-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
55320000-9 - Послуги з організації харчування (Послуги з харчування для загальноосвітніх навчальних закладів)
Завершена
2 089 605.90
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 448.03 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 448.03 UAH
Номер:
3fa0c1a5b6644ad0aee1bf8741e7c4a8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-02-10-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.02.2020 00:00
Період моніторингу:
11.02.2020 12:54 - 04.03.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
10.02.2020 № 31
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 10.02.2020 № 31
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5 UA-2020-01-20-000821-а
20.01.2020
Комунальний заклад освіти «Навчально-виховний комплекс №139 «Загальноосвітній навчальний заклад – центр творчості «ДУМА» Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 24445669) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку), розкриття тендерних пропозицій, визначення переможця, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації установлено порушення вимог абзацу другого частини 1 статті 10 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 лютого 2020року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України “Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: інформацію замовника про закупівлю, річний план UA-P-2020-01-20-016529-с, оголошення про проведення процедури, тендерну документацію від 23.01.2020 (затверджену протоколом від 02.01.2020), тендерні пропозиції ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5», та ТОВ «АРТ-СИНТЕЗ», протокол засідання тендерної комісії від 12.02.2020 № 5.
Відповідно до частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю. Абзацем другим частини першої статті 10 Закону визначені строки оприлюднення оголошення та тендерної документації під час проведення відкритих торгів, що є не пізніше ніж за 15 днів до розкриття тендерних пропозицій.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що на порушення вимог абзацу другого частини першої статті 10 Закону, замовник оприлюднив тендерну документацію 23.01.2020, що є менше ніж за 15 днів до встановленого в оголошенні кінцевого строку 04.02.2020 подання тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
24.02.2020 17:15 - 10.03.2020 00:00
Дата публікації висновку:
24.02.2020 17:15