-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 03210000-6 Зернові культури та картопля (горох колотий, картопля)
Завершена
750 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 750.00 UAH
Номер:
a7af1fe10576434697e6f6cd07e98102
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-05-04-000071
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.05.2020 00:00
Період моніторингу:
04.05.2020 15:49 - 26.05.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
від 04.05.2020 № 19
м. Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Ігор БЄЛІК
Додаток
до наказу управління
від 04.05.2020 № 19
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 Управління освіти Бахмутської міської ради UA-2020-01-17-002744-c 17.01.2020
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту другого частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону.
За результатами аналізу питання щодо надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї встановлено порушення вимог частини другої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону, вимог абзацу сьомого частини 1 статті 31 Закону.
За результатами моніторингу питання щодо надання відповіді на звернення щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення частини першої статті 32 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 травня 2020 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.12.2019) (далі – Закон), надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, розгляд тендерних пропозицій, надання відповіді на звернення щодо розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету управління освіти Бахмутської міської ради (далі – Замовник) від 29.01.2020 № 23, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протоколи розгляду та розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції фізичних осіб підприємців Вітренко Юрія Петровича (далі – ФОП Вітренко Ю.П.), Федоряка Федіра Анатолійовича (далі –
ФОП Федоряк Ф.А.) та товариства з обмеженою відповідальністю «Краматорський комбінат дитячого харчування» (далі – ТОВ «Краматорський комбінат дитячого харчування), протокол від 07.02.2020 № 30, повідомлення про намір укласти договір від 07.02.2020, договір про закупівлю товарів за державні кошти від 03.03.2020 № 124 (далі – Договір).
За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а саме:
- пункт 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника містить вимогу щодо надання учасниками торгів підтвердження про відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо яких міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним;
- пункт 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника містить вимогу щодо надання учасниками торгів підтвердження про відсутність підстав, передбачених пунктами 1 та 7 частини першої статті 17 Закону, що суперечить вимогам частини 3 статті 17 Закону.
- пункт 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника містить вимогу щодо надання переможцем торгів документального підтвердження про відсутність підстав, передбачених пунктом 2, 3, 8, та 9 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо якої міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
За результатами моніторингу питання щодо надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї установлено положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, не відображені у вигляді закреслених даних, що є порушенням вимог частини другої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Федоряка Ф.А. установлено її не відповідність умовам тендерної документації Замовника, а саме:
-не надано забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії окремим файлом в електронному або у від сканованому варіанті з паперового носія, чим порушив пункт 3 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
- відсутній витяг з реєстру потужностей операторів ринку із зазначенням адрес їх розташування, що не відповідає умові пункту 7 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Федоряк Ф.А, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та уклав з ним договір.
Вищевказане призвело до порушення Замовником абзацу сьомого частини 1 статті 31 Закону в частині не відміни торгів в разі відхилення всіх тендерних пропозицій.
Також, моніторингом установлено, що Замовник на звернення ФОП Вітренка Ю.П. з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, яке оприлюднене в електронній системі закупівель 16.02.2020 не надав відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення, чим порушив вимогу частини першої статті 32 Закону.
Період усунення порушень:
25.05.2020 16:35 - 09.06.2020 00:00
Дата публікації висновку:
25.05.2020 16:35
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управлінням освіти Бахмутської міської ради вживаються заходи щодо розірвання договору від 03.03.2020 № 124 укладеного між Управлінням освіти Бахмутської міської ради та ФОП Федоряка Федір Анатолійович.
Дата публікації звіту:
01.06.2020 13:35