-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Одномісні парти та стільці учнівські
Завершена
12 160 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 60 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 60 800.00 UAH
Номер:
092b03475e1b4945924288c3250396ab
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-11-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.06.2020 00:00
Період моніторингу:
12.06.2020 08:31 - 04.07.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.06.2020 № 99
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 11.06.2020 № 99
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-01-15-003542-c 15.01.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при перевірці відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 року, встановлено порушення норм ч. 2 ст. 23 Закону № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 року.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення норм п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 року.
За результатами моніторингу встановлено порушення ч. 1 ст. 31 Закону № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 року.
За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, плануванні закупівлі, своєчасності укладання договору, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця та оприлюднення договору порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24.06.2020 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (у редакції від 01.12.2019 року) (далі – Закон № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 року), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця та оприлюднення договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 15.01.2020 № 18/01 зі змінами (далі – ТД), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.02.2020 № 3592-р/пк-пз, протокол розгляду тендерних пропозицій від 19.03.2020, тендерні пропозиції ТОВ «Видавництво Розумники», ТОВ «Українське навчання» та ТОВ «Розком», протокол про визначення переможця від 26.03.2020 № 20/236, повідомлення про намір укласти договір від 26.03.2020, договір від 07.04.2020 № 34 зі змінами, пояснення Замовника від 24.06.2020 року.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що положення тендерної документації, до яких вносились зміни 28.01.2020, не відображено у вигляді закреслених даних та не оприлюднено перелік змін в окремому документі, чим порушено ч. 2 ст. 23 Закону № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 року.
Крім того, встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Видавництво Розумники» не відповідає вимогам ТД, оскільки у складі пропозиції не надано скановану копію діючого висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗ України на матеріал рр пластик, з якого виготовлено шухляду під стільницею для одномісної парти, зазначений у технічній специфікації від 21.02.2020 № 040220/11, що вимагалось п. 3.3 ч. 3 Додатку 2 до ТД.
Згідно з п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 року, Замовник відхиляє тендерну пропозицію, яка не відповідає умовам ТД.
Однак, в порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 року, Замовник не відхилив пропозицію ТОВ «Видавництво Розумники» як таку, що не відповідає вимогам ТД, та допустив до аукціону.
Вищевказане призвело до порушення ч. 1 ст. 31 Закону № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 року, відповідно до якої Замовник відміняє торги в разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
25.06.2020 16:18 - 10.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
25.06.2020 16:18
Запити/Пояснення
Номер:
9730401f5c2c499191952f2dd400bb3c
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.06.2020 10:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.06.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі одномісних парт та стільців учнівських за кодом ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-15-003542-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (у редакції від 01.12.2019 року), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питання:
За яких документально підтверджених об’єктивних обставин виникла потреба продовжити виконання зобов’язань щодо передання товару додатковою угодою від 15.06.2020 № 1 до договору від 07.04.2020 № 34?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
a521dceeb68f4067bbe4fbde91ab2194
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
24.06.2020 10:54
Опис:
Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації розглянуло запит Державної аудиторської служби України, розміщений на веб-порталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-15-003542-c «Шкільні меблі» код 39160000-1 ДК 021:2015 (одномісні парти та стільці учнівські) про надання пояснень щодо об’єктивних обставин продовження виконання зобов’язань за Договором від 07.04.2020 № 34 додатковою угодою від 15.06.2020 № 1 та повідомляє наступне.
Відповідно до листа товариства з обмеженою відповідальністю «Українське навчання» від 02.06.2020р. №07/45 з проханням про перенесення строків поставки з 16.06.2020р. по 14.08.2020р. у зв’язку з форс-мажорними обставинами, спричиненими поширенням вірусу COVID-19 та обмежувальними заходами на території України, управлінням освіти було прийнято рішення про внесення змін до Договору від 07.04.2020 № 34 шляхом укладання додаткової угоди керуючись ст. 188 Господарського Кодексу України, ст. 651 Цивільного Кодексу України.
Скан-копії листів від ТОВ «Українське навчання» (учасник закупівлі), ТОВ «ВЕМА КІДС» (виробник товару), Letterhead of Suzhou Ginghongxin Plastic Co.,Ltd. (виробник комплектуючих) додаються.
Номер:
6a8535afbfd3424994a6fb0a2e8efcbc
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
01.07.2020 17:22
Опис:
За результатом розгляду висновку, тендерний комітет управління освіти надає пояснення.
1. З приводу порушень в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї зазначаємо про наступне.
Рішенням від 25.02.2020 № 3592-р/пк-пз Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, за результатами розгляду скарги Підприємства, яке засноване на власності об’єднання громадян «ЕЛКОН-ДІЗАЙН», зобов’язано Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «ДК021:2015:39160000-1 – Шкільні меблі», оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-01-15-003542-с, з метою усунення порушення, наведених в мотивувальній частині цього рішення.
Виконуючи Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Замовником внесено відповідні зміни до Тендерної документації.
Положення ч. 2, ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлюють, що замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
У повній відповідності до вимог та положень Закону Замовником 6 березня 2020 року на офіційному веб-порталі закупівлі розміщено:
- Тендерну документацію одномісні парти та стільці учнівські зміни від 06.03.2020р.,
- Протокол засідання тендерного комітету управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації від 6 березня 2020 року № 122/03 з повним переліком змін, які було внесено до складу Тендерної документації.
Всі зміни, які було внесено до Тендерної документації відображено за змістом шляхом закреслення – по відношенню до тексту Тендерної документації, який виключається та шляхом виділення іншим кольором – по відношенню до тексту Тендерної документації, який доповнено.
Всі зміни, які внесено Замовником до Тендерної документації, викладено в максимально доступному та зрозумілому форматі.
Відповідно, Висновок про результати моніторингу закупівлі в цієї частині Замовник вважає безпідставним, необґрунтованим, таким, що не відповідає положенням чинного законодавства України та таким, що не підлягає виконанню.
2. Щодо розгляду Замовником тендерної пропозиції зазначаємо про наступне.
У відповідності до положень п. 3.3. ч. 3 Додатку 2 до Тендерної документації Замовник зазначив про необхідність надання учасниками сканованих копій діючого(их) висновку(ів) державної санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗу України на матеріали, з яких виготовлено запропоновану продукцію, а саме:
- MDF,
- фарба порошкова,
- ABS або РР пластик,
- меблева фурнітура.
У складі Тендерної пропозиції Учасником – Товариством з обмеженою відповідальністю «Видавництво «Розумники» надано наступні Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи:
від 03.07.2018р. № 602-123-20-1/29270 - Об’єкт експертизи – меблі для учбових приміщень згідно з додатком;
від 07.04.2016р. № 05.03.02-04/11599 – Об’єкт експертизи – плити деревоволокнисті сухого способу виробництва (MDF) відповідно до ТУ У 20.2-35255146-001:2010 «Плити деревоволокнисті сухого способу виробництва (MDF)»;
від 20.03.2017р. № 602-123-20-3/7562 – Об’єкт експертизи – епоксидна порошкова (UX), епоксидно-поліефірна (UM), поліефірна фарба (UP), поліуретанова фарба (UU);
від 22.03.2016р. № 05.03.02-04/8486 – Об’єкт експертизи – грунтовка ГФ-021, антикорозійна ТМ «Farbex», грунтовка ГФ-021 ТМ «DekART», грунтовка по іржі ПФ-010М ТМ «Delfi», грунтовки деревозахисні ТМ «Maxima» і ТМ «Delfi» за ТУ 24.3-14005076-069:2006;
від 30.04.2015р. № 05.03.02-03/18534 – Об’єкт експертизи – листи, плити, стрічки ABS/PMMA, ABS/TPU, ABS/PS, ABS/ASA, ABS/PC-PMMA, ABS;
від 28.04.2017р. № 602-123-20-3/13320 – Об’єкт експертизи – меблева фурнітура: ручки, ніжки, гачки, петлі, кріплення та інші меблеві частини.
Відповідно, Учасником надано висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗу України, як загалом на виріб – шкільні меблі, так і на всі матеріали які повинні були бути підтверджені висновком у відповідності до вимог Тендерної документації.
У зв’язку з цим у Замовника були відсутні законні підстави для відхилення Тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Видавництво «Розумники».
Таким чином, Висновок про результати моніторингу закупівлі і в цієї частині Замовник вважає безпідставним, необґрунтованим, таким, що не відповідає положенням чинного законодавства України та таким, що не підлягає виконанню.
Крім того, повідомляємо, що за результатом проведеного тендеру між управлінням освіти та ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ" укладено Договір від 07.04.2020 № 34, на підставі якого вже частково поставлено товар в заклади освіти.
Відміна торгів призведе до того, що в новому навчальному році учні перших класів, які мають здобувати освіту в рамках проекту Нової української школи, не будуть забезпечені самим необхідним – партами. Відсутність парт в навчальних закладах на початку нового навчального року може визвати негативну реакцію з боку батьків, Громадських об’єднань призведе до негативних соціальних наслідків. Але найголовніше, що 7600 дітей не сядуть з 1 вересня за парти, їх зустрінуть пусті класи, чим назавжди буде зіпсовано перше враження від школи!
Зауваження, надані фахівцями Північного офісу Державної аудиторської служби України взяті до уваги та будуть враховані при проведенні інших закупівель.
За обставин, які зазначено вище, Замовник просить Північний офіс Державної аудиторської служби України взяти дане пояснення до уваги.