАНО письмового ПОЯСНЕННЯ У ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ ЩОДО НЕВІДПОВІДНОСТІ СУМ. Отже, тендерна пропозиція ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АНТА» ЄДРПОУ 42126756, у зв’язку з вищеперерахованим не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, пп. 2.3. п. 2. Додатку 6 до тендерної документації визначено, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідно до Технічного завдання передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Учасник у Гарантійному листі щодо виконання зобов’язань гарантує застосування заходів стосовно захисту довкілля під час виконання робіт. Згідно аналізу наданих документів в складі тендерної ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АНТА» виявлено, що даним учасником НЕ НАДАНО ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА щодо виконання зобов’язань гарантує застосування заходів стосовно захисту довкілля під час виконання робіт, а отже не підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником згідно з п. 6 Розділу ІІІ тендерної документації. Виходячи з вищезазначеного, тендерна пропозиція ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АНТА», не відповідає вимогам тендерної документації, встановлених Замовником та мала б бути відхилена як така, що не відповідає ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам тендерної документації Замовника в цілому. Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ» ПОВТОРНО нагадує Замовнику, що відповідно до частини 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; НЕДИСКРИМІНАЦІЯ учасників; ОБ’ЄКТИВНА ТА НЕУПЕРЕДЖЕНА ОЦІНКА ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ; запобігання корупційним діям і зловживанням. При цьому тендерним комітетом опрацьована попередня вимога Товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ» та було вирішено рішення тендерного комітету затверджене протоколом №13/02/20/1-тк від 13.02.2020 залишити без змін, БЕЗ НАДАННЯ додаткової інформацію стосовно причин невідповідності та стосовно дискримінації порівняно з учасниками інших закупівель Замовника. Визнаючи переможцем даної закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АНТА», тендерна пропозиція якого не відповідає ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам тендерної документації, Замовник повторно порушує принципи Закону України «Про публічні закупівлі». Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо від тендерного комітету усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель: скасувати рішення про визнання ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АНТА» переможцем процедури закупівлі будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція нежилих приміщень під амбулаторію лікарів сімейної медицині за адресою:м.Київ, Дарницький бульвар, 23» (Код ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція) , переглянути повністю тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АНТА» щодо відповідності тендерній документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерним комітетом КП "Інженерний центр" опрацьована Ваша вимога. Вирішено рішення тендерного комітету затверджене протоколом № 17/02/20/1-тк від 17.02.2020 залишити без змін.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції

Номер: 8e6b86ad4535477a993b9b659b7891cb
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-20-004680-c.c3
Назва: Вимога щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Відповідно до частини 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; НЕДИСКРИМІНАЦІЯ учасників; ОБ’ЄКТИВНА ТА НЕУПЕРЕДЖЕНА ОЦІНКА ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з протоколом № 13/02/20/1-тк від 13.02.2020 тендерним комітетом комунального підприємства «Інженерний центр» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) відхилено тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ» щодо участі у торгах на закупівлю будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція нежилих приміщень під амбулаторію лікарів сімейної медицині за адресою:м.Київ, Дарницький бульвар, 23» (Код ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція) як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Даним рішенням тендерний комітет грубо порушує принципи Закону України «Про публічні закупівлі», дискримінуючи Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ» та необ’єктивно й упереджено оцінюючи тендерну пропозицію даного учасника, про що свідчить наступне. Підставою для відхилення тендерної пропозиції визначено ніби-то непідтвердження виконання аналогічних договорів в повному обсязі – ненадання Актів приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в на суму 11 335 123,20 грн. до Договору №6/05 від 22.05.2017 р. та Актів приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в на суму 5 570 344,80 грн. до Договору №30/06 від 21.06.2018 р. При цьому пп. 3.3 п. 3 Розділу І. Перелік документів, які надаються Учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону) Додатку 1 до тендерної документації визначено, що учаснику слід надати «Акт(-и) приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в та Довідка(-и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, що підтверджують виконання наданого аналогічного договору в повному обсязі». Отже, по-перше, Товариством з обмеженою відповідальністю «СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ» складі тендерної пропозиції надано: до Договору №6/05 від 22.05.2017 р. Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3 за грудень 2018 року (в якій НАРОСТАЮЧИМ ПІДСУМКОМ відображено вартість виконаних будівельних робіт та витрат З ПОЧАТКУ БУДІВНИЦТВА ДО ОСТАННЬОГО ЗВІТНОГО МІСЯЦЯ на суму 11 335 123,20 грн.) та Акт приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в за грудень 2018 року, що містить дані про вартість виконаних робіт в останньому звітному періоді – в графі 3 Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3 за грудень 2018 року, при цьому графи 1 та 2 Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3 за грудень 2018 року відображають суму вартостей робіт відповідно до Актів приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в за попередні періоди; та до Договору №30/06 від 21.06.2018 р. Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3 за грудень 2018 року (в якій НАРОСТАЮЧИМ ПІДСУМКОМ відображено вартість виконаних будівельних робіт та витрат З ПОЧАТКУ БУДІВНИЦТВА ДО ОСТАННЬОГО ЗВІТНОГО МІСЯЦЯ на суму 5 570 344,80 грн.) та Акт приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в за грудень 2018 року, що містить дані про вартість виконаних робіт в останньому звітному періоді – в графі 3 Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3 за грудень 2018 року, при цьому графи 1 та 2 Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3 за грудень 2018 року відображають СУМУ ВАРТОСТЕЙ РОБІТ відповідно до Актів приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в за попередні періоди. Присутні в складі тендерного комітету члени, що відповідно до займаних посад мають володіти відповідними досвідом, знаннями та навичками щодо кошторисної справи не можуть не знати наступне. Наказом Мінрегіону України від 04.12.2009 р. № 554 «Про затвердження примірних форм первинних документів з обліку в будівництві» (зі змінами та доповненнями) було затверджено основні примірні типові форми первинних облікових документів у будівництві, в тому числі: примірна форма № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та примірна форма № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати». Даний наказ, з урахуванням роз’яснень Мінрегіону, викладених у листі від 16.03.2010 р. №12/19-3-9-14-295, містить належну інформацію щодо порядку складання та застосування форм № Кб-2в та Кб-3. Мінрегіон визначив, що зазначені типові форми підлягають обов’язковому застосуванню при проведенні взаєморозрахунків за виконані роботи між замовниками та виконавцями робіт з будівництва, що здійснюється за рахунок бюджетних коштів та коштів підприємств, установ і організацій державної власності. Відтак, встановлено, що Акт приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) складається, якщо підрядні роботи виконуються за рахунок бюджетних коштів або коштів підприємств, установ і організацій державної форми власності. Вартісні показники форми підбиваються за договірними цінами, затвердженими підрядником і погодженими із замовниками, якщо інше не передбачено договором на виконання робіт. В Акті приймання виконаних будівельних робіт наводяться дані про види, обсяги і вартість виконаних робіт у ЗВІТНОМУ ПЕРІОДІ. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3) складається для визначення вартості виконаних будівельних робіт та здійснення розрахунків за виконані підрядні роботи у будівництві. При цьому форма КБ-3 застосовується як самостійний РОРЗРАХУНКОВИЙ документ так і в поєднанні з формою КБ-2в. Вартість робіт у формі КБ-3 підбивається за поточним рівнем цін відповідно до умов договору (контракту) У графі 1 форми КБ-3 підбивається вартість виконаних будівельних робіт НАРОСТАЮЧИМ РЕЗУЛЬТАТОМ – з початку року по звітний місяць включно. У випадку складання Актів приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в) у Довідці вартість виконаних робіт за період з початку року визначається як СУМА ВАРТОСТЕЙ РОБІТ, ВІДПОВІДНО ДО АКТІВ ЗА ПОПЕРЕДНІ ПЕРІОДИ. У графі 2 відбивається вартість будівельно-монтажних робіт, ремонтно-будівельних та інших підрядних робіт наростаючим підсумком, з початку року по звітний місяць включно, а у графах 3, 4, 5 із граф 1,2 виділяються відповідні дані за звітний місяць. З 1 січня 2014 року втратили чинність первинні документи, які використовувались в обліку в будівництві, затверджені вищевказаним наказом Мінрегіонбуду та введені в дію національні стандарти України (ДСТУ) із ціноутворення в будівництві, зокрема ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Примірні форми первинних документів з обліку в будівництві, які використовуються з 01.01.2014 р. під час проведення взаєморозрахунків за обсяги виконаних будівельних робіт, передбачено, зокрема, додатками Т–Ц до цих Правил: примірна форма № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (додаток Т); примірна форма № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (додаток У). Пунктами 1.2 зокрема ДСТУ БД.1.1-1:2013 визначено, що цей стандарт носить обов’язковий характер при визначенні вартості об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів комунальних і державних підприємств, а також кредитів, наданих під державні гарантії. Відтак, у примірній формі № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» містяться графи 1-3, в яких відображається вартість виконаних робіт та витрати: З ПОЧАТКУ БУДІВНИЦТВА ПО ЗВІТНИЙ МІСЯЦЬ ВКЛЮЧНО (наростаючим підсумком), з початку року по звітний місяць включно та за звітний місяць. Виходячи з вищевикладеного, Товариством з обмеженою відповідальністю «СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ» надано відповідні Акти приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, що підтверджують виконання наданих аналогічних договорів в повному обсязі. По-друге, пп. 3.4 п. 3 Розділу І. Перелік документів, які надаються Учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону) Додатку 1 до тендерної документації вимагається надати СХВАЛЬНИЙ ЛИСТ – ВІДГУК від замовника (замовника або генпідрядника, у випадку якщо підрядник виконував аналогічний договір як субпідрядна організація) щодо ВИКОНАННЯ НАДАНОГО АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ ІЗ ОБОВЯЗКОВОЮ ІНФОРМАЦІЄЮ ЩОДО СТАНУ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ (повне/виконується), якості виконаних робіт. Тобто, тендерний комітет, вимагаючи такий лист-відгук від замовника не вважає за необхідне або читати його, або ставить під сумнів твердження такого замовника, що його договори виконані в повному обсязі, а об’єкт введено в експлуатацію. По-третє, наданий Товариством з обмеженою відповідальністю «СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ» лист-відгук містить інформацію, що: 1) аналогічні договори укладені Закону України «Про публічні закупівлі» укладені за результатом проведення процедур публічних закупівель, а отже зі звітами про їх виконання безперешкодно можна ознайомитись в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro – prozorro.gov.ua, що є в загальному доступі; 2) об’єкт введено в експлуатацію із зазначенням серії та номера сертифіката – безперешкодно можна ознайомитись на сайті Державної архітектурно-будівельної інспекція dabi.gov.ua. По-четверте, в протоколі № 13/02/20/1-тк від 13.02.2020 тендерний комітет НАМАГАЄТЬСЯ трактувати свою вимогу, що він мав на увазі надання Актів приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в – за кожен звітний період на всю суму договорів, проте правильність розуміння щодо надання Актів приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, що підтверджують виконання наданого аналогічного договору в повному обсязі, та сама правильність надання Товариством з обмеженою відповідальністю «СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ» підкріплюється таким. Тендерним комітетом комунального підприємства «Інженерний центр» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» оголошуються закупівлі щодо інших будівельних робіт, з інформацію про які кожен бажаючий може ознайомитись у вищезгаданій інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro. Отже, серед останніх відкритих торгів на закупівлю будівельних робіт, була закупівля завершальних будівельних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень та термосанація будівель Київського міського клінічного онкологічного центру на вул. Верховинній, 69 у Святошинському районі» (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), оголошена за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-16-003557-b. Тендерна документація, затверджена Протоколом тендерного комітету комунального підприємства «Інженерний центр» від «16» жовтня 2019 року також містить пп. 3.3 п. 3 Розділу І. Перелік документів, які надаються Учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону) Додатку 1 до тендерної документації визначено, що учаснику слід надати «Акт(-и) приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в та Довідка(-и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, що підтверджують виконання наданого аналогічного договору в повному обсязі». Тобто,вимоги даної тендерної документації ідентичні вимогам тендерної документації на закупівлю будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція нежилих приміщень під амбулаторію лікарів сімейної медицині за адресою:м.Київ, Дарницький бульвар, 23» (Код ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція). За результатом проведених торгів та розгляду тендерних пропозицій протоколом тендерного комітету № 06/11/19/1-тк від 06.11.2019 визначено: визначити пропозицію ТОВ «НВО УКРСОВПРОЕКТ» (ЄДРПОУ 31281366), як таку, що відповідає вимогам тендерної документації із здійснення закупівлі завершальних будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень та термосанація будівель Київського міського клінічного онкологічного центру на вул. Верховинній, 69 у Святошинському районі» (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація); визначити переможцем процедури закупівлі завершальних будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень та термосанація будівель Київського міського клінічного онкологічного центру на вул. Верховинній, 69 у Святошинському районі» (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) учасника торгів - ТОВ «НВО УКРСОВПРОЕКТ» (ЄДРПОУ 31281366); прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем. При цьому учасником - переможцем процедури даної закупівлі у складі тендерної пропозиції надано якраз-таки останню Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3 за грудень 2017 року до аналогічного договору, без надання останнього Акта приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в до форм КБ-3 за грудень 2017 року, навіть більше, не надано жодної форми КбБ-2в, при цьому тендерний комітет «побачив» та «Переконався» у підтвердженні виконання аналогічного договору. Тобто, у ПОРІВНЯНИХ ТЕНДЕРНИХ ДОКУМЕНТАЦІЯХ ПО ДВОХ ЗАКУПІВЛЯХ НАЯВНА ПОВНІСТЮ ІДЕНТИЧНА ВИМОГА В ЧАСТИНІ НАДАННЯ ДОКУМЕНТІВ: «Акт(-и) приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в та Довідка(-и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, що підтверджують виконання наданого аналогічного договору в повному обсязі» - відповідно до пп. 3.3 п. 3 Розділу І. Перелік документів, які надаються Учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону). І, не зважаючи, на практично той же склад тендерного комітету (за винятком пари осіб), в ідентичній ситуації, тендерний комітет по-різному інтерпретує свої вимоги. НЕ ВІДХИЛИВШИ тендерну пропозицію ТОВ «НВО УКРСОВПРОЕКТ» під час проведення закупівлі завершальних будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень та термосанація будівель Київського міського клінічного онкологічного центру на вул. Верховинній, 69 у Святошинському районі» (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), але ВІДХИЛИВШИ при цьому тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ» щодо участі у торгах на закупівлю будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція нежилих приміщень під амбулаторію лікарів сімейної медицині за адресою:м.Київ, Дарницький бульвар, 23» (Код ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція) при різному трактуванні однієї вимоги щодо дотримання учасниками пп. 3.3 п. 3 Розділу І. Перелік документів, які надаються Учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону), тендерний комітет відкрито й демонстративно дискримінував та провів абсолютно необ’єктивну й повністю упереджену оцінку тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ». Якщо ж тендерний комітет дотримується своєї НОВОЇ позиції, продемонстрованої стосовно розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ» щодо розуміння вимог, встановленим пп. 3.3 п. 3 Розділу І тендерної документації, отже попередні закупівлі (як мінімум одна – наведена як приклад), були ПРОВЕДЕНІ З ПОРУШЕННЯМ ЗАКОНОДАВСТВА З ПИТАНЬ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ та заслуговують на увагу з боку центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю та проводить моніторинг закупівель, відповідно, договори, укладені, за результатом їх проведення – є нікчемними, а кошти, сплачені за цими договорами – безпідставно витрачені . Виходячи з вищевикладеного, вимагаю від тендерного комітету: скасувати незаконне та таке, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ», повторно - об’єктивно та неупереджено розглянути тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерним комітетом КП "Інженерний центр" опрацьована Ваша вимога. Вирішено рішення тендерного комітету затверджене протоколом № 13/02/20/1-тк від 13.02.2020 залишити без змін.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Нецінові критерії закупівлі

Номер: 65bf560468304e9c8b9f49eec70be35a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-20-004680-c.a1
Назва: Нецінові критерії закупівлі
Вимога:
Умовами закупівлі передбачено встановлення нецінових критеріїв до учасників, зокрема, умови оплати – відстрочка платежу. Ні Замовник, ні головний розпорядник бюджетних коштів – КМДА, не є прибутковими організаціями, а тому не отримують ні прибутку ні будь-якої економії. Не зрозумілим є питання доцільності встановлення такого критерію, адже пунктом 4.6. проекту Договору, розміщеного у Додатку 5 до тендерної документації, фактично передбачена автоматична відстрочка платежу у разі затримки бюджетного фінансування «…у випадку затримки бюджетного фінансування оплата виконаних Робіт за Договором здійснюється протягом 10-ти робочих днів з моменту надходження бюджетних коштів на реєстраційний рахунок Замовника». Якщо врахувати те, що закупівля фінансується за рахунок бюджетних коштів, то застосування критерію відстрочка платежу, може призвести до необґрунтованого завищення вартості робіт переможцем, що в свою чергу може спричинити збитки відповідному бюджету. Додатково прошу надати пояснення, якщо переможець встановить відстрочку платежу у 121 календарний день, чи є вірогідність того, що здійснить оплату за фактично виконані роботи значно раніше, наприклад, на 30 календарний день? Чи є вірогідність того, що при підписанні договору можливе встановлення іншого строку оплати? З метою недопущення необґрунтованих зайвих витрат публічних коштів та усунення умов і можливостей завдання шкоди відповідному бюджету, просимо внести зміни до тендерної документації та умов закупівлі, виключивши необґрунтоване застосування неціанового критерію у вигляді нікому не потрібної відстрочки платежу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідні зміни внесені в тендерну документацію.
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 24.01.2020 15:54
Підтвердження вирішення: Відповідні зміни внесені в тендерну документацію.
Вимога
Вирішена

Некоректність банківських реквізитів

Номер: 7829e20c936745308388f6415759d64e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-20-004680-c.a2
Назва: Некоректність банківських реквізитів
Вимога:
У відповідності до постанови Правління Національного банку України від 28 грудня 2018 року № 162 з 13 січня 220 року в Україні запроваджено міжнародний номер банківського рахунку (IBAN). Тендерною документацією передбачено надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії та внесення забезпечення виконання договору. В той же час, зазначені банківські реквізити Замовника не відповідають вимогам постанови Правління Національного банку України від 28 грудня 2018 року № 162. Прошу Замовника внести зміни до тендерної документації в цій частині.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідні зміни внесені в тендерну документацію.
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 24.01.2020 15:53
Підтвердження вирішення: Відповідні зміни внесені в тендерну документацію.