• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Одномісні парти та стільці учнівські

Завершена

12 160 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 60 800.00 UAH
Номер: 092b03475e1b4945924288c3250396ab
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-11-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.06.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 12.06.2020 08:31 - 04.07.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.06.2020 № 99 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 11.06.2020 № 99 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2020-01-15-003542-c 15.01.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 66) 617-78-32, yana_golikk@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при перевірці відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 року, встановлено порушення норм ч. 2 ст. 23 Закону № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 року. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення норм п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 року. За результатами моніторингу встановлено порушення ч. 1 ст. 31 Закону № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 року. За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, плануванні закупівлі, своєчасності укладання договору, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця та оприлюднення договору порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24.06.2020 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (у редакції від 01.12.2019 року) (далі – Закон № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 року), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця та оприлюднення договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 15.01.2020 № 18/01 зі змінами (далі – ТД), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.02.2020 № 3592-р/пк-пз, протокол розгляду тендерних пропозицій від 19.03.2020, тендерні пропозиції ТОВ «Видавництво Розумники», ТОВ «Українське навчання» та ТОВ «Розком», протокол про визначення переможця від 26.03.2020 № 20/236, повідомлення про намір укласти договір від 26.03.2020, договір від 07.04.2020 № 34 зі змінами, пояснення Замовника від 24.06.2020 року. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що положення тендерної документації, до яких вносились зміни 28.01.2020, не відображено у вигляді закреслених даних та не оприлюднено перелік змін в окремому документі, чим порушено ч. 2 ст. 23 Закону № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 року. Крім того, встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Видавництво Розумники» не відповідає вимогам ТД, оскільки у складі пропозиції не надано скановану копію діючого висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗ України на матеріал рр пластик, з якого виготовлено шухляду під стільницею для одномісної парти, зазначений у технічній специфікації від 21.02.2020 № 040220/11, що вимагалось п. 3.3 ч. 3 Додатку 2 до ТД. Згідно з п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 року, Замовник відхиляє тендерну пропозицію, яка не відповідає умовам ТД. Однак, в порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 року, Замовник не відхилив пропозицію ТОВ «Видавництво Розумники» як таку, що не відповідає вимогам ТД, та допустив до аукціону. Вищевказане призвело до порушення ч. 1 ст. 31 Закону № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 року, відповідно до якої Замовник відміняє торги в разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 25.06.2020 16:18 - 10.07.2020 00:00
Дата публікації висновку: 25.06.2020 16:18

Запити/Пояснення